Potrzebna głowica 1.5 8V |
Autor |
Wiadomość |
masa
Mitsumaniak
Auto: C51A ; CJO 1.3GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 155 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 25-05-2012, 07:28 Potrzebna głowica 1.5 8V
|
|
|
Witam. W moim colciku przytarł się wałek i zrobiły się luzy na zaworach. Teraz mam drugi wydech przez korek oleju. Co byście mi radzili szukać używki czy regenerować głowicę? |
_________________ masa
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 25-05-2012, 08:12
|
|
|
To zależy ile używka, a ile regeneracja będzie kosztować, fakt faktem, że czy przy jednej czy przy drugiej trzeba robić gniazda, zawory i uszczelnienia. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
masa
Mitsumaniak
Auto: C51A ; CJO 1.3GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 155 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 26-05-2012, 07:16
|
|
|
To chyba jednak regeneracja, bo używkę i tak trzeba będzie robić. Majster mówi że spokojnie zrobi tuleje do wałka i będzie śmigał. |
_________________ masa
 |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3974 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 27-05-2012, 21:32
|
|
|
mam 2, wysłałem pw |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Bazz
Mitsumaniak Rzeźnik- kombinator

Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 149 Skąd: Goniądz
|
Wysłany: 28-05-2012, 01:02
|
|
|
według mnie:
zmień majstra, jak Ci to proponuje, bo tulejowanie nie ma opcji, że będzie robiło robotę tak jak trzeba, a jak będzie bieda z tulejkami, to może być armagedon w silniku...
Ja bym wsadził silnik 12V bo jest tani i łatwo o cokolwiek do niego, a w razie jak coś padnie jest dużo łatwiej o części... oczywiście 8V jest dużo prostszy konstrukcyjnie... przynajmniej głowa i aparat zapłonowy
ale to tylko moje zdanie |
_________________ - Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny
Nie ma drogich części, są tylko duże marże...
Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ".
 |
|
|
|
 |
masa
Mitsumaniak
Auto: C51A ; CJO 1.3GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 155 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 08-06-2012, 21:37
|
|
|
Mam już głowicę
Dzięki tomusn!
W poniedziałek do dzieła. |
_________________ masa
 |
|
|
|
 |
|