Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Carisma 1.9 DID - bzyczenie i brak mocy
Autor Wiadomość
morgan28b 
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 104
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 16-07-2012, 14:39   Carisma 1.9 DID - bzyczenie i brak mocy

Witam. Posiadam Cari 1.9 DID z 2003r. Od kilku dni obserwuję mało ciekawe objawy mojej Cari, a dziś to już prawie nie dało się normalnie jeździć. A mianowicie brakuje jej mocy tzn. jadę normalnie a tu nagle ni stąd ni zowąd jakby ją coś zaczęło dusić, pedał przyspieszenia przestał reagować, za chwilę wszystko OK i znów to samo. Dodam, że spadek mocy jest poprzedzony dziwnym bzyczeniem z komory silnika. Czy może ktoś wie co to może być? Na domiar złego mój mechanik ma urlop a ja nie chcę oddawać samochodu komuś kogo nie znam. Pomocy.
Ps. Przeczyszczony został EGR ale to nic nie dało :(
 
 
benq 
Mitsumaniak

Auto: O1 2.0 benzin 136 KM 2003r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 103
Skąd: Białystok
Wysłany: 17-07-2012, 19:40   

Ja miałem u siebie to samo tylko że jeszcze zapalała mi się dioda od silnika. U siebie wymieniłem nawet EGR ;-) (bo nie mogłem tego strawić). No i został porządnie wymyty kolektor bo tyle było syfu że szkoda gadać. I od tamtej pory zrobiłem już parę tysięcy i wszystko śmiga.
Najlepiej podskocz gdzieś i podłącz pod kompa.
 
 
morgan28b 
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 104
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 17-07-2012, 20:17   

No właśnie był podpięty pod kompa i pokazał błąd czujnika temperatury, ale mechanik powiedział że ktoś przy jakiejś wymianie mógł trącić wtyczkę. Błąd wykasował, wyczyścił EGR-a i coś jeszcze. Bzyczenie nie ustało, a dławienie ustało na krótko. Teraz mechanik głowi się znowu co to może być.

[ Dodano: 18-07-2012, 20:19 ]
Ha ha ha. I wszystko się wyjaśniło. PKN ORLEN pokazał klase!!! Zawalony cały układ paliwowy. Po przeczyszczeniu całego układu i przefiltrowaniu paliwa wszystko śmiga że hej. Zastanawiam się tylko gdzie ja mam teraz tankować. To już 4 stacja gdzie się "przejechałem" na paliwie.

[ Dodano: 23-07-2012, 22:05 ]
Chyba za wcześnie się ucieszyłem :( Problem powrócił!!! Podpiołem miśka pod kompa tym razem u kumpla (przez przypadek dowiedziałem się, że się w to bawi) i wyskoczyły mi 3 błędy : P 1801, P 1826 i P 1814. Może ktoś wie co to za błędy i jak je wyeliminować? Przez CDIF/2 nie dało rady wykasować błędów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.