Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] immo carisma 1.6 95r
Autor Wiadomość
marcingo1 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.6 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2012
Posty: 6
Skąd: łomża
Wysłany: 12-06-2012, 16:06   [Cari 1.6] immo carisma 1.6 95r

Pomocy zgubiłem kluczyki i pilota do auta a drugim kompletem nie mogłem wyłączyć alarmu i odpalić auta dziś wiec wywaliłem alarm był to gepard ale w dalszym ciągu nie mogę odpalić auta. czy ktoś mi może powiedzieć jak odciąć immo? sterownik od immo to czerwona puszka bosch cartronic MR 213 384.Prosze o pomoc i z góry dziękuje.
marcingo1@wp.pl ew na forum
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 12-06-2012, 17:01   

U Ciebie prawdopodobnie odcina tylko zasilenie pompy paliwa a dokładniej sterowanie przekaźnika pompy paliwa. Przekaźnik jest pod środkową konsolą chyba z prawej strony.
Tu masz trochę na temat immo w Carismie:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=30722
 
 
marcingo1 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.6 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2012
Posty: 6
Skąd: łomża
Wysłany: 12-06-2012, 17:12   

ok a może jakaś podpowiedź jak rozwiązać ten problem? byłbym baardzo wdzięczny auto już jakby zaskakiwało ale właśnie jakby niedostawało paliwa
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 12-06-2012, 17:47   

Spróbuj znaleźć przekaźnik pompy paliwa i na próbę zewrzyj dwa grube przewody dochodzące do jego kostki. jeśli pompa w baku zadziała, to spróbuj odpalać. Nie jest to idealne rozwiązanie, bo pompa będzie chodziła zawsze po włączeniu na zapłon ale zawsze to lepsze jak kupno nowego zestawy stacyjki z kluczykiem i immobilisera i często dodatkowo komputera auta. Jeśli chcesz, to popytaj ludzi z podanego przeze mnie tematu, może ktoś Ci odpowie, co trzeba dokładnie zrobić aby zupełnie odciąć immobiliser. Podobno wymaga to drobnej przeróbki w połączeniu po miedzy sterownikiem immobilisera a komputerem auta.
 
 
marcingo1 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.6 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2012
Posty: 6
Skąd: łomża
Wysłany: 13-06-2012, 14:16   

sprawa sie wyjasnila wszystko przez to ze padl akumulator elektromechanik twierdzi ze komp sie rozstroli i niekontaktuje z immo jutro stawiam tylko ze twierdzi ze mitsubishi sa bardzo trudne do robienia i pewnie dlatego taki koszt od 400-800 troche duzo ma mi zestroic na nowo immo z kompem
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 14-06-2012, 00:31   

Raczej padający akumulator nie narobi takich problemów w tym aucie. Już kilka razy na tym forum spotkałem się z sytuacją, że zawiodło jakieś połączenie pomiędzy immobiliserem a anteną w stacyjce lub połączenie po między immobiliserem a komputerem auta lub padła sama antena. Nawet ktoś opisywał jak ją sprawdzić. Może najpierw poszukaj jakiś informacji na forum i posprawdzaj połączenia w kostkach związanych z obwodem immobilisera bo trochę to spora cena jeśli okazało by się, że nie łączy jakiś kabelek.
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 14-06-2012, 19:53   

http://forum.mitsumaniaki...hlight=#1069770

Dlaczego zakładasz drugi temat??
Prawdopodobnie masz nie ominięte zabezpieczenie realizowane przez alarm. Musisz znaleźć schemat alarmu i podać masę na jeden z przewodów.

A jeśli chodzi o mechanika to ładnie chce Cię orżnąć. Tak jak plecho1 napisał, czasami są problemu z anteną, ale wtedy zapala się Check Engine i pojawia się błąd immobilizera.
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.