[Cari 1.6] immo carisma 1.6 95r |
Autor |
Wiadomość |
marcingo1
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.6 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2012 Posty: 6 Skąd: łomża
|
Wysłany: 12-06-2012, 16:06 [Cari 1.6] immo carisma 1.6 95r
|
|
|
Pomocy zgubiłem kluczyki i pilota do auta a drugim kompletem nie mogłem wyłączyć alarmu i odpalić auta dziś wiec wywaliłem alarm był to gepard ale w dalszym ciągu nie mogę odpalić auta. czy ktoś mi może powiedzieć jak odciąć immo? sterownik od immo to czerwona puszka bosch cartronic MR 213 384.Prosze o pomoc i z góry dziękuje.
marcingo1@wp.pl ew na forum |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 12-06-2012, 17:01
|
|
|
U Ciebie prawdopodobnie odcina tylko zasilenie pompy paliwa a dokładniej sterowanie przekaźnika pompy paliwa. Przekaźnik jest pod środkową konsolą chyba z prawej strony.
Tu masz trochę na temat immo w Carismie:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=30722 |
|
|
|
 |
marcingo1
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.6 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2012 Posty: 6 Skąd: łomża
|
Wysłany: 12-06-2012, 17:12
|
|
|
ok a może jakaś podpowiedź jak rozwiązać ten problem? byłbym baardzo wdzięczny auto już jakby zaskakiwało ale właśnie jakby niedostawało paliwa |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 12-06-2012, 17:47
|
|
|
Spróbuj znaleźć przekaźnik pompy paliwa i na próbę zewrzyj dwa grube przewody dochodzące do jego kostki. jeśli pompa w baku zadziała, to spróbuj odpalać. Nie jest to idealne rozwiązanie, bo pompa będzie chodziła zawsze po włączeniu na zapłon ale zawsze to lepsze jak kupno nowego zestawy stacyjki z kluczykiem i immobilisera i często dodatkowo komputera auta. Jeśli chcesz, to popytaj ludzi z podanego przeze mnie tematu, może ktoś Ci odpowie, co trzeba dokładnie zrobić aby zupełnie odciąć immobiliser. Podobno wymaga to drobnej przeróbki w połączeniu po miedzy sterownikiem immobilisera a komputerem auta. |
|
|
|
 |
marcingo1
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.6 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2012 Posty: 6 Skąd: łomża
|
Wysłany: 13-06-2012, 14:16
|
|
|
sprawa sie wyjasnila wszystko przez to ze padl akumulator elektromechanik twierdzi ze komp sie rozstroli i niekontaktuje z immo jutro stawiam tylko ze twierdzi ze mitsubishi sa bardzo trudne do robienia i pewnie dlatego taki koszt od 400-800 troche duzo ma mi zestroic na nowo immo z kompem |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 14-06-2012, 00:31
|
|
|
Raczej padający akumulator nie narobi takich problemów w tym aucie. Już kilka razy na tym forum spotkałem się z sytuacją, że zawiodło jakieś połączenie pomiędzy immobiliserem a anteną w stacyjce lub połączenie po między immobiliserem a komputerem auta lub padła sama antena. Nawet ktoś opisywał jak ją sprawdzić. Może najpierw poszukaj jakiś informacji na forum i posprawdzaj połączenia w kostkach związanych z obwodem immobilisera bo trochę to spora cena jeśli okazało by się, że nie łączy jakiś kabelek. |
|
|
|
 |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14-06-2012, 19:53
|
|
|
http://forum.mitsumaniaki...hlight=#1069770
Dlaczego zakładasz drugi temat??
Prawdopodobnie masz nie ominięte zabezpieczenie realizowane przez alarm. Musisz znaleźć schemat alarmu i podać masę na jeden z przewodów.
A jeśli chodzi o mechanika to ładnie chce Cię orżnąć. Tak jak plecho1 napisał, czasami są problemu z anteną, ale wtedy zapala się Check Engine i pojawia się błąd immobilizera. |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
|