| [Cari 1.6] immo carisma 1.6 95r | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | marcingo1   Nowy Forumowicz
 
 Auto: carisma 1.6 1995
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 12 Cze 2012
 Posty: 6
 Skąd: łomża
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-06-2012, 15:06   [Cari 1.6] immo carisma 1.6 95r |   
 |  
               | 
 |  
               | Pomocy zgubiłem kluczyki i pilota do auta a drugim kompletem nie mogłem wyłączyć alarmu i odpalić auta dziś wiec wywaliłem alarm był to gepard ale w dalszym ciągu nie mogę odpalić auta. czy ktoś mi może powiedzieć jak odciąć immo? sterownik od immo to czerwona puszka bosch cartronic MR 213 384.Prosze o pomoc i z góry dziękuje. marcingo1@wp.pl ew na forum
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-06-2012, 16:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | U Ciebie prawdopodobnie odcina tylko zasilenie pompy paliwa a dokładniej sterowanie przekaźnika pompy paliwa. Przekaźnik jest pod środkową konsolą chyba z prawej strony. Tu masz trochę na temat immo w Carismie:
 http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=30722
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | marcingo1   Nowy Forumowicz
 
 Auto: carisma 1.6 1995
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 12 Cze 2012
 Posty: 6
 Skąd: łomża
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-06-2012, 16:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | ok a może jakaś podpowiedź jak rozwiązać ten problem? byłbym baardzo wdzięczny auto już jakby zaskakiwało ale właśnie jakby niedostawało paliwa |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-06-2012, 16:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Spróbuj znaleźć przekaźnik pompy paliwa i na próbę zewrzyj dwa grube przewody dochodzące do jego kostki. jeśli pompa w baku zadziała, to spróbuj odpalać. Nie jest to idealne rozwiązanie, bo pompa będzie chodziła zawsze po włączeniu na zapłon ale zawsze to lepsze jak kupno nowego zestawy stacyjki z kluczykiem i immobilisera i często dodatkowo komputera auta. Jeśli chcesz, to popytaj ludzi z podanego przeze mnie tematu, może ktoś Ci odpowie, co trzeba dokładnie zrobić aby zupełnie odciąć immobiliser. Podobno wymaga to drobnej przeróbki w połączeniu po miedzy sterownikiem  immobilisera a komputerem auta. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | marcingo1   Nowy Forumowicz
 
 Auto: carisma 1.6 1995
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 12 Cze 2012
 Posty: 6
 Skąd: łomża
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-06-2012, 13:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | sprawa sie wyjasnila wszystko przez to ze padl akumulator elektromechanik twierdzi ze komp sie rozstroli i niekontaktuje z immo jutro stawiam tylko ze twierdzi ze mitsubishi sa bardzo trudne do robienia i pewnie dlatego taki koszt od 400-800 troche duzo ma mi zestroic na nowo immo z kompem |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-06-2012, 23:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | Raczej padający akumulator nie narobi takich problemów w tym aucie. Już kilka razy na tym forum spotkałem się z sytuacją, że zawiodło jakieś połączenie pomiędzy immobiliserem a anteną w stacyjce lub połączenie po między immobiliserem a komputerem auta lub padła sama antena. Nawet ktoś opisywał jak ją sprawdzić. Może najpierw poszukaj jakiś informacji na forum i posprawdzaj połączenia w kostkach związanych z obwodem immobilisera bo trochę to spora cena jeśli okazało by się, że nie łączy jakiś kabelek. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | docencik87   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 34 razy
 Dołączył: 30 Wrz 2007
 Posty: 887
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-06-2012, 18:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | http://forum.mitsumaniaki...hlight=#1069770 
 Dlaczego zakładasz drugi temat??
 Prawdopodobnie masz nie ominięte zabezpieczenie realizowane przez alarm. Musisz znaleźć schemat alarmu i podać masę na jeden z przewodów.
 
 A jeśli chodzi o mechanika to ładnie chce Cię orżnąć. Tak jak plecho1 napisał, czasami są problemu z anteną, ale wtedy zapala się Check Engine i pojawia się błąd immobilizera.
 |  
				| _________________ Witaj Gość!!
 1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik
  ) 2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
 2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
 
  Staram się pisać poprawnie po polsku. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |