Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Matejko
10-04-2006, 13:40
zagazowana CARISMA
Autor Wiadomość
JorikS
[Usunięty]

Wysłany: 26-09-2005, 11:24   zagazowana CARISMA

Wyciągnąłem z przepływomierza coś w rodzaju plastra miodu z aluminium i mam teraz problem z wolnymi obrotami na benzynie i rozpędzamiem autka.Można coś na to poradzić?To CARISMA 1.6 z 2001roku.Pozdrawiam wszystkicz.
 
 
Fido__
[Usunięty]

Wysłany: 26-09-2005, 11:32   Re: zagazowana CARISMA

JorikS napisał/a:
Wyciągnąłem z przepływomierza coś w rodzaju plastra miodu z aluminium i mam teraz problem z wolnymi obrotami na benzynie i rozpędzamiem autka.Można coś na to poradzić?To CARISMA 1.6 z 2001roku.Pozdrawiam wszystkicz.


Może wsadź to z powrotem? ;-) Sorki, mam dziś jakiś specyficzny nastrój
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-09-2005, 12:09   

Można zapytać dlaczego zniszczyłeś generator zawirowań w przepływomierzu opartym o pomiar zawirowań Karmana? Pytam o sens tej operacji, co 'autor miał na myśli'?
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 26-09-2005, 12:10   Re: zagazowana CARISMA

Fido__ napisał/a:
JorikS napisał/a:
Wyciągnąłem z przepływomierza coś w rodzaju plastra miodu z aluminium i mam teraz problem z wolnymi obrotami na benzynie i rozpędzamiem autka.Można coś na to poradzić?To CARISMA 1.6 z 2001roku.Pozdrawiam wszystkicz.


Może wsadź to z powrotem? ;-) Sorki, mam dziś jakiś specyficzny nastrój


Tak chyba bedzie najrozsadniej i najtaniej. Chociaz pewnie juz to rozwiazanie nie wejdzie w gre.
 
 
 
JorikS
[Usunięty]

Wysłany: 26-09-2005, 12:41   

Po sporym "wystrzale"generator zawirowań przestał być integralną częścią przepływomierza-wyskoczył z obudowy.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-09-2005, 12:49   

Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie dlaczego samochód tak się zachowuje. To teraz odtwórz dokładnie stan sprzed strzału i jeździj do następnego strzału. Lub napraw (wymień) przepływkę i przynajmniej wyreguluj instalację tak żeby nie strzelała.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
JorikS
[Usunięty]

Wysłany: 26-09-2005, 13:19   

Może zna ktoś dobrego magika który pomoże mi w tym temacie?I nie była to kwestia regulacji-potrafi strzelać tuż po takim zabiegu.Wymieniłem komputer gazowy i jest lepiej.Myślę że Ci co zakładali instalację coś schrzanili-mówiąc a raczej pisząc delikatnie.
 
 
Kofi 
moderator mitsumaniak
Michał


Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 1242
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-09-2005, 14:56   

I tu podtwierdzaja sie moje slowa...jak jest przeplywomierz nie warto ryzykowac klasyczna instalacja mieszalnikowa. Lepiej dopłacic i założyc sekwencje, bo ta niestrzela!
Poszukaj uzywanego przepływomierza, bo nowy jest potwornie drogi. A regulacje powierz PORZĄDNEJ STACJI zajmujacej sie instalacjami gazowymi.
_________________
"Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 
 
 
JorikS
[Usunięty]

Wysłany: 26-09-2005, 16:01   

Święta prawda-aczkolwiek znam wyjątki od tej reguły.Niestety mój MISIULEK nie należy do tych wyjątków.
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 27-09-2005, 07:59   

A ja to pozostawie bez komentarza - :evil: :evil: :evil:
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 27-09-2005, 19:28   

I tu potwierdzają się moje słowa...
Jak masz przepływomierz i 2gen--> świece (najlepiej NGK 1-elektrodowe), kable WN, regulacja w porządnym zakładzie.
Do tego klapka w dolocie chroniąca przepływomierz przed wybuchem jeśli coś z powyższych zaniedbasz.
Chce się jeździć taniej trzeba dbać, bo potem może się okazać że de facto wyjdzie drożej.
 
 
Kofi 
moderator mitsumaniak
Michał


Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 1242
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-09-2005, 23:36   

Wolalbym wydac wiecej na lepsza instalacje niz przesadnie dbac i niewiadomo jak uwazac a oszczedzic....w koncu jazda na gazie przynosi "zysk". Wiec zwroci sie raptem nieco pozniej.
A dbac to trzeba o kazdy samochod i na bierzaco serwisowac. :)
_________________
"Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 28-09-2005, 11:03   

Nie trzeba wcale przesadnie dbać...
Ja mam I generację i moje dbanie sprowadza się do wymiany przewodów (1 raz od kupna) i okresowej wymiany świec. No i regulacja gazu jak obserwuję jakieś zmiany w pracy silnika...
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 28-09-2005, 15:43   

jestem ciekawy czy wymieniłeś swiece i przewody przed zagazowaniem???? jeśli nie to zacznij od tego bo kolejna przepływka wyleci w powietrze... i komputer gazu nic nie ma do tego...
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 24-10-2005, 17:00   

kochajj napisał/a:
jestem ciekawy czy wymieniłeś swiece i przewody przed zagazowaniem????


Ja nie wymienialem ;-)
Szkoda bylo oryginalne w idealnym stanie na smietnik odsylac.
Ostatnio po 32kkm zmienilem swiece z denso na ngk szkoda bylo, bo byly w b.dobrym stanie, ale musialem cos wreszcie pogrzebac przy mojej carismie ;-)

Przy okazji moja carisma nalezy chyba do wyjatkow, nadal 0 (slownie: zero) strzalow.
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.