Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2.4GDI PO ZALANIU CERAMIZERA BARDZIEJ DYMI
Autor Wiadomość
maciej82 
Forumowicz

Auto: GALANT GLS 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 46
Skąd: Rawicz
Wysłany: 12-10-2012, 20:45   2.4GDI PO ZALANIU CERAMIZERA BARDZIEJ DYMI

Witam wszystkich,mój gal delikatnie pobiera olej,więc szykuje sie do wymiany uszczelniaczy zaworowych,ale pokusiło mnie zalanie jeszcze ceramizera.Autko wczoraj wieczorem troche pochodziło na wolnych obrotach,potem sie troche przejechałem po okolicy i jak wróciłem posłuchałem troche silnika i raczej nie stwierdziłem wielkiej poprawy,za to dzisiaj jak odpaliłem to dymił przez chwile masakrycznie.Mam pytanie czy to ten ceramizer mógł zaszkodzic? jeśli tak to jak go sie pozbyc z silnika?
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 12-10-2012, 20:58   

maciej82, takie płyny nie czynia cudow od "reki", tym bardziej jak bierze olej. Trzeba bylo najpierw uszczelnic i razem ze swiezym olejem i filtrem oleju wlac ceramizer. Ceramizery uskuteczniaja sie od 300-1500 przejechanych km
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
maciej82 
Forumowicz

Auto: GALANT GLS 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 46
Skąd: Rawicz
Wysłany: 12-10-2012, 21:02   

Tak,to wiem ale przed wlaniem mi aż tak nie dymił,potrafił puścic lekki dymek ale nie robic zasłone dymną.
_________________
 
 
 
fabryka24 
Forumowicz

Auto: galant 2.5v6 1997 automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 296
Skąd: stargard szczecinski
Wysłany: 12-10-2012, 21:24   

maciej82, Miałem tak samo po zalaniu ceramizera , mocniej dymił , dlatego że przepalał olej pomieszany z ceramizerem , zrób płukanke silnika i wymień uszczelniacze , bedziesz miał spokój .
 
 
maciej82 
Forumowicz

Auto: GALANT GLS 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 46
Skąd: Rawicz
Wysłany: 12-10-2012, 21:39   

Teraz tylko nie wiem czy zrobic płukanke i przejśc na olej 10w30 dedykowany do gdi,przed zmianą uszczelniaczy czy po zmianie uszczelniaczy?
_________________
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 12-10-2012, 21:52   

maciej82, najpierw wymieniaj uszczelniacze, nastepnie płukanka, pozniej wstaw nowy filtr oleju, wlej nowy olej i mozesz ceramizer tez jesli chcesz;)
Tak, zeby sie wszystko kupy trzymalo;)
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 13-10-2012, 01:40   

Cytat:
czy po zmianie uszczelniaczy?

oczywiście że po...po co ma ci drogi olej spierniczać..?;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 13-10-2012, 13:53   Re: 2.4GDI PO ZALANIU CERAMIZERA BARDZIEJ DYMI

maciej82 napisał/a:
za to dzisiaj jak odpaliłem to dymił przez chwile masakrycznie.


A jaki kolor tego dymu???
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
xluki 
Mitsumaniak


Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 813
Skąd: Słupsk
Wysłany: 13-10-2012, 14:30   

maciej82, brałeś pod uwagę, że za oknami jest coraz zimniej?
_________________
02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 
 
bbandi 
Forumowicz


Auto: Galant SE 2.5V6 98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 603
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 13-10-2012, 15:06   Re: 2.4GDI PO ZALANIU CERAMIZERA BARDZIEJ DYMI

maciej82 napisał/a:
ceramizer mógł zaszkodzic? jeśli tak to jak go sie pozbyc z silnika?


Nie mógł zaszkodzić - stosowałeś się do zaleceń producenta? czyli 200km zrobić nie przekraczając 2.7 tys obr?
Pewnie woda w układzie wydechwym się zebrała i dymi jak robisz krotkie odcinki to "przegoń" auto na dłuższej trasie.
 
 
maciej82 
Forumowicz

Auto: GALANT GLS 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 46
Skąd: Rawicz
Wysłany: 13-10-2012, 15:06   

Dym jest koloru szaroniebieskiego więc olej na bank,para swoją drogą.Dzisiaj jak odpalałem to już nie było tak zle,poprostu jak go odpalam i pochodzi troche a potem go zgasze to zadymi,jak jest po trasie to jest lepiej,więc to chyba wyszło z połączenia puszczające uszczelniacze zaworów+ceramizer który widac bardziej dymi przy spalaniu.

[ Dodano: 13-10-2012, 15:08 ]
Tak robiłem wszystko według zaleceń producenta,zostało mi do zrobienia jeszcze 50km i potem przegonie auto.
_________________
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 13-10-2012, 19:56   

Wciąż nie jestem przekonany, że ta chmura to olej.
Miałem GDI, i jak zimne dni przyszły to dymił na szaro po zapaleniu na zimnym. Na szaro, bo oprócz kondensacji jeszcze był na wzpogaconej mieszance.
Poza tym, jak przyciśniesz butem, to wtedy puści czarnego bąka (jak dizel) - niespalona mieszanka.

Co do oleju, to zużycie od 1l do 1.5l na 7k km jest w granicach normy. Niestety. Te silniki maja spory przedmuch na pierścieniach (z jakiegoś tam powodu by pracowało się lepiej w trybie GDI ECO).

A jeśli chodzi o Ceramizer, to jest zupełnie nieszkodliwy dla części silnika. Na 100% nie popsuł ci niczego. Zbieg okoliczności że zauważyłeś dymienie.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.