 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EAxx] Podciaganie hamulca recznego |
Autor |
Wiadomość |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 14-08-2012, 22:44 [EAxx] Podciaganie hamulca recznego
|
|
|
Witam, dzis zaciagnalem reczny na 4 zabki, wysiadlem z samochodu bo musialem cos tam wyciagnac z bagaznika, wsiadlem do samochodu spowrotem, zapomnialem zwolnic reczny wrzucilem pierwszy bieg i odjechalem, pozniej zaciagnalem na 5 zabkow i to samo - ruszyl bez problemu. Okazalo sie ze reczny mam slabiutki jak piwo karmi:/ jak podciaga sie reczny hamulec? Nie widzialem nigdzie na forum tego tematu... |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 14-08-2012, 23:20
|
|
|
Dread87 napisał/a: | jak podciaga sie reczny hamulec? Nie widzialem nigdzie na forum tego tematu. |
Podciagasz w kabinie wyciagasz z podlokietnika schowek i jest regulacja recznego |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 14-08-2012, 23:28
|
|
|
Dread87 napisał/a: | Podkrecam nakretki i tyle? |
Jasne tylko nie za mocno |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
fabryka24
Forumowicz
Auto: galant 2.5v6 1997 automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Cze 2012 Posty: 296 Skąd: stargard szczecinski
|
Wysłany: 14-08-2012, 23:32
|
|
|
Lzujesz linke ręcznego , żeby nie była napięta , i w tylnych tarczo-bębnach http://www.fotosik.pl/pok...5d3a11572f.html , ustaw tarczę na dół i zdejmij gumkę , tam jest regulacja którą trzeba po kręcić płaskim śrubokrętem , ale najpierw sciągnij tarczo-bęben i sprawdz czy regulacja nie jest zardzewiała , http://www.fotosik.pl/pok...4f5839bd86.html , jak działa to poskładaj , kręć regulacją aż ,dojdzie do momentu , w którym nie zakręcisz tarczą , wtedy pomału odkręcaj ,aż tarcza będzie lużno się kręcić ``druga strona to samo .i tak zostaw , resztę luzu to na lince trochę skorygujesz , i będzie ręczny, beton .Nie kupować czasem, linek ręcznego podrób, lepsza używka oryginał, niż nowa podróba sprawdzone . |
Ostatnio zmieniony przez fabryka24 14-08-2012, 23:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 14-08-2012, 23:36
|
|
|
fabryka24 to jest diesel i nie ma tarcz z tyłu tylko bębny chyba że Dread87 zmienił na tarczo-bebny |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
fabryka24
Forumowicz
Auto: galant 2.5v6 1997 automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Cze 2012 Posty: 296 Skąd: stargard szczecinski
|
Wysłany: 14-08-2012, 23:45
|
|
|
O to ja nie w temacie .myślałem że to bęzyna , jak by co to mam ori szczęki do dizla na tył , zle kupiłem do siebie, http://www.fotosik.pl/pok...3407e9f439.html tak czy inaczej ,najpierw sciągnij bęben żeby zobaczyć na czy stoisz , i co dalej , przeważnie rdzewieją samoregulatory , rozruszasz je i będzie dobrze , ew wymienisz szczęki hamulcowe . |
|
|
|
 |
|
|