Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] SILNIK PADL
Autor Wiadomość
Manius
[Usunięty]

  Wysłany: 24-02-2007, 13:29   [Cari 1.6] SILNIK PADL

Hej! moj silnik ma mala awarie - przegrzalem go, w zwizku z tym bierze olej i ma tzw. Przedmuchy. Wedlug licznika ma przebieg 170tys. :? prosze o pomoc co w tej sytacji zrobic wymienic caly silnik czy wystarczy wymiana pierscieni wraz z panewkami? Jaka najepsza bedzie decyzja, a jak wymiana silnika czy mozna wlozyc np 1.8 lub gdi, co sie wiaze jeszcze z ta wymiana na inny silnik?
Ostatnio zmieniony przez Matejko 24-02-2007, 14:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-02-2007, 13:32   

Manius,
1. Wylacz Caps Lock
2. Uzywaj przynajmniej kropek zeby bylo wiadomo gdzie konczy sie jedno a zaczyna nastepne zdanie.
3. Rozbiorka silnika prawde Ci powie. osp
4. Wymienic zawsze mozna - musisz miec tylko kompletny silnik ze skrzynia i osprzetem + ECU i nie wiem jak z wiazka
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 24-02-2007, 14:20   

kliknij tutaj

znajdziesz conieco nt wymiany silnika, co do reszty pytan to uzyskales odpowiedz lub conajmniej zostales naprowadzony na kolejne dzialanie przez Huberta :axe:

do gdi musisz miec komplet z komputerem, skrzynia itp. do 1.8: silnik, komputer(tu jeszcze trzeba bedzie wymienic kluczyki) i zmienic przeplywomierz, skrzynie sa bodajze takie same


wyedytowalem temat i post, jeszcze raz z capsem i ode mnie ostrzezenie :rolleyes:
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Manius
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2007, 15:45   

Na wsępie przepraszam za styl w jakim napisałem :lol: , ale jestem początkujocym więc postaram się poprawić. Zrozumiałem że sugerujecie zostać przy tym samym typie silnika bo za dużo zachodu przy montażu innego typu. tak z ciekawości zapytam co to jest ECU i co to wiązka bo z tym się jeszcze nie spotkałam :oops:
 
 
arekp 
Mitsumaniak


Auto: inny
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 2784
Skąd: jestem z miasta
Wysłany: 24-02-2007, 15:51   

Manius napisał/a:
co to jest ECU i co to wiązka bo z tym się jeszcze nie spotkałam :oops:


Najprosciej mowiac komputer sterujacy praca samochodu.
_________________
odszkodowania.pl serwis z bezpłatną wiedzą i poradami w zakresie samodzielnego uzyskania odszkodowania
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 24-02-2007, 15:53   

ECU - Engine Control Unit
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Manius
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2007, 16:32   

Rozumiem, najlepiej najpierw rozebrać silnik, wtedy dowiem się co jest w nim grane. Jeżeli już się zdecyduję na wymianę silnika, ale kupię z nowszego modelu i np. mocniejszy 103 KM (mam obecnie 90 KM) to z jakimi przeróbkami się to wiąże np. komputrera, albo może nic nie trzeba robić.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 24-02-2007, 16:55   

Skup sie na sekcji zwlok tzn. zaluz sobie taka karte naprawcza np
1 glowica odkrecasz sprawdzasz co do wymiany co do naprawy kalkulujesz ile --- po przegrzaniu mozesz miec problem tylko z glowica z zaworami uszczelka
2 korpus sprawdzasz go z zewnatrz czy niema jakis pekniec
3 zespol korbowo tlokowy spuszczasz olej a najlepiej z olejem odkrecasz miske i podziwiasz resztki jakie zostaly w misce na dnie szczegolnie resztki pierscieni itp masz zdjeta glowice wiec kontemplujesz gladzie cylindrow jezeli sa jakies rysy ubytki , masz odkrecona miske to szarpiesz od dolu korbowodami i widzisz czy masz luzy na panewkach
4 uszczelnienia silnika simery zapisujesz wymiary dowiadujesz sie cen
Na koniec masz caly zakres ewentualnych prac -- warto to zrobic samemu tzn demontaz i wycene
silnik do szlifu mozesz sam zawies zawsze taniej marza warsztatu to od 40 do 120% + robocizna czyli montaz
Sciagnij sobie z dzialu FAQ dokumentacje, instrukcje do silnika
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 24-02-2007, 17:29   

Manius napisał/a:
Jeżeli już się zdecyduję na wymianę silnika, ale kupię z nowszego modelu i np. mocniejszy 103 KM (mam obecnie 90 KM) to z jakimi przeróbkami się to wiąże np. komputrera, albo może nic nie trzeba robić.


dalem ci link - w moim pierwszym poscie w tym temacie - gdzie bys uzyskal odpowiedzi na te pytania tylko go czytajac :!:
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Manius
[Usunięty]

Wysłany: 25-02-2007, 16:24   

chcialem jeszcze dodac ze gora tzn. glowica , uszczelka i uszczelniacze na zaworach jest zrobiona zastanawiam sie tylko na dolem jezeli chodzi o ten link czytalem go dokladnie kilka razy i mysalem ze od 2000 roku jest nowy model z mocniejszym silnikem moze sie myle
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 25-02-2007, 16:32   

Manius napisał/a:
mysalem ze od 2000 roku jest nowy model z mocniejszym silnikem moze sie myle


a to z tamtego tematu
Matejko napisał/a:
bedzie pasowal, ogolnie kazdy 1.6 z carismy bedzie pasowal do carismy1.6, tyle ze lepiej nie isc w tyl, a w przod - bo czym starsze tym silniczki byly ciutke slabsze
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Manius
[Usunięty]

Wysłany: 25-02-2007, 16:53   

dobra teraz qmam mozna wlozyc kazdy 1.6 a najlepiej nowszy :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.