Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] Prosze o pomoc
Autor Wiadomość
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 09-08-2012, 17:46   [E54A 2.0 V6] Prosze o pomoc

rano pieknie odpalił potem juz koniec wogule nie da sie odpalic kable zapłonowe i siwece sa nowe,cewki sa dobre na pewno,i oczywiscie pompka paliwa podaje paliwo tylko dlaczego niema wogule iskry na swiecy oczywiscie nie posiadam zadnego imoboilaizera
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11197
Skąd: Radomsko
Wysłany: 09-08-2012, 17:51   

Najprawdopodobniej poległ moduł zapłonu...
_________________

 
 
 
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 09-08-2012, 18:16   

jacek11 napisał/a:
Najprawdopodobniej poległ moduł zapłonu...

ok :) to sprawdze o ile sie da bo wczesniej miałem juz ze odpaliłem go kawałek ruszyłem i zgasłale po 10-15 min odpalił a teraz juz wogule koniec,A mam jeszcze pytanie gdzie on sie znajduje bo to co widze to jest n a1 wtyczke a ja znalazłem ale na 2 wtyczki wiec hmm
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11197
Skąd: Radomsko
Wysłany: 10-08-2012, 17:23   

Z tego co wiem,jest przyczepiony do przedniej głowicy,po lewej stronie.
_________________

 
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 11-08-2012, 20:51   

Ku woli sprostowania, moduł jest na tylnej głowicy :wink: W E54A.
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 12-08-2012, 16:28   

areksz121 napisał/a:
Ku woli sprostowania, moduł jest na tylnej głowicy :wink: W E54A.

dzieki bardzo:) juz moduł mam tylko szukam i szukam jak go sprawdzic znalazłem cos od mitsubishi 3000gt niby ten sam moduł ale i tak mi sie nie zgadzaja testy znaczy prad jakis przechodzi tylko duza opornosc ma a powinna byc niska kurde juz sam nie wiem czy on jest dobry czy zły ma ktos moze jak to sprawdzic
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 12-08-2012, 20:20   

Najlepiej podłączasz i sprawdzasz, czy chodzi silnik na wszystkie gary, ważne, żeby obrotomierz działał, bo właśnie z modułu wychodzi sygnał obrotów dla obrotomierza jak i ECU. Możesz sprawdzić, czy opis wyprowadzeń na samym module się zgadza; TACHO, IB1, IB2, IB3, VSS(VCC), GND, OC1, OC2, OC3... Sam moduł składa się z 3 tranzystorów mocy, które niezależnie sterują odpowiednio 3 cewki. Z wyjścia każdego, a przed cewką jest wewnętrzne połączenie z bramką logiczną, która najprościej mówiąc sumuje sygnały z 3 końcówek i podaje sygnał obrotów. Moduł nie musi zepsuć się w całości...wystarczy, że padnie jeden tranzystor, wykluczając pracę 2 cylindrów po jednym na głowicę, do tego przy wciskaniu gazu czkawkę ma i silnik i obrotomierz. Większość miśków z tych lat ma takie rozwiązanie. Jakby co, mam również sprawny moduł 100% do odstąpienia :wink: Jakby co to PW.
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 12-08-2012, 20:39   

no tak tylko ze on wogule nie chce odpalic ani iskry nie ma na swiecach zadnej a cewki sa dobre,a czy da cos wymruganie błedow tylko na czym to polega bo czytam na forum i nie moge znalesc jak to zrobic:(
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 12-08-2012, 21:51   

a moze czujnik połóżenia wału ?? jak padniety brak iskry
 
 
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 12-08-2012, 22:05   

slavo_p napisał/a:
a moze czujnik połóżenia wału ?? jak padniety brak iskry

mozliwe tylko jak go sprawdzic bo kupowac tak pochopnie wszytko to ładny koszt bedzie:P
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 16-08-2012, 00:07   

najprędzej to podmiana z innej fury , lub jakis manual z podanymi wartosciami i pomierzyć
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 18-08-2012, 14:31   

Nie wiem, może się przyda też innym kolegom...tak jak mamy zastępczy moduł do E55A/E52A, to też możemy zastosować to rozwiązanie w E54A, jedynie potrzebujemy 3 takie moduły :wink:



:P
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 19-08-2012, 17:47   

moduł juz dobry a dalej iskry nie ma;/ wie ktos moze jak sprawdzic czujniki połozenia wału moze one sa walniete (chyba bede poł auta wymieniał az trafie wrescie)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.