Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Potrzebna głowica 1.5 8V
Autor Wiadomość
masa 
Mitsumaniak

Auto: C51A ; CJO 1.3GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 155
Skąd: Słupsk
Wysłany: 25-05-2012, 07:28   Potrzebna głowica 1.5 8V

Witam. W moim colciku przytarł się wałek i zrobiły się luzy na zaworach. Teraz mam drugi wydech przez korek oleju. Co byście mi radzili szukać używki czy regenerować głowicę?
_________________
masa
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-05-2012, 08:12   

To zależy ile używka, a ile regeneracja będzie kosztować, fakt faktem, że czy przy jednej czy przy drugiej trzeba robić gniazda, zawory i uszczelnienia.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
masa 
Mitsumaniak

Auto: C51A ; CJO 1.3GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 155
Skąd: Słupsk
Wysłany: 26-05-2012, 07:16   

To chyba jednak regeneracja, bo używkę i tak trzeba będzie robić. Majster mówi że spokojnie zrobi tuleje do wałka i będzie śmigał.
_________________
masa
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3974
Skąd: Żnin
Wysłany: 27-05-2012, 21:32   

mam 2, wysłałem pw
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Bazz 
Mitsumaniak
Rzeźnik- kombinator


Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 149
Skąd: Goniądz
Wysłany: 28-05-2012, 01:02   

według mnie:
zmień majstra, jak Ci to proponuje, bo tulejowanie nie ma opcji, że będzie robiło robotę tak jak trzeba, a jak będzie bieda z tulejkami, to może być armagedon w silniku...

Ja bym wsadził silnik 12V bo jest tani i łatwo o cokolwiek do niego, a w razie jak coś padnie jest dużo łatwiej o części... oczywiście 8V jest dużo prostszy konstrukcyjnie... przynajmniej głowa i aparat zapłonowy

ale to tylko moje zdanie
_________________
- Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny

Nie ma drogich części, są tylko duże marże...

Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ". :)
 
 
 
masa 
Mitsumaniak

Auto: C51A ; CJO 1.3GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 155
Skąd: Słupsk
Wysłany: 08-06-2012, 21:37   

Mam już głowicę :D
Dzięki tomusn!
W poniedziałek do dzieła. :mrgreen:
_________________
masa
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.