Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mechanizm wycieraczek tył CZ5 a CZ3
Autor Wiadomość
wooz 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CZ
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-06-2012, 11:20   Mechanizm wycieraczek tył CZ5 a CZ3

W moim CZ5 właśnie odmówiła posłuszeństwa tylna wycieraczka. Bezpiecznik jest cały więc chyba najprościej będzie wymienić cały mechanizm. Na Allegro cena tego ustrojstwa nie jest wygórowana tzn od 50 do 300 zł.
Oba modele różnią się trochę m.in tylną klapą.
Czy tylni mechanizm wycieraczek jest taki sam w CZ5 i CZ3 ?
 
 
Robert_k 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II, Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 12
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-06-2012, 00:33   

A nie lepiej wymontować napęd, rozebrać wyczyścić, nasmarować.
W samochodach które mają kilka lat lubi się zatrzeć oś do której mocowane jest
ramię wycieraczki (kurz, wilgoć, rdza).
Miałem podobny problem w Pajero sport. Po rozebraniu, wyczyszczeniu i nasmarowaniu
działa już trzeci rok. A kupując używkę nigdy nie wiesz na co trafisz.
 
 
mariusz_bma 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt z30
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 17
Skąd: Szczecin
Wysłany: 28-06-2012, 09:02   

Czasem wystarczy wyczyścić styk na zacisku minusowym na obudowie silnika wycieraczki, drobna sprawa (miałem tak w clijo) pozdrawiam. :badgrin:
 
 
wooz 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CZ
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-06-2012, 12:14   

Mechanizm i owszem rozkręciłem. W środku wygląda jak nowy. Nie ma czego czyścić.

Po przejrzeniu fotek na allegro stwierdzam, że są dwa rodzaje tych mechanizmów. Z dłuższym i krótszym ramieniem.
W CZ5 (przynajmniej moim) jest ten z krótszym.

Mechanizm w moim Cz5 z krótszym wygląda tak:


A tak wygląda ten z dłuższym:
 
 
mariusz_bma 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt z30
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 17
Skąd: Szczecin
Wysłany: 28-06-2012, 14:41   

Podaj bezpośrednio 12 V na zaciski silnika i zobacz czy działa, może masz złamany kabel przy otwarciu klapy?
Pozdrawiam. :oops:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.