Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant 2,5 V6 Elegance Nardi Torino by Zolar
Autor Wiadomość
Zolar 
Forumowicz

Auto: EA5A 2,5 V6 Elegance sedan A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 483
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-11-2011, 23:21   Galant 2,5 V6 Elegance Nardi Torino by Zolar

Po roku użytkowania postanowiłem zamieścić kilka fotek mojego Galanta. Kupiłem go w listopadzie 2010r. z przebiegiem 70200 km. Sam go znalazłem na Autoscout.de i po ostrych negocjacjach wyciągnąłem go od Niemca 8)

Jest to wersja Elegance Nardi Torino z beżową tapicerką. Silnik 2,5 V6 o mocy 163 KM. W wyposażeniu jest ponadto: szyberdach, automatyczna skrzynia Invecs II, podgrzewane i elektrycznie ustawiane fotele, tempomat, radio ze zmieniarką, zegary HC. Wyprodukowany został w grudniu 1999 r., ale pierwszą rejestrację w Niemczech przeszedł w lipcu 2000 r. Także jest to już egzemplarz poliftowy.

Wiele osób z forum poddawało w wątpliwość autentyczność przebiegu, ale opinie kilku naocznych świadków i mechaników oraz książka serwisowa utwierdziły mnie w przekonaniu, że jest on prawdziwy. Skórzany fotel był właściwie nienaruszony. Przez rok użytkowania go moim tyłkiem (w jeans'ach z metalowym suwakiem na kieszeniach) bardziej go zniszczyłem niż poprzedni właściciel przez prawie 10 lat. Ponadto samochód ma ważny niemiecki przegląd do lutego 2012 ! Chyba o czymś to świadczy? Przebieg 70 tys. po niemieckich drogach i na niemieckiej benzynie to tak jak 10 tys. po polskich wertepach, na polskiej benzynie z dodatkami uszlachetniającymi (czyt. wodą z domieszką benzyny).

Na jednym ze zdjęć widoczny jest przebieg w dniu zakupu. Właściciel co prawda umył silnik do sprzedaży, ale i tak wrażenie robił brak rdzy i innych nalotów na metalowych elementach pod maską. Tylne nadkola do dziś nie posiadają ognisk korozji. Zresztą cały spód jest zabezpieczony jakimś siuwaksem antykorozyjnym.

Niestety mały przebieg pociągnął za sobą konieczność dokonania wszystkich napraw eksploatacyjnych :-X Na mnie spadła wymiana:

- kompletnego rozrządu (Sun, Mitsuboshi, Koyo)
- oleju w skrzyni AT (Castrol Transmax Z)
- klocki (Ferodo Premier)
- świece (Denso Iridium VK22)
- klimatyzacja (odgrzybianie, napełnianie)
- filtry itd.

Do tego doszedł koszt sekwencyjnej instalacji LPG (Stag 300 plus, reduktor Zavoli S, wtryskiwacze Reg)

Obecnie samochód ma przejechane 92 tys. kilometrów. Sprawuje się znakomicie poza koniecznością wymiany przedniego lewego łożyska. Trudno jednak ocenić czy był to efekt zużycia materiału czy może dziura, którą zaliczyłem podczas wiosennych roztopów (w tym miejscu podziękowania dla Sz. P. HGW :butthead: za konieczność prostowania felgi i bąbel na oponie).

Zdjęcia Galanta
Ostatnio zmieniony przez Zolar 03-11-2011, 22:45, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
SPIDER-ek 
Mitsumaniak


Auto: Infiniti Q50 2.2d Premium 2015
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 1556
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-11-2011, 23:38   

Gratulacje i szerokości życzę.

Co do przebiegu, to :mrgreen: moge powiedzieć. Mój mając 180tyś, też wyglądał/wygląda pod maską idealnie. Więc to nie oznacza nic. A handlarze już takie rzeczy potrafią, łącznie z myciem wnętrza myjką ciśnieniową :twisted:

Trzymajmy się że to przebieg orgi:) dla lepszego samopoczucia, nawet gdyby coś było kombinowane.

Pozdro

p.s w 2,5v6 na osprzęcie są Mitsuboshi, na rozrzadzie albo Mitsubishi albo zamienniki.
_________________
Jest: Infiniti Q50 2,2d 170KM 400Nm Premium 2015 Graphite Shadow 7G-tronic Opis obecnego w nie-miśkach
Był: Mitsubishi Galant 2,5i V6-24
EA5A A/T (6A13) 2,5l V6-24 163KM 223Nm Tiptronic: F4A42
Opis mojego byłego rekina na forum

 
 
Zolar 
Forumowicz

Auto: EA5A 2,5 V6 Elegance sedan A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 483
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-11-2011, 00:53   

Oczywiście wiedziałem, że zaraz znajdzie się "szpec" od oryginalnych przebiegów i tureckich handlarzy żywym towarem, ale jakoś trudno mi sobie wyobrazić podrobienie książki serwisowej ze stemplami (potwierdzona w tej samej miejscowości), niemieckiego przeglądu technicznego (z wpisanym przebiegiem podczas ostatniego badania). Nie wspominając już o tym, że transakcji dokonywałem w domu klienta popijając herbatkę :drinkers: a nie w jakimś dziadowskim autokomisie prowadzonym przez kebaba. Właściciel musiałby być skończonym kretynem, żeby walić licznik mając świadomość, że przyszły klient zna adres jego zamieszkania :snipe: .
 
 
bbandi 
Forumowicz


Auto: Galant SE 2.5V6 98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 603
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 03-11-2011, 01:32   

Bardzo ładny Gal, gratulacje - wnętrze powala :D
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 03-11-2011, 05:24   

Zolar napisał/a:
podziękowania dla Sz. P. HGW :butthead: za konieczność prostowania felgi

Nie ty pierwszy i nie ostatni rzucałeś na nią niecenzuralne wyrazy na k..;-)
ja to przerabiałem jakoś niedawno..;-)
ps. jak będziesz chciał KOYO w dobrej cenie to daj znać
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 03-11-2011, 07:30   

Zolar napisał/a:
- kompletnego rozrządu (Mitsuboshi, Koyo)


co z mitsuboshi masz w układzie rozrządu??
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-11-2011, 08:27   

Nie chcę się czepiać przebiegu, ale jeśli przy tak niskim musiałeś wymieniać łożysko koła to chyba Galant ma najsłabsze łożyska kół ze wszystkich samochodów na świecie. Nawet w maluchu wymieniałem po 100 000 km. Poza tym wnętrze masz naprawdę boskie! Ja poprawcowałbym tylko nad wygladem zewnętrznym.
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 03-11-2011, 08:33   

Hugo napisał/a:
Nie chcę się czepiać przebiegu, ale jeśli przy tak niskim musiałeś wymieniać łożysko koła to chyba Galant ma najsłabsze łożyska kół ze wszystkich samochodów na świecie. Nawet w maluchu wymieniałem po 100 000 km. Poza tym wnętrze masz naprawdę boskie! Ja poprawcowałbym tylko nad wygladem zewnętrznym.


doczytaj, o prawdopodobnych przyczynach wymiany

auto super, zwłaszcza w środku
z zewnątrz jak to polift, mi osobiście nie pasuje ten kolor, cięzko go Avance'ować, nie będzie wyglądać
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
SPIDER-ek 
Mitsumaniak


Auto: Infiniti Q50 2.2d Premium 2015
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 1556
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-11-2011, 09:47   

Zolar napisał/a:
Oczywiście wiedziałem, że zaraz znajdzie się "szpec" od oryginalnych przebiegów i tureckich handlarzy żywym towarem.


Źle analuzujesz wpisy na forum:)
Oj przecież ja nie kwestionuje twojego przebiegu, tylko powiedziałem że w obecnym czasie robi się takie machlojki że samochód czyściutki z niskim przebiegiem niekoniecznie musi oznaczać że miał przelatane to co podaje książka, bo książki są idealnie podrabiane.

A przebiegu tylko pogratulować. Wnętrze też mi się podoba, ja właśnie na takie wnętrze polowałem, ale mało takich jest do sprzedaży.
_________________
Jest: Infiniti Q50 2,2d 170KM 400Nm Premium 2015 Graphite Shadow 7G-tronic Opis obecnego w nie-miśkach
Był: Mitsubishi Galant 2,5i V6-24
EA5A A/T (6A13) 2,5l V6-24 163KM 223Nm Tiptronic: F4A42
Opis mojego byłego rekina na forum

 
 
SPIDER-ek 
Mitsumaniak


Auto: Infiniti Q50 2.2d Premium 2015
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 1556
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-11-2011, 09:50   

tomek84 napisał/a:
Zolar napisał/a:
- kompletnego rozrządu (Mitsuboshi, Koyo)

co z mitsuboshi masz w układzie rozrządu??


Pewnie paski klimy i alternatora. Ja tak miałem u siebie, a rozrządzie był Mitsubishi.

Czytając forum, były już o tym dyskusje że w 2,5v6 na rozrządzie nie było Mitsuboshi
_________________
Jest: Infiniti Q50 2,2d 170KM 400Nm Premium 2015 Graphite Shadow 7G-tronic Opis obecnego w nie-miśkach
Był: Mitsubishi Galant 2,5i V6-24
EA5A A/T (6A13) 2,5l V6-24 163KM 223Nm Tiptronic: F4A42
Opis mojego byłego rekina na forum

 
 
Zolar 
Forumowicz

Auto: EA5A 2,5 V6 Elegance sedan A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 483
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-11-2011, 11:05   

Faktycznie, w rozrządzie był pasek Sun, a Mitsuboshi to chyba pasek od klimatyzacji i uszczelniacze. Do tego pompa Aisin.

Co do koloru i wyglądu zewnętrznego: uznałem że bardziej zależy mi na wnętrzu. Częściej będę patrzył na niego od środka więc chciałem żeby było idealne, w kolorze beżowym i z kierownicą NT. Szukałem go dobre 2-3 miesiące i wiem, że jest cholernie ciężko znaleźć egzemplarz z takim wnętrzem w innym kolorze nadwozia. Zresztą nie jestem babą żeby wybierać samochód ze względu na kolor. Tym niemniej pierwszą reakcją mojej dziewczyny po zakupie samochodu było: "Kolor ładny" :)

Zamierzam jednak coś w nim pozmieniać. Za jakiś czas postawie go na 16' lub 17' ze Sport Edition. Zapoluję też na lotkę, zderzaki i progi z SE lub Avance'a. Planuję również trochę go utwardzić i nieco obniżyć.
 
 
SPIDER-ek 
Mitsumaniak


Auto: Infiniti Q50 2.2d Premium 2015
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 1556
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-11-2011, 13:26   

Zolar napisał/a:
Zamierzam jednak coś w nim pozmieniać.


Zmieniaj, zmieniaj, tylko nie przesadź. Bo na rynku samochodowym jest tak dużo wiejskiego tuningu że głowa mała. O estetykę trzeba dbać, a szczególnie w galantach.
_________________
Jest: Infiniti Q50 2,2d 170KM 400Nm Premium 2015 Graphite Shadow 7G-tronic Opis obecnego w nie-miśkach
Był: Mitsubishi Galant 2,5i V6-24
EA5A A/T (6A13) 2,5l V6-24 163KM 223Nm Tiptronic: F4A42
Opis mojego byłego rekina na forum

 
 
yaro1976 
Mitsumaniak
Bądź człowiekiem!


Auto: EA5W 2,5`99 SE Tiptronic + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 1021
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-11-2011, 14:53   

Zolar napisał/a:
...lub 17' ze Sport Edition. ...


pomyśl dobrze 2 razy, bo:
1. gną się szybciej niz Mój po...
2. domyć je pomiedzy żebrami inaczej niż ręcznie jest wręcz niemożliwe, już nie wspominam o czasie

pomysl nad jakimiś 5-cio ramiennymi, tak aby odsłonić zaciski
_________________
Primo: "Traktuj innych tak jak sam chciał byś być przez nich traktowanym!"
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-11-2011, 17:22   

tomek84 napisał/a:
doczytaj, o prawdopodobnych przyczynach wymiany
Doczytałem... Co to za auto, w którym po zaliczeniu dziury w drodze pada łożysko. Znów przytoczę prawdziwe auto dla porównania jakim jest Mazda, zaliczyłem nią więcej dziur niż Galantem i w ogóle nie było tematu łożysk w kołach. Są wieczne.
 
 
Rebelias 
Mitsumaniak
02484/KMM


Auto: Carisma 1600 GLX/EVO IX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2011
Posty: 479
Skąd: Wieden/Lipnica Wielka
Wysłany: 03-11-2011, 17:28   

Wow :shock: Gratulejszon takiego egzemplarza sam od 2 miesięcy szukam w niemczech i szwajcari Galanta z takim wnętrzem i jeszcze w Tiptronicu ale jeszcze nic sie nie trafiło
tomek84 napisał/a:
mi osobiście nie pasuje ten kolor
wszystko da się przemalować:)

Piękny samochód dbaj o niego :twisted: Życzę szerokości na drodze i bezawaryjności...
_________________
To nie prędkość zabija.. tylko nagła jej utrata...


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.