[E54A 2.0 V6] Przepływomierz? |
Autor |
Wiadomość |
sekiwc
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 94 Skąd: Polska
|
Wysłany: 26-07-2012, 00:36 [E54A 2.0 V6] Przepływomierz?
|
|
|
Witam panstwa, mam takie pytanko odnosnie przeplywomierza, moze ktos mi odpisze, a mianowicie chodzi o to ze ostatnio galant jakby stracil buta, podczas wyprzedzania, gdy wciskam pedal do konca on jakby sie dlawil ( takie szarpanie) a dopieo potem dostawal mocy, moze to byc przez przeplywomierz ? o to chodzi ze gdzies tam kiedys czytalem ze jak odlacze wtyczke od niego obroty maja plywac badz przygasac? tak tez zrobilem odlaczylem, bylo tylko tzn zareagowal silnik na odlaczenie, ale obroty staly, rownie dobrze jak przy podlaczonej wtyczce, tak powinno byc ? czy moze mam gdzies indziej szukac co do tego dlawienia sie ? z gory dzieki |
_________________
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11206 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 26-07-2012, 10:52
|
|
|
Obroty silnika będą równe(a przynajmniej w moim tak jest ),ale mogą być wyższe,bądź niższe od tych z podłączoną przepływką.Sprawdź błędy ECU,to będziesz wiedział czy wszystko jest tam ok. |
_________________
 |
|
|
|
 |
djjarosz
Mitsumaniak dorek
Auto: mitsubihsi galant 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 12 Sty 2009 Posty: 106 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-07-2012, 08:33
|
|
|
Miałam podobne objawy a po jakimś czasie (ok. pół roku) padł moduł zapłonowy. Po wymianie misiek odzyskał dawną witalność. |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 02-08-2012, 22:15
|
|
|
przepływomierz |
|
|
|
 |
sekiwc
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 94 Skąd: Polska
|
Wysłany: 04-08-2012, 02:37
|
|
|
moze cos wiecej? dlaczego tak uwazasz? musze to zrobic, bo ten mankament blokuje mi sprzedaz go... |
_________________
 |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 04-08-2012, 16:23
|
|
|
sprubuj odłączyc wtyczke od przepływki przejedz sie zobacz czy jest różnica , jak przepływka zwalona to bedzie lekki przyrost mocy ale nie bedzie to maximum mocy , przepływka moze byc dupnięta a na kompie tego nie wykaże . A patrzyłes na filtr powietrza ?
Hmm... nasuwają mi sie jeszcze kable WN |
|
|
|
 |
sekiwc
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 94 Skąd: Polska
|
Wysłany: 06-08-2012, 17:21
|
|
|
czy sonda lambda moze miec coz z tym wspolnego ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11206 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 06-08-2012, 17:40
|
|
|
każdy czujnik od silnika ma wpływ na jego pracę.jeden bardziej,drugi mniej,ale ma.sonda jest bardzo ważną częścią.to ona podaje skład spalin,i według jej odczytów ECU reguluje dawkę paliwa.tak więc ma duży wpływ na pracę silnika,i jego spalanie |
_________________
 |
|
|
|
 |
sekiwc
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 94 Skąd: Polska
|
Wysłany: 06-08-2012, 17:47
|
|
|
no bosprawdzalem sam bledy i wyskakiwalo ze sonda dzis bylem u elektryka i jedynie blad wyskakiwal ze cos z sonda nie tak, tak wiec chyba to to |
_________________
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11206 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 06-08-2012, 17:57
|
|
|
Możesz sprawdzić samą sondę,podłączając przewód sygnałowy do miernika.podczas pracy nie powinna mieć więcej niż 1V.i mniej niż 0,2V. mierzymy na ciepłej sondzie.musisz tylko znaleźć kolor tego przewodu,bo tam masz cztery,a nie pamiętam jaki to był. |
_________________
 |
|
|
|
 |
sekiwc
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 94 Skąd: Polska
|
Wysłany: 17-08-2012, 16:22
|
|
|
wymienilem sonde, przepustnica zostala przeczyszczona i galant odzyskal normalna prace silnika, sie nie dlawi i obroty w porzodku... w koncu |
_________________
 |
|
|
|
 |
|