Nietypowe trapy |
Autor |
Wiadomość |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
|
|
|
 |
p121
Nowy Forumowicz
Auto: space runner 1,8 z 94r-automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2012 Posty: 8 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-10-2012, 22:17
|
|
|
Dla mnie tanie i dobre trapy to kupowane na składach budowalanych ŁAWY KOMIENIARSKIE- maja idealną szerokosc i występują w dowolnych dlugosciach( preferuje 1m) , jeśli chemy używac ich jak most nad rowem wystarczy je wzmocnić kontownikiem po bokach .
Cena 50zł ocynk lub ok 120 malowany .
Inne trapy to mini wkladki kupowane ponoć w OBI do utzrymywania roślinnosci an zboczach,wykonane jak plaster miodu grubosci ok 5cm. dlugosci ok 30cm. Cena jakas smieszna a podłozone w blocie pod koła umozliwią przejechanie przez ok 3m do przodu.
Jak znajde strone z filmami o trapach to wkleję |
|
|
|
 |
Anceps
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI PAJERO SPORT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2012 Posty: 23 Skąd: Małopolska
|
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 01-11-2012, 14:41
|
|
|
odpowiem Ci krótko --->>>dają radę--->>> były testowane zobacz-->>> http://youtu.be/BrgGHeYgRvk
[ Dodano: 01-11-2012, 14:45 ]
Cytat: |
Dla mnie tanie i dobre trapy to kupowane na składach budowalanych ŁAWY KOMIENIARSKIE- maja idealną szerokosc i występują w dowolnych dlugosciach( preferuje 1m) , jeśli chemy używac ich jak most nad rowem wystarczy je wzmocnić kontownikiem po bokach . | coś mi się wydaje że są za słabe --->>> masz jakiś filmik lub zdjęcia z Twojego zastosowania ?? Ja testowałem wzmocniony podest stopniowy--->>> jednorazowy użytek |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
Anceps
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI PAJERO SPORT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2012 Posty: 23 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 01-11-2012, 14:46
|
|
|
Dzięki
Na Waldka zawsze można liczyć
Wiesz może czy na 2T auto wystarczy 6 szpilek które są w komplecie czy trzeba dokupić dodatkowe? |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 01-11-2012, 14:55
|
|
|
Anceps napisał/a: | Na Waldka zawsze można liczyć | Anceps napisał/a: | Wiesz może czy na 2T auto wystarczy 6 szpilek które są w komplecie czy trzeba dokupić dodatkowe? | Wiele zależy od gruntu/terenu. Lepiej jest mieć dwie więcej niż ma zabraknąć jednej lub rozważ ewentualność zastosowania wkręcanej śruby do ziemi-->> takie do robienia dołków pod słupki ogrodzeniowe troszkę zmodyfikowane np poprzeczna ( w stosunku do liny) blacha która jest wciskana w ziemię w momencie wkręcania. Ja jestem ze swojej zadowolony choć troszkę jest za ciężka http://www.youtube.com/wa...gWDE3EuSPAg3mhQ ale jak znam siebie na tym rozwiązaniu nie poprzestanę |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
Anceps
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI PAJERO SPORT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2012 Posty: 23 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 01-11-2012, 15:16
|
|
|
To iż ilość szpilek zależy od terenu - jest dosyć osobiste ale mam dodatkowe pytanie ... co Wam wyszło w czasie wykonywanych testów kotwic pasowych (sześć szpilek - czyli po trzy na pas) dają rade? |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 01-11-2012, 16:23
|
|
|
Ja ich osobiście nie testowałem-->> robili to koledzy z forum www.wterenie.pl znajdziesz też tam dokładną relację opisową. Wyciągali Patrola właśnie na 6-ciu szpilkach czyli po trzy sztuki na pas i ku zaskoczeniu obserwatorów wyciagneli bez problemowo. Według mnie to lepiej jest chyba zamówić dłuższe pasy i te dodatkowe szpilki ale ...???
[ Dodano: 22-11-2012, 19:14 ]
Anceps napisał/a: | To iż ilość szpilek zależy od terenu - jest dosyć osobiste ale mam dodatkowe pytanie ... co Wam wyszło w czasie wykonywanych testów kotwic pasowych (sześć szpilek - czyli po trzy na pas) dają rade? |
Zamówiłem wczoraj, dziś mam już na miejscu. Super szybka wysyłka. Kotwicę pasową-wyciagarkę będę testował na dniach to jak byś chciał to możemy jakoś się spotkać i sam wypróbujesz co to za ptica. Info na PW. Zamówiłem z 8 szpilkami czyli po cztery na stronę i dodatkowo ze specjalnymi pazurami/szpilkami do ziemi kamienistej i zamarzniętej. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
Marcus65
Forumowicz

Auto: Pajero II, 3.5, long, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-11-2012, 19:32
|
|
|
I jak wypadły testy?
Pozdro
Marcus |
_________________ Pojara V6 3500 '94, długa i szybka |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 27-11-2012, 20:42
|
|
|
Całkiem spokojnie tylko w Nissanie od początku było niesprawne sprzęgło co w znacznym stopniu utrudniło sprawę ale daje radę. W innym błotku to już tylko wyciągarka-->> sprzęgło Zamiast typowej wyciągarki to polecam. Czego brakuje to jakiegoś pokrowca ale.... nasza inwencja twórcza i pokrowiec się wykombinuje. Dobrze też jest mieć ze sobą jakiś elastyczny przedłużacz do "nawlekania" taśmy za felgę-->> mniej się wtedy wymażemy błotem. Za taką kasę to warto jest kupić taką kotwicę pasową
http://www.youtube.com/wa...gWDE3EuSPAg3mhQ |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
Marcus65
Forumowicz

Auto: Pajero II, 3.5, long, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-11-2012, 23:26
|
|
|
Czyli od biedy za wincha wystarczy...
Pozdro
Marcus |
_________________ Pojara V6 3500 '94, długa i szybka |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 28-11-2012, 08:51
|
|
|
Marcus65 napisał/a: | Czyli od biedy za wincha wystarczy... | spoko szczególnie dla Tych co nie chcą motać swoich samochodów a sporadycznie odzywa się zew jazdy w terenie.
Zwróć uwagę na zachowanie się tych pazurów: nie były do końca (na całą długość) wbite bo ziemia kamienista nie pozwalała a, w momencie szarpnięcia (te niesprawne sprzęgło) lekko się w ziemi ugięły ale nie odkształciły -->> czyli mogą również za kotwicę robić dla tradycyjnych wyciągarek. Jako że pasy na końcach są zakończone "uszami" można też użyć zamiast taśmy asekuracyjnej lub taśmy holowniczej. Wychodzi na to że kotwica- wyciągarka pasowa to 4 w 1 Postaram się spłodzić jakiś filmik z zastosowaniem jako kotwica pod wyciągarkę. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
|