 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Carisma 1.9 DID - bzyczenie i brak mocy |
Autor |
Wiadomość |
morgan28b
Forumowicz
Auto: Lancer 2.0 Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 104 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 16-07-2012, 14:39 Carisma 1.9 DID - bzyczenie i brak mocy
|
|
|
Witam. Posiadam Cari 1.9 DID z 2003r. Od kilku dni obserwuję mało ciekawe objawy mojej Cari, a dziś to już prawie nie dało się normalnie jeździć. A mianowicie brakuje jej mocy tzn. jadę normalnie a tu nagle ni stąd ni zowąd jakby ją coś zaczęło dusić, pedał przyspieszenia przestał reagować, za chwilę wszystko OK i znów to samo. Dodam, że spadek mocy jest poprzedzony dziwnym bzyczeniem z komory silnika. Czy może ktoś wie co to może być? Na domiar złego mój mechanik ma urlop a ja nie chcę oddawać samochodu komuś kogo nie znam. Pomocy.
Ps. Przeczyszczony został EGR ale to nic nie dało |
|
|
|
 |
benq
Mitsumaniak
Auto: O1 2.0 benzin 136 KM 2003r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2011 Posty: 103 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 17-07-2012, 19:40
|
|
|
Ja miałem u siebie to samo tylko że jeszcze zapalała mi się dioda od silnika. U siebie wymieniłem nawet EGR (bo nie mogłem tego strawić). No i został porządnie wymyty kolektor bo tyle było syfu że szkoda gadać. I od tamtej pory zrobiłem już parę tysięcy i wszystko śmiga.
Najlepiej podskocz gdzieś i podłącz pod kompa. |
|
|
|
 |
morgan28b
Forumowicz
Auto: Lancer 2.0 Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 104 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 17-07-2012, 20:17
|
|
|
No właśnie był podpięty pod kompa i pokazał błąd czujnika temperatury, ale mechanik powiedział że ktoś przy jakiejś wymianie mógł trącić wtyczkę. Błąd wykasował, wyczyścił EGR-a i coś jeszcze. Bzyczenie nie ustało, a dławienie ustało na krótko. Teraz mechanik głowi się znowu co to może być.
[ Dodano: 18-07-2012, 20:19 ]
Ha ha ha. I wszystko się wyjaśniło. PKN ORLEN pokazał klase!!! Zawalony cały układ paliwowy. Po przeczyszczeniu całego układu i przefiltrowaniu paliwa wszystko śmiga że hej. Zastanawiam się tylko gdzie ja mam teraz tankować. To już 4 stacja gdzie się "przejechałem" na paliwie.
[ Dodano: 23-07-2012, 22:05 ]
Chyba za wcześnie się ucieszyłem Problem powrócił!!! Podpiołem miśka pod kompa tym razem u kumpla (przez przypadek dowiedziałem się, że się w to bawi) i wyskoczyły mi 3 błędy : P 1801, P 1826 i P 1814. Może ktoś wie co to za błędy i jak je wyeliminować? Przez CDIF/2 nie dało rady wykasować błędów. |
|
|
|
 |
|
|