Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawór EGR
Autor Wiadomość
Grzesiek_o 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 52
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-08-2012, 15:51   Zawór EGR

Właśnie łódzkie ASO zdiagnozowało mi awarię zaworu ERG.
Wymiana - 2 dni czekania i 3200 zł.

Napiszcie czy można stosować jakieś zamienniki i ile to was kosztowało.
Pozdrawiam Grzesiek.

PS Przepraszam, jeżeli temat był, ale go nie znalazłem.
 
 
Grzesq 
Forumowicz


Auto: Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 290
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-08-2012, 18:25   Re: Zawór EGR

Grzesiek_o napisał/a:
Właśnie łódzkie ASO zdiagnozowało mi awarię zaworu ERG.
Wymiana - 2 dni czekania i 3200 zł.

Napiszcie czy można stosować jakieś zamienniki i ile to was kosztowało.

Pomyśl o używanym ceny max 600 zł : TUTAJ
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 16-08-2012, 18:28   

Kolego jeżeli to sam zawór to na allegro szukaj do silnika BKD, wymiana jest prosta i NIE potrzeba serwisu, powinieneś sie zmieścić w 300 pln.

Do vw kosztuje 200 pln a do mitsu taki sam 500 ciekawe?!!!

http://allegro.pl/egr-rec...2549882936.html
 
 
Grzesiek_o 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 52
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-08-2012, 19:35   

Przyznam szczerze, że myślałem raczej o nowym zamienniku.

A gdzie szukać zaworu pod maską?

Pytam bo na allegro widziałem ze 2 (oba do 2,0 DiD) i wyglądały zupełnie różnie.

I nie wiem czego szukać
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 16-08-2012, 20:57   

Bo są 2 rodzaje zależy czy to jest 2.0 DID BSY wtedy zawór jest na podciśnienie lub 2.0 DID BWC wtedy jest elektrozwór.
EGR jest z przodu silnika tak jak rura od IC ( taka czarna gruba gumowa ) wchodzi w kolektor dolotowy dalej masz klapę gaszącą (tzw przepustnice) a za nią egr który skierowany jest na rurkę bagnetu od oleju i dochodzi do niego wężyk od podciśnienia a po prawej stronie taka rurka błyszcząca doprowadzająca spaliny.

Za 3200 to możesz cały silnik kupić a nie taką pierdułkę jak EGR :)

A tu masz fotke na pierwszym planie przepustnica i EGR:

http://allegro.pl/passat-...2547485975.html

nowy EGR w inter carsie 400 pln nr fabr 038131501AF
 
 
Grzesiek_o 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 52
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-08-2012, 22:36   

Patrząc na tą fotkę moim kaprawym okiem, wygląda na to że silnik mam identyczny. Na plakietce stoi napisane, że BSY. Zakładam więc, że to prawda.

Niestety nie wiem też, jak wstawić fotkę.

Jutro pogadam sobie z Inter Cars'em, później do warsztatu. Nie są może specjalistami od Mitsubishi, ale naprawiam tam 13 lat, i jest OK. Pokusiłbym się na własnoręczną wymianę - bo lubię takie rzeczy - ale obecnie ciągnie się za mną zła passa.

Ostatnio coś mi pukało w hamulcach, to jak czyściłem rozwaliłem tarczę.

Póki co - wielkie dzięki za pomoc
Serdecznie pozdrawiam

[ Dodano: 17-08-2012, 14:45 ]
Na moim EGR są cyferki 038 129 637 D i symbol VW. Gdy wrzuciłem to w Google wyskoczyło mi m.in. coś takiego:

http://www.iparts.pl/czes...0-79-7496D.html

Co o tym sądzicie?
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 11-06-2013, 22:39   

Hmm

Zapaliła sie kontrolka check engine.O2 zaczał wiecej palic i przyspieszenie słabe...
Pojechalem wiec do serwisu gdzie diagnoza powaliła mnie na klęczki .
EGR. Koszt 3400 plus robocizna.Zdecydowałem ze pojade do kolegi , ktory dłubie przy TDI .Rozkrecił wszystko i stwierdził ze przepustnica jest zalana olejem (uklad scalony) Czyli zlom.Jam nie frajer sobie mysle ..pojechałem do ICars .Przeciez u nas jezdzi tysiace TDI!!!!
No i kupiłem od Turana BKD .Wszystko pasuje.Autko smiga .Koszt 950zeta. :biggrin:
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
kaammyyk 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 67
Skąd: Gdynia
Wysłany: 12-06-2013, 08:00   

Kupiłes nowy zawór egr czy przepustnicę ?
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 12-06-2013, 12:02   

Przepustnice
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
torsen 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2007r 2,0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 4
Skąd: ZABRZE
Wysłany: 27-06-2013, 23:22   

Witam !prosze o podpowiedz bo może juz zetknęliście sie z problemem. w moim outku ( 140km 2,0 DID 2007r fabrycznie chipowany do 170 ) od kilku tyg nierówno pracuje silnik co jest zwłąszcza odczuwalne w przedziale od 1800 d0 2500 obrotów i tylko gdy utrzymuje stała predkosć przy przytrzymaniu pedału gazu na stałym poziomie. Autko ma przejechane niecałe 120tyś. Wymieniłem przepustnice na nową bo ponoć siadła elektronika , zregenerowałem turbine i dalej szarpało więc zaślepiłem egr no i objawy ustąpiły za to stale paliła się check control zatem wymieniłem też egr na nowy i szarpie dalej . Już nie mam koncepcji jak ugryżć problem . Moze ktoś już przerabiał skutecznie temat???
 
 
tokyo 
Forumowicz

Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1224
Skąd: Zabrze
Wysłany: 28-06-2013, 02:12   

Witam
odlacz fabryczny chip, poniewaz moze szfankowac.
Dopiero po tym, sprawdz jak zachowuje sie silnik
_________________
FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid

Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez :) .
 
 
torsen 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2007r 2,0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 4
Skąd: ZABRZE
Wysłany: 28-06-2013, 06:50   

tez o tym myślałem tylko dlaczego przy zaślepionym egr nie szarpie a powinien jezeli to wina chipa no i spalanie jest rewelacyjnie niskie??
 
 
Grzesiek_o 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 52
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-07-2013, 22:33   

Ja w sklepie z częściami VW przepustnice EGR kupiłem za 650 zł. Nowa, Pierburg. Ze zadrapanym logo (jak w ipart'sie).
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 14-09-2013, 15:32   

u mnie padł egr ,głośno chodzi ,odłączyłem kostkę elektr. i jest ok ,czytałem o zaślepianiu zaworu i silnik dostaje nowe życie :wink: czy ktoś ma o tym pojęcie ?
_________________

 
 
gregoryjan 
Nowy Forumowicz

Auto: Outek 2.0 DiD 170KM Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 2
Skąd: Warszawie
Wysłany: 17-09-2013, 21:45   

Koledzy ja mam podobny problem swieci mi sie kontrolka Chack Engine tylko wlasnie dzisiaj podpiety moj outek byl pod kompa i pokazaky sie bledy o n-rach
P0428
P0487
P2141
Co oznaczaja te kody? Co moze byc uszkodzone? Przepustnica czy zawor EGR. Dodam ze silnik mam BSY.
Zauważyłem ze auto na zimbym silniku jest mulowate, jak osiągnie temperaturę smiga jak zawsze. Prosze o pomoc. Dzieki
_________________
Outek 2.0 DiD 170KM Intense Plus 2009
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.