 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA4A 1.6] wymiana sprzęgła dziwna sprawa |
Autor |
Wiadomość |
majstertorzu
Nowy Forumowicz
Auto: colt 1.6 glxi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 1 Skąd: Zbiersk
|
Wysłany: 18-06-2012, 15:39 [CA4A 1.6] wymiana sprzęgła dziwna sprawa
|
|
|
Witam na wstępie dodam ze jestem nowym posiadaczem Colta 1.6 z 93r wiec prosze nie jedźcie po mnie jesli cos dla was jest oczywiste dla mnie może być czarną magią .
ogółem: padło sprzęgło kupiłem 2 bo koleś w sklepie nie wiedział z jaką średnicą 200 czy 215
a wieć wziąłem oba i zaprowadziłem do mechanika mechanik rozebrał i włożył to mniejsze 200
gdyż takiej srednicy było stare z tym ze to co wkładał było jak sam powiedział "grube" w porównaniu do tego co wyciągnął , problem leży w tym ze po założeniu i złożeniu wszystkiego pedał można wcisnąć do połowy i dalej nie idzie (wiem jest jeszcze regulacja ale i to nie załatwia sprawy bo i tak sprzegło nie wysprzęgla) wygląda na to ze faktycznie sprzęgło mogło byś za grube i "słoneczko praktycznie sie wyprostowało po dokręceniu docisku . Moje pytanie czy ma ktoś może serwisówkę bo zastanawia mnie czy po
1. koleś nie dał mi złego sprzegła za grubą tarczą
2. czy nie przychodzą jakieś podkładki pod docisk " tak żeby słoneczko nie prostowało sie przy skręcaniu.
może ktoś robił sam takie cuda ja niestety nie znam sie az tak biegle dlatego oddałem do mechanika ale i on nie wie co jest grane
dodam ze po zapaleniu silnika wciskamy sprzegło i próbując wrzucic bieg słyszymy zgrzyt i nie da sie wrzucic biegu natomiast mozna go wrzucić na wyłączonym silniku lecz gdy zapalimy to nie możemy wyluzować bo też zgrzyt jest |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 23-11-2012, 23:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bazz
Mitsumaniak Rzeźnik- kombinator

Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 149 Skąd: Goniądz
|
Wysłany: 19-06-2012, 05:42
|
|
|
Pedał nie wisi w połowie? albo na początku wciskania nie jest "gumowy"? jeśli tak, odpowietrzyć sprzęgło, i powinno być ok.
nie. nie ma tam żadnych podkładek, a i nie słyszałem żeby tarcza mogła być zbyt gruba...
http://www.japancars.ru/c...L6&mg=21&bg=010
tarcza ma być 200mm
[ Dodano: 19-06-2012, 19:53 ]
a i jeszcze , jak dokręcany jest docisk to jest normalne że "słoneczko" składa się prawie na prosto, chyba że Twój mechanior nigdy mmc nie robił i stąd stawia oczy, jako taka regulacja jest tylko między pompką sprzęgła a pedałem, ale jakiekolwiek dłubanie tam nie załatwi sprawy w Twoim przypadku. co do doboru części polecam wcześniej podaną ruską stronę, zawsze jak zajdziesz do sklepu z numerem oem musi pasować no i szybciej kupisz. a tak na drugi raz, nikt tu po nikim nie jedzie, pytaj a będzie Ci powiedziane |
_________________ - Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny
Nie ma drogich części, są tylko duże marże...
Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ".
 |
|
|
|
 |
|
|