Przesunięty przez: sruba 07-08-2007, 09:53 |
APARAT zapłonowy do Mitsubishi GLXi 1500 z 1990r. |
Autor |
Wiadomość |
justano [Usunięty]
|
Wysłany: 18-12-2006, 17:31 APARAT zapłonowy do Mitsubishi GLXi 1500 z 1990r.
|
|
|
Czy aparat zapłonowy od mojego Mitsubishi Colt GLXi 1500 z 1990r. można wymienić na aparat zapłonowy od Mitsubishi 1500 gażnikowego.
Mam wątpliwości, ale prosiłbym o fachową poradę.
justano |
|
|
|
 |
sajmon [Usunięty]
|
Wysłany: 18-12-2006, 17:49
|
|
|
w tym modelu nie bylo silnika 4g15 na gazniku wiec pewnie nie bedzie pasowal taki aparat z innego auta |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 18-12-2006, 17:51
|
|
|
sajmon napisał/a: | w tym modelu nie bylo silnika 4g15 na gazniku wiec pewnie nie bedzie pasowal taki aparat z innego auta |
Niekoniecznie.
Aparat zapłonowy w silniku 1,5 8 zaworowym jest zupełnie inny niż w 1,5 12 zaworowym |
|
|
|
 |
sajmon [Usunięty]
|
Wysłany: 18-12-2006, 17:53
|
|
|
no to ja wlasnie pisze ze nie bedzie, pozatym skad sie wzial pomysl na 1500 na gazniku?? moze to z jakiegos hyundaia? |
|
|
|
 |
SebaD [Usunięty]
|
Wysłany: 18-12-2006, 19:41
|
|
|
Silnik 1500 8V na gaźniku był w Colcie C12, sam mam takiego........ Oznaczenie tego silnika to 4G15B (albo krótko G15B )
pozdro
SebaD |
|
|
|
 |
justano [Usunięty]
|
Wysłany: 19-12-2006, 21:35
|
|
|
Cześć forumowicze!!!
Obserwuję nasze forum i jestem nadal ciekaw, czy aparat zapłonowy od mojego Colcika GLXi 1.5 1990r. mógłbym zastąpić, aparatem zapłonowym od Colcika 1.5 ale z gażnikiem..???
Proszę o radę profesjonałów na tym forum: jurek - justano |
|
|
|
 |
sajmon [Usunięty]
|
Wysłany: 20-12-2006, 12:22
|
|
|
nie nie bedziesz mogl, to jakis w ogole chory pomysl |
|
|
|
 |
qbartx [Usunięty]
|
Wysłany: 20-12-2006, 12:45
|
|
|
Aparatu z gaznikowego nie da rady zalozyc do wtrysku bo z tego co nawet mozna zobaczyc organoleptycznie inaczej rozwiazane jest tam sterowanie wyprzedzeniem W gaznikowym jest podcisnienie a w wtryskowcu chyba to elektryka juz. + Aparat z 8v nie pasuje do 12v jakby co. |
|
|
|
 |
burst [Usunięty]
|
Wysłany: 20-12-2006, 18:06
|
|
|
Jeżeli to faktycznie 12V to już samo mechaniczne podłączenie będzie problemem bo gaźnikowiec miał inaczej mocowany i inaczej napędzany. Co do elektroniki to na 100% nie podejdzie. W 1.5 na wtrysku masz moduł optyczny (czujnik położenia wału i tdc1) w gaźnikowcu jest aparat z czujnikiem magnetycznym. |
|
|
|
 |
qbartx [Usunięty]
|
Wysłany: 20-12-2006, 18:25
|
|
|
burst, nie masz akurat racji z tym mocowaniem, napędzane są tak samo Wiem bo sam mam silnik 4g15 obuty w slynna instalacje gaznikowa aisan z 4g13 |
|
|
|
 |
burst [Usunięty]
|
Wysłany: 20-12-2006, 22:40
|
|
|
4G15 na gaźniku i do tego 12 zaworowy ? |
|
|
|
 |
qbartx [Usunięty]
|
Wysłany: 20-12-2006, 22:41
|
|
|
burst napisał/a: | 4G15 na gaźniku i do tego 12 zaworowy ? |
To nie seria tylko taka moja wydumka Byly jednak amerykance w takiej wlasnie wersji! |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 22-12-2006, 14:26
|
|
|
Mozna to sprawdzic liczac ilosc przewodow wchodzacych do twojego aparatu jezeli sa 4 tzn ze w aparacie jest czujnik ruchu niema PTJak jest PT /power teranzystor/ to jest ich 6. Przy 8 zaworowym sa 4 |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
|