Schemat zawieszenia tył 1.8 GDI |
Autor |
Wiadomość |
eramus
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2011 Posty: 97 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-08-2012, 15:54 Schemat zawieszenia tył 1.8 GDI
|
|
|
Witam mogę prosić o schemat zawieszenia tylnego?
Do wymiany mam wahacze poprzeczne krótkie(przednie) zawieszenia tył oraz tuleje wewnętrzne wahaczy poprzecznych tylnych zawieszenia tył
słyszałem że tuleje są razem z wahaczami i trochę już mi się pomieszało, schemat trochę by mi ułatwił to
Pomoże ktoś jak toi jest z tymi wahaczami z tyłu jest jeden czy dwa? |
_________________ Carisma 1.8 GDI 2001r.
Tarpan Honker z silnikiem Pajero 2.5 |
|
|
|
 |
gitarr
Forumowicz
Auto: Mitsu Carisma 1,9TD 1999r Lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 70 Skąd: S-dz
|
Wysłany: 10-08-2012, 17:27
|
|
|
Wahacze są dwa poprzeczne i jeden wzdłużny, poprzeczne mają po dwie tuleje wzdłużny jedną. Ściągnij manual tam masz schemat. |
_________________ Mitsubishi Colt 1,6GLXi 113KM 1992r.
Mitsubishi Colt 1,6GLXi 113KM 1992r. automat
Mitsubishi Carisma 1,8GDI 2001r.
Mitsubishi Carisma 1,9TD 1999r. - obecnie
Mitsubishi Colt GLi 1,3 1996r. - obecnie
Mitsubishi Space Star 1,3 1998r. - obecnie |
|
|
|
 |
eramus
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2011 Posty: 97 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-08-2012, 18:03
|
|
|
mam manual tylko nie moge tego znalezc |
_________________ Carisma 1.8 GDI 2001r.
Tarpan Honker z silnikiem Pajero 2.5 |
|
|
|
 |
kosek
Forumowicz
Auto: Carisma 1,9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 158 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
eramus
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2011 Posty: 97 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-08-2012, 23:20
|
|
|
Chodzi mi o to że do wymiany mam :
1. Wahacze poprzeczne krotkie (przednie) zawieszenia tyl
2. Tuleje wewnętrzne wahaczy poprzecznych tylnych zawieszenia tył
nie bardzo kumam punkt 2 bo zmieniajac wahacze automtycznie mam tez nowe tuleje i nie wiem wlasnie o jakie te tuleje chodzi |
_________________ Carisma 1.8 GDI 2001r.
Tarpan Honker z silnikiem Pajero 2.5 |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 10-08-2012, 23:25
|
|
|
wahacz wymieniasz jeden, a na strone poprzeczne masz 2 - czego tu nie rozumiec ?? |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
eramus
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2011 Posty: 97 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-08-2012, 23:28
|
|
|
chce zamowic u znajomego te tuleje tylko nie bardzo wiem jakie bo on cos gada o tulejach (cukierek) ze niby tylko jeden wahacz jest i tuleje beda zmienione razem z wahaczem |
_________________ Carisma 1.8 GDI 2001r.
Tarpan Honker z silnikiem Pajero 2.5 |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 11-08-2012, 08:44
|
|
|
nie mam kompletnie pojecia o co chodzi ??
masz z tylu 3 poprzeczne wahacze na strone, razem 6szt. w kazdym po 2 tuleje razem 12szt.
4 cukierki
4 zwykle
4 zwykle z kolnierzem - na dlugi wahacz,(te akruat Ciebie nie interesuja)
jesli wahacz nie jest uszkodzony, to wystarczy w nim wymienic tuleje, jesli krzywy to caly wahacz, ale jak wymienisz jeden to zostana jeszcze 3 krotkie wahacze |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
eramus
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2011 Posty: 97 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-08-2012, 18:05
|
|
|
to w końcu ile tych wahaczy jest na strone 2 czy 3 poprzeczne |
_________________ Carisma 1.8 GDI 2001r.
Tarpan Honker z silnikiem Pajero 2.5 |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 11-08-2012, 18:38
|
|
|
wyzej masz zdjecie zawieszenia tyl
41309
41617
41300 to wahacze poprzeczne
41350 to wahacz wzdluzny
41309 i 41617 maja takie same tulejki |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
eramus
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2011 Posty: 97 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-08-2012, 19:44
|
|
|
41309 to poprzeczny krotki?? a ktory to poprzeczny tylni? moze mi ktos tak na chlopski rozum napisac ze poprzeczny krotki to nr.... tuleje wewnetrzne wahaczy poprzecznych tylnych to nr.........? |
_________________ Carisma 1.8 GDI 2001r.
Tarpan Honker z silnikiem Pajero 2.5 |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-08-2012, 08:38
|
|
|
eramus, 41309 to tylny poprzeczny.
Do wahaczy poprzecznych (przedni i tylny oba górne) potrzebujesz 4x cukierek i 4 zwykła tuleja. Nie mniej, do wymiany tulei w krótkim będzie trzeba odkręcić śruby mimośrodowe. One mogą tego nie chcieć.
Nie mniej najlepiej wymienić wszystkie tuleje i mieć spokój. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
eramus
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2011 Posty: 97 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12-08-2012, 12:12
|
|
|
krotkie mam cale wahacze do wymiany a a tuleje od tylnych poprzecznych + sruby regulacyjne i nie wiem wlasnei czy tuleje wewnetrze to cukierek? bo rozumiem ze 41617 to przedni krotki |
_________________ Carisma 1.8 GDI 2001r.
Tarpan Honker z silnikiem Pajero 2.5 |
|
|
|
 |
|