 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Gorące tylne koło |
Autor |
Wiadomość |
kern
Mitsumaniak
Auto: Pajero II 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Cze 2011 Posty: 32 Skąd: Łaskarzew
|
Wysłany: 31-05-2012, 13:06 Gorące tylne koło
|
|
|
Witam, mam problem z nagrzewającym się tylnym lewym kołem. Wydawało mi się, że winny jest nieodbijający tłoczek hamulcowy, byłem u mechanika i wymieniłem uszczelniacze, wszystko wyczyściłem, tłoczek można wepchnąć palcami. Przy okazji było zaglądane do szczę hamulcowych i wszystko jest w porządku. Łożysko nie wyje, nie ma luzów, mimo wszystko koło dość mocno się nagrzewa, dużo bardziej niż z prawej strony. Brakuje mi pomysłów co jest nie tak, może ktoś się już spotkał z takim problemem. |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 31-05-2012, 20:04
|
|
|
Hm , przyczyn może byc kilka , u mnie było podobnie , trochę tył troche przód , niby wszystko ok, chodzi dobrze , przesmarowane , ale .... po przejechaniu kilkuset km. sruby- prowadnice cięzko było odkręcić , sporo brudu pomimo całych osłon gumowych i jakby po umyciu zwiększony luz w otworze korpusu zacisku. Nowa śruba zachowywała się podobnie . Po kalkulacji ekonomicznej , kupiłem wszystkie nowe zaciski i problem przestał istnieć juz... od pół roku.
Może byś jeszcze kwestia blokującego się klocka wewnętrznego w jażmie , jak i uszkodzonego wewnątrz gumowego odcinka przewodu hamulcowego i.... wody w płynie hamulcowym ( ale na to najmniej bym stawiał )
A .. i jeszcze jedno , nie używaj smaru z dodatkiem miedzi, robi się z tego ..... , Są specjalne do prowadnic . |
|
|
|
 |
jabol66
Forumowicz
Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 206 Skąd: EZD zduńska wola
|
Wysłany: 01-06-2012, 01:13
|
|
|
ja bardziej bym stawiał na szczeki cofnij je na autoregulatorze bo jezeli bylo by cos nie tak z zaciskiem lub prowadnicami to na bank klocki starcza na max 2 tys kilomrtrow |
|
|
|
 |
Bushey
Mitsumaniak

Auto: Pajero II 3.0 V6 auto 1991
Kraj/Country: UK
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 129 Skąd: UK
|
Wysłany: 04-06-2012, 12:13
|
|
|
Sprawdź linkę od ręcznego i przy samym kole czy czasem nie to blokuje lekko. |
|
|
|
 |
|
|