Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E57A 2.0D] Rozrząd 4d68
Autor Wiadomość
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 22-08-2012, 21:23   [E57A 2.0D] Rozrząd 4d68

Panowie potrzebuje krótkiej odpowiedzi . Czy jak ustawie znak na wale ze znakiem "T" na obudowie plastikowej ( tej co słuzy do ustawienia zapłonu ) to czy reszta znaków ma sie ze sobą pokryc ?? ( reszta czyli pompa wytyskowa na znak i wałek rozrządu na znak )

Bo mi sie nie pokrywa , jak ustawie pompe na znak i wałek to znak na wale wskazuje jakies 5 stopni przed "T"
 
 
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 22-08-2012, 21:27   Re: Rozrząd 4d68

musi sie wszytko ze soba pokryc poprostu moze gdy napinasz pasek to automatycznie sie przestawia o zab a znak musi byc na t czyli zero chyab ze przyspieszysz go an 5 stopni tez dobrze ale nie opuznisz.
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 22-08-2012, 21:57   

hmm.. za kołem pasowym wału jest małe kółko zębate rozrządu , i jezeli to kółko jest na znaku to po załozeniu koła pasowego znak powinien wskazywac na "T" ?
 
 
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 22-08-2012, 22:02   

tak i w ten czas jest ustwiony rozrzad(zapłon)idealnie ale tak jak mowie mozna zawsze ten 1 zab dac do przodu czyli 5 stopni
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 22-08-2012, 22:15   

do przodu czyli przed gmp czy za gmp ? i w jakim celu tak sie ustawia te 5 st ? ;> mam problemy z zapłonem na ciepłym , musze przyspieszyc zapłon na pompie wtedy jest troszke lepiej
 
 
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 23-08-2012, 15:00   

za gmp w maksymalnym gornym połozeniu tłoka w cylindrze 1
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 23-08-2012, 21:16   

sprawdzałem rozrząd dzisiaj , u mnie jest chyba pasek rozciągnięty bo jak dam wałek rozrządu na znak i wał na znak to jest delikatny luz na pasku około pół zęba , a znak na kole pokazuje mi 5 stopni z lewej strony czyli przed gmp , dobrze mysle ? i lepiej jak jest tak jak ja mam czy o zęba przestawic do przodu za gmp ?? a moze kupic pasek nowy i prubowac ustawic jak należy ? dzieki za odpowiedzi :)
 
 
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 23-08-2012, 21:24   

nie mozliwe ze pasek jest rozciagniety:P poprostu po to jest napinacz by napiac pasek:P czy za czy przed gmp to i tak odpali ci auto tylko albo bedzie zamulał albo bd poprostu przyspieszony zapłon miał a z silnikiem nic sie nie stanie w czasie odpalania(mowie o 1 zebie w przod czy w tył)
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 23-08-2012, 23:02   

hmm.... czyli jest ok , tzn prawie ok :P :P mam opózniony zapłon w takim razie , czy przestawienie wału o jeden ząb rozwiąze mój problem z odpalaniem ? ;>
 
 
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 24-08-2012, 11:19   

tak:)
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 24-08-2012, 22:19   

ojjj kolego ;/;/ posłuchałem twoich rad i ustawiłem jak radziełes :P jeden ząb do przodu i gdyby nie to ze sprawdziłem na sucho kręcąc wałem to pewnie rozdupczył bym silnik , bo po przekręceniu o 180 stopni zablokowało mi tłoka wiec powstał konflikt , wiec niewiemkto ci tak naopowiadał ze jeden ząb na wale do przodu moze byc ;/;/;/ :.:>>
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
  Wysłany: 24-08-2012, 23:38   

Kto tak radzi :!: :!: :!:
Ustawiasz wszystkie koła i znaki musza się pokrywać nie patrz na osłonę znaki na niej do ustawiania punktu zapłonu i nie przesuwaj o 1-ząb
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 25-08-2012, 12:57   

/danielox radzi :P widac ze sie zna , znaki sie wszystkie pokrywają , tzn prawie wszystkie , bo jak ustawie wałek rozrządu na znak i wał na znak to pojawia sie luz na pasku około pół zęba tak jak by pasek był za długi troche , bo rolka jest na stałe i nie ma regulacji naciągu, ale jednak musiałem przyspieszyc troszke zapłon zeby lepiej odpalał , niewiem czym to jest spowodowane / moze galanty mają taki dłuzszy czas odpalania , jak odpali to dymi na niebieso do czasu az sie zagrzeje
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 25-08-2012, 13:19   

slavo_p napisał/a:
bo rolka jest na stałe i nie ma regulacji naciągu,

Jak to nie ma :?: na pewno jest naciąganie na 100% zmieniałem rozrząd kilka razy to wiem od strony pompy jest śruba luzujesz i naciąg rolki wewnątrz jest na sprężynie i sama dociska wystarczy poluzować i lekko obrócić wałem żeby luz się skasował i dokręcasz śrubę
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 25-08-2012, 18:06   

to to ja wiem ze jest samonapinacz :) ale mi chodzi o rolke tą z lewej strony bo miedzy wałkiem rozrządu a wałem jest luz na pasku około pół zęba i wał nie pokrywa sie ze znakiem . A to że przydymia po odpalenia az do czasu jak sie nagrzeje to tak ma byc ? ;> :D :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.