Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Artykuły prasowe na temat VR-4 Galant/Le-wyszperane w necie.
Autor Wiadomość
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 21-03-2012, 15:30   Artykuły prasowe na temat VR-4 Galant/Le-wyszperane w necie.

Znalazłem w necie kilka ciekawych stron artykułu na temat VR-4 Galant/Legnum.U mnie niestety cienko z angielskim :cry: .Swinks napewno zna te twarze. Może ktoś przetłumaczy?W polskiej prasie nic nie można znaleźć ,chyba że coś przeoczyłem.











_________________

 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 21-03-2012, 20:07   

O rany, a gdzieś to wynalazł????
Toż to z początków klubu. Normalnie prehistoria. Oczywiście dobrze mi znane twarze: wodjno, SGHOM, BraindG, physician (niestety zmarł rok temu :cry: ), Big Ian, kieran, enigma.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 26-03-2012, 22:03, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 21-03-2012, 20:13   

swinks_UK napisał/a:
O rany, a gdzieś to wynalazł????
Toż to z początków klubu. Normalnie prehistoria. Oczywiście dobrze mi znane twarze: wodjno, SGHOM, BraindG, physician (niestety zmarł rok temu :cry: ), Big Ian, kieran, enigma.

Jakoś tak się szwędało po necie i wpadło do mnie :D Tak prawdę powiedziawszy z rosyjskiego klubu VR-4,jest tam wiele ciekawych informacji.
Czy masz może jakieś artykuły na temat VR-4 w angielskiej prasie powinno być tego sporo?
W przesłanym materiale chodzi o sprawdzenie osiągów?

[ Dodano: 21-03-2012, 20:25 ]
swinks_UK napisał/a:
physician (niestety zmarł rok temu :cry:

Współczuję z powodu śmierci kolegi :cry:
_________________

Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 26-03-2012, 22:04, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 21-03-2012, 20:38   

To była jedna z pierwszych imprez CVR w 2004. Wtedy było zaledwie kilku świrusów i chodziło o porównanie rzeczywistych osiągów w praktyce.
Najszybszy na 1/4 był enigma (Dave), potem pezza (Derek). Obaj mieli mierzone czasy 0-100km/h poniżej 5s.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 22-03-2012, 09:19   

swinks_UK napisał/a:
Najszybszy na 1/4 był enigma (Dave), potem SGHOM (Derek). Obaj mieli mierzone czasy 0-100km/h poniżej 5s.

Czyli kombi (Legnum) pokonało sedana (Galanta VR-4)?Myślałem,że będzie odwrotnie?
_________________

Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 26-03-2012, 22:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 22-03-2012, 10:15   

piotrkor1 napisał/a:
swinks_UK napisał/a:
Najszybszy na 1/4 był enigma (Dave), potem pezza (Derek). Obaj mieli mierzone czasy 0-100km/h poniżej 5s.

Czyli kombi (Legnum) pokonało sedana (Galanta VR-4)?Myślałem,że będzie odwrotnie?

Wyniki zależały raczej od stopnia tuningu auta :wink:
Z tego co pamiętam vr4 Dave'a miał wtedy najbardziej zaawansowany stopień modyfikacji.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 22-03-2012, 12:06   

swinks_UK napisał/a:
piotrkor1 napisał/a:
swinks_UK napisał/a:
Najszybszy na 1/4 był enigma (Dave), potem SGHOM (Derek). Obaj mieli mierzone czasy 0-100km/h poniżej 5s.

Czyli kombi (Legnum) pokonało sedana (Galanta VR-4)?Myślałem,że będzie odwrotnie?

Wyniki zależały raczej od stopnia tuningu auta :wink:
Z tego co pamiętam vr4 Dave'a miał wtedy najbardziej zaawansowany stopień modyfikacji.

To dopiero jazda,żyć nie umierać :D !!!!!!!!!
Pamiętasz może jakie to były modyfikacje?
_________________

Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 26-03-2012, 22:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
adaxo 
Mitsumaniak


Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 200
Skąd: Manchester
Wysłany: 25-03-2012, 11:54   

piotrkor1,

fajne znalezisko, masz to w dobrej kopi?? mógłbyś mi wysłać na maila??

podczas jednego z pierwszych spotów z vr4 UK bylem w lekkim szoku :oops: jak zorientowałem się jaka jest średnia wieku, byla bardziej po tej 'emeryckiej' stronie (patrz SGHOM/Derek), parę osób było w wieku mojego ojca, może nawet dziadka :lol: , taka ciekawostka.

[ Dodano: 25-03-2012, 12:03 ]
swinks_UK napisał/a:

Najszybszy na 1/4 był enigma (Dave), potem SGHOM (Derek). Obaj mieli mierzone czasy 0-100km/h poniżej 5s.


Jesteś pewien?? cały czas SGHOM mówi na każdym spocie ze to on miał najszybsze vr4 znane na świecie (z papierami na to), zresztą na jednej z tych stron jest to potwierdzone, wiec ja już się gubię co jest jak.
_________________
Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 26-03-2012, 22:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 26-03-2012, 08:21   

adaxo napisał/a:
fajne znalezisko, masz to w dobrej kopi?? mógłbyś mi wysłać na maila??

Cześć kolego!Mówisz i masz!!
_________________

 
 
adaxo 
Mitsumaniak


Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 200
Skąd: Manchester
Wysłany: 26-03-2012, 21:08   

piotrkor1 napisał/a:
adaxo napisał/a:
fajne znalezisko, masz to w dobrej kopi?? mógłbyś mi wysłać na maila??

Cześć kolego!Mówisz i masz!!


Dzieki wielkie
_________________
Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 26-03-2012, 21:55   

adaxo napisał/a:

Jesteś pewien?? cały czas SGHOM mówi na każdym spocie ze to on miał najszybsze vr4 znane na świecie (z papierami na to), zresztą na jednej z tych stron jest to potwierdzone, wiec ja już się gubię co jest jak.

No przeciez masz oficjalne wyniki dragu na ostatnim zamieszczonym screenie.
A Derek, o ile pamietam, to chwalił się najszybszym standardowym vr4, a nie dłubanym. A jego rekord był na Santa Pod. Tutaj przegrał z Davem.
Najbardziej zaawansowaną dłubaninę miał Dave (enigma) oraz Barry (BraindG) w tym czasie. Barry też był pierwszy który zrobił konwersje na pojedyncze turbo (Garrett GT3067).

No faktycznie, pierwsze wrażenie z poznania ekipy CVR4 jest dziwne... normalnie jak ze zlotu Harleyowców - panowie w średnim wieku, widoczne brzuszki :mrgreen:

[ Dodano: 26-03-2012, 21:09 ]
Acha, Derek używał przez długi czas NOS'a, który potem przygarnął Mark4, ale w końcu go nie założył. Stąd miał tak dobre wyniki na 1/4.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-04-2012, 21:49   

Ja tez mam podtlenek, ale nie zauwazylem zeby mi sie lepiej zbieral.
Taniej za to jezdzi *wink wink* :wink:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.