Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY4A 2.0] Lancer ES 2.0
Autor Wiadomość
Mosciccak 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer X 2.0 Es 11r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2012
Posty: 4
Skąd: Bialystok
Wysłany: 24-07-2012, 23:57   [CY4A 2.0] Lancer ES 2.0

Witam od nie dawna jestem posiadaczem lancera Es 2.0
I chcac sprawdzic predkosc max samochodu bylem troche zaskoczony, na trasie strzalka zatrzymuje sie na troche ponad 190 km/h :shock: Troche slabo jak na prawie 150 hp. takei predkosci rozwijalem skada octawia 1.6 :P Z tego co przeczytalem na forum lancery z New Jersey posiadaja podwojny katalizator, i to moze byc przyczyna ? Czy moze lancery ze stanow posiadja elektorniczna blokade?
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-07-2012, 06:32   

Z tego co wiem to ograniczników elektronicznych nie ma.
Lancery z Kalifornii i z NY maja ograniczoną moc ale dalej jest to ponad 140KM.
Czy masz skrzynię CVT?
Mój (pełnowartościowy) takich przypadłości nie ma.
Ale swoją drogą Lancer z USA pokazuje dokładnie tyle ile jedzie czyli jak ma trochę ponad 190 to te 190 ma. Europejski wtedy ma niecałe 180 rzeczywiste ;)
_________________
1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...)
 
 
 
QaDo 
Forumowicz

Auto: Lancer Sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 79
Skąd: K-zy
Wysłany: 25-07-2012, 10:09   

Jaca71 - niestety ograniczniki istnieją.

W Twoim wypadku podejrzewam, że na 95% masz limit prędkości określony w mapie silnika, można zdjąć tą blokadę, ale wg mnie osiągi nie będa dużo większe do jakiś ~215km/h. Przy ilu obrotach osiągnąłeś tą prędkość ? Nasze Audi R34 miał limit prędkości ustawiony do 270km/h a teraz spokojnie idzie z 320 :P

Szkoda, że jesteś tak daleko od gdańska bo mógłbym Ci ściągnąć ogranicznik.
_________________
Zdecydowanie najszybszy Lancer w mieście.
V-max 240 Km/h
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-07-2012, 10:45   

QaDo napisał/a:
Jaca71 - niestety ograniczniki istnieją.

Ja wiem, że są np. Mazda 6 ma ogranicznik na USA na 120mph ~193km/h

QaDo napisał/a:
W Twoim wypadku podejrzewam, że na 95% masz limit prędkości określony w mapie silnika,

Ale Lancer ma dosyć nisko ogranicznik obrotów (nie prędkości) na 6500rpm ;)
_________________
1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...)
Ostatnio zmieniony przez jaca71 27-07-2012, 07:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25-07-2012, 11:25   

To może 1.8 w SB (143KM) też ma ogranicznik :P ?
Pocisnąłem 200 na budziku (na gazie :) ), a obroty były na.. 5700? maksymalnie 6000 - gdzieś mam zdjęcie, także może sprawdzę.
Możliwe, że jest ograniczenie?
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 25-07-2012, 12:18   

RalfPi napisał/a:
gdzieś mam zdjęcie,


RalfPi, Kto Ci robił zdjęcie przy tej prędkości? Pokaż fotkę ,please !
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25-07-2012, 13:38   

tyku napisał/a:
RalfPi napisał/a:
gdzieś mam zdjęcie,


RalfPi, Kto Ci robił zdjęcie przy tej prędkości? Pokaż fotkę ,please !

Żona... a może ja sam :D :D
Pogrzebie w zdjęciach w domu - gdzieś powinna być fota.
Powiem nawet jak ostatnio goniłem w 4 osoby to przy 190 jeszcze szedł pod górę i przyspieszał... poważnie - ale na benzynie. Ciekawi mnie czy jest czy nie ma ograniczenia.
Jak to sprawdzić?
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25-07-2012, 14:08   

RalfPi to weź GPS-a i sprawdź (oczywiście w bezpiecznych warunkach) realnie ile jedziesz stawiam, że jak masz 200 to realnie 180 parę. Bo według danych technicznych to SB 200 nie poleci...
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25-07-2012, 14:45   

krzychu napisał/a:
RalfPi to weź GPS-a i sprawdź (oczywiście w bezpiecznych warunkach) realnie ile jedziesz stawiam, że jak masz 200 to realnie 180 parę. Bo według danych technicznych to SB 200 nie poleci...

Wiem właśnie, że nie poleci tyle.. ale jak mam 200 na budziku, to może to jest katalogowe 196 ?
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25-07-2012, 14:47   

RalfPi napisał/a:
ale jak mam 200 na budziku, to może to jest katalogowe 196 ?


Nie sądzę... Oczywiście trochę zależy to od opon, ale na fabrycznych licznik zawyża zazwyczaj coś koło 5-10% (u mnie 7-8% na fabrycznych oponach). Więc teoretyzując 180-190km/h.

Poza tym to dane katalogowe mogli mieć lepszy dzień w fabryce, za dużo napompowałeś opony, dobrze nawoskowałeś karoserię, wymieniłeś filtr powietrza na nowy, z prawie pustym bakiem, wyłączonym radiem, klimą (chociaż kompresor i tak się wyłączy koło 180km/h) może poleci 2 paczki realnie. W końcu 4km/h to już kwestia wiatru, spadku terenu z ciekawostek także kwestia temperatury i w/w czynników.
 
 
April77 
Mitsumaniak
April77


Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 264
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-07-2012, 17:50   

A jak jest z suszarkami policji?
Ostatnio jechałem około 100 km/h licznikowo, stałą prędkością (to teoretycznie powinno być około 95km/h) a policja na radarze pokazała 107 km/h???
 
 
fargo 
Mitsumaniak


Auto: 2.0 GTS '08 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 347
Skąd: KrakówNH
Wysłany: 25-07-2012, 21:37   

Pozatykane macie chyba wydechy :lol: mój zamyka te 140 mil co jest na budziku a ile więcej to już :-k ni ma skali :rolleyes:
 
 
 
Mosciccak 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer X 2.0 Es 11r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2012
Posty: 4
Skąd: Bialystok
Wysłany: 26-07-2012, 01:20   

Widocznie w GTS nie ma tego problemu ;) Interesuja mnie pardziej opinie posiadaaczy Es.
Hmm QaDo obrotow nie pamietam ale wiem ze nie za wysokie byly.... Tak czy siak wgram nowa mape i zobaczymy czy pomoze. A i oczywiscie skrzynia w manualu :D
 
 
QaDo 
Forumowicz

Auto: Lancer Sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 79
Skąd: K-zy
Wysłany: 26-07-2012, 13:21   

Fabryka ograniczyła nam dużo rzeczy nawet nie macie pojęcia ile jeśli nie siedzicie głębiej w temacie.

Mosciccak - jaką nową mapę ?? Upgrade wersji tu nic nie da, wymagane są modyfikacje ręczne odpowiednich sektorów, zmienić można także ogranicznik obrotów i masę innych rzeczy.

Za kilka rzeczy dokładnie wam pokaże możliwości i potencjał po dokonanych zmianach, potrzebuje jeszcze z 2dni aż dostanę nowy sterownik do autka bo obecnie stoi (Opis zmian, filmy - vmax, acceleration)
_________________
Zdecydowanie najszybszy Lancer w mieście.
V-max 240 Km/h
 
 
Janek_W 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 128
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-07-2012, 14:30   

QaDo napisał/a:
dokładnie wam pokaże możliwości i potencjał po dokonanych zmianach

Możliwości i potencjał to jest przy silnikach z turbo w wolnossącym nie poszalejesz :wink:
Jakiś czas temu kontaktowałem się z jednym warsztatem w Warszawie zajmującym się chip tuningiem silników wolnossących i twierdzili, że przyrost mocy po chip tuningu w silniku 2.0 Lancera to jakieś 5% a i tego nie mogą zagwarantować. Moim zdaniem gra nie warta świeczki, ale z chęcią zobaczyłbym rzeczywiste efekty takiego tuningu w benzynowym lancerze.
_________________
Pozdrawiam,
Janek
Ostatnio zmieniony przez Janek_W 27-07-2012, 10:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.