[E54A 2.0 V6] Prosze o pomoc |
Autor |
Wiadomość |
Danielox
Forumowicz
Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012 Posty: 53 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 09-08-2012, 17:46 [E54A 2.0 V6] Prosze o pomoc
|
|
|
rano pieknie odpalił potem juz koniec wogule nie da sie odpalic kable zapłonowe i siwece sa nowe,cewki sa dobre na pewno,i oczywiscie pompka paliwa podaje paliwo tylko dlaczego niema wogule iskry na swiecy oczywiscie nie posiadam zadnego imoboilaizera |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11197 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 09-08-2012, 17:51
|
|
|
Najprawdopodobniej poległ moduł zapłonu... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Danielox
Forumowicz
Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012 Posty: 53 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 09-08-2012, 18:16
|
|
|
jacek11 napisał/a: | Najprawdopodobniej poległ moduł zapłonu... |
ok to sprawdze o ile sie da bo wczesniej miałem juz ze odpaliłem go kawałek ruszyłem i zgasłale po 10-15 min odpalił a teraz juz wogule koniec,A mam jeszcze pytanie gdzie on sie znajduje bo to co widze to jest n a1 wtyczke a ja znalazłem ale na 2 wtyczki wiec hmm |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11197 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 10-08-2012, 17:23
|
|
|
Z tego co wiem,jest przyczepiony do przedniej głowicy,po lewej stronie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 11-08-2012, 20:51
|
|
|
Ku woli sprostowania, moduł jest na tylnej głowicy W E54A. |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
Danielox
Forumowicz
Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012 Posty: 53 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 12-08-2012, 16:28
|
|
|
areksz121 napisał/a: | Ku woli sprostowania, moduł jest na tylnej głowicy W E54A. |
dzieki bardzo:) juz moduł mam tylko szukam i szukam jak go sprawdzic znalazłem cos od mitsubishi 3000gt niby ten sam moduł ale i tak mi sie nie zgadzaja testy znaczy prad jakis przechodzi tylko duza opornosc ma a powinna byc niska kurde juz sam nie wiem czy on jest dobry czy zły ma ktos moze jak to sprawdzic |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 12-08-2012, 20:20
|
|
|
Najlepiej podłączasz i sprawdzasz, czy chodzi silnik na wszystkie gary, ważne, żeby obrotomierz działał, bo właśnie z modułu wychodzi sygnał obrotów dla obrotomierza jak i ECU. Możesz sprawdzić, czy opis wyprowadzeń na samym module się zgadza; TACHO, IB1, IB2, IB3, VSS(VCC), GND, OC1, OC2, OC3... Sam moduł składa się z 3 tranzystorów mocy, które niezależnie sterują odpowiednio 3 cewki. Z wyjścia każdego, a przed cewką jest wewnętrzne połączenie z bramką logiczną, która najprościej mówiąc sumuje sygnały z 3 końcówek i podaje sygnał obrotów. Moduł nie musi zepsuć się w całości...wystarczy, że padnie jeden tranzystor, wykluczając pracę 2 cylindrów po jednym na głowicę, do tego przy wciskaniu gazu czkawkę ma i silnik i obrotomierz. Większość miśków z tych lat ma takie rozwiązanie. Jakby co, mam również sprawny moduł 100% do odstąpienia Jakby co to PW. |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
Danielox
Forumowicz
Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012 Posty: 53 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 12-08-2012, 20:39
|
|
|
no tak tylko ze on wogule nie chce odpalic ani iskry nie ma na swiecach zadnej a cewki sa dobre,a czy da cos wymruganie błedow tylko na czym to polega bo czytam na forum i nie moge znalesc jak to zrobic:( |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 12-08-2012, 21:51
|
|
|
a moze czujnik połóżenia wału ?? jak padniety brak iskry |
|
|
|
 |
Danielox
Forumowicz
Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012 Posty: 53 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 12-08-2012, 22:05
|
|
|
slavo_p napisał/a: | a moze czujnik połóżenia wału ?? jak padniety brak iskry |
mozliwe tylko jak go sprawdzic bo kupowac tak pochopnie wszytko to ładny koszt bedzie:P |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 16-08-2012, 00:07
|
|
|
najprędzej to podmiana z innej fury , lub jakis manual z podanymi wartosciami i pomierzyć |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 18-08-2012, 14:31
|
|
|
Nie wiem, może się przyda też innym kolegom...tak jak mamy zastępczy moduł do E55A/E52A, to też możemy zastosować to rozwiązanie w E54A, jedynie potrzebujemy 3 takie moduły
|
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
Danielox
Forumowicz
Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012 Posty: 53 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 19-08-2012, 17:47
|
|
|
moduł juz dobry a dalej iskry nie ma;/ wie ktos moze jak sprawdzic czujniki połozenia wału moze one sa walniete (chyba bede poł auta wymieniał az trafie wrescie) |
|
|
|
 |
|