Przesunięty przez: Matejko 10-04-2006, 13:40 |
zagazowana CARISMA |
Autor |
Wiadomość |
JorikS [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2005, 11:24 zagazowana CARISMA
|
|
|
Wyciągnąłem z przepływomierza coś w rodzaju plastra miodu z aluminium i mam teraz problem z wolnymi obrotami na benzynie i rozpędzamiem autka.Można coś na to poradzić?To CARISMA 1.6 z 2001roku.Pozdrawiam wszystkicz. |
|
|
|
 |
Fido__ [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2005, 11:32 Re: zagazowana CARISMA
|
|
|
JorikS napisał/a: | Wyciągnąłem z przepływomierza coś w rodzaju plastra miodu z aluminium i mam teraz problem z wolnymi obrotami na benzynie i rozpędzamiem autka.Można coś na to poradzić?To CARISMA 1.6 z 2001roku.Pozdrawiam wszystkicz. |
Może wsadź to z powrotem? Sorki, mam dziś jakiś specyficzny nastrój |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-09-2005, 12:09
|
|
|
Można zapytać dlaczego zniszczyłeś generator zawirowań w przepływomierzu opartym o pomiar zawirowań Karmana? Pytam o sens tej operacji, co 'autor miał na myśli'? |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 26-09-2005, 12:10 Re: zagazowana CARISMA
|
|
|
Fido__ napisał/a: | JorikS napisał/a: | Wyciągnąłem z przepływomierza coś w rodzaju plastra miodu z aluminium i mam teraz problem z wolnymi obrotami na benzynie i rozpędzamiem autka.Można coś na to poradzić?To CARISMA 1.6 z 2001roku.Pozdrawiam wszystkicz. |
Może wsadź to z powrotem? Sorki, mam dziś jakiś specyficzny nastrój |
Tak chyba bedzie najrozsadniej i najtaniej. Chociaz pewnie juz to rozwiazanie nie wejdzie w gre. |
|
|
|
 |
JorikS [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2005, 12:41
|
|
|
Po sporym "wystrzale"generator zawirowań przestał być integralną częścią przepływomierza-wyskoczył z obudowy. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-09-2005, 12:49
|
|
|
Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie dlaczego samochód tak się zachowuje. To teraz odtwórz dokładnie stan sprzed strzału i jeździj do następnego strzału. Lub napraw (wymień) przepływkę i przynajmniej wyreguluj instalację tak żeby nie strzelała. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
JorikS [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2005, 13:19
|
|
|
Może zna ktoś dobrego magika który pomoże mi w tym temacie?I nie była to kwestia regulacji-potrafi strzelać tuż po takim zabiegu.Wymieniłem komputer gazowy i jest lepiej.Myślę że Ci co zakładali instalację coś schrzanili-mówiąc a raczej pisząc delikatnie. |
|
|
|
 |
Kofi
moderator mitsumaniak Michał

Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 1242 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-09-2005, 14:56
|
|
|
I tu podtwierdzaja sie moje slowa...jak jest przeplywomierz nie warto ryzykowac klasyczna instalacja mieszalnikowa. Lepiej dopłacic i założyc sekwencje, bo ta niestrzela!
Poszukaj uzywanego przepływomierza, bo nowy jest potwornie drogi. A regulacje powierz PORZĄDNEJ STACJI zajmujacej sie instalacjami gazowymi. |
_________________ "Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 |
|
|
|
 |
JorikS [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2005, 16:01
|
|
|
Święta prawda-aczkolwiek znam wyjątki od tej reguły.Niestety mój MISIULEK nie należy do tych wyjątków. |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 27-09-2005, 07:59
|
|
|
A ja to pozostawie bez komentarza - |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 27-09-2005, 19:28
|
|
|
I tu potwierdzają się moje słowa...
Jak masz przepływomierz i 2gen--> świece (najlepiej NGK 1-elektrodowe), kable WN, regulacja w porządnym zakładzie.
Do tego klapka w dolocie chroniąca przepływomierz przed wybuchem jeśli coś z powyższych zaniedbasz.
Chce się jeździć taniej trzeba dbać, bo potem może się okazać że de facto wyjdzie drożej. |
|
|
|
 |
Kofi
moderator mitsumaniak Michał

Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 1242 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-09-2005, 23:36
|
|
|
Wolalbym wydac wiecej na lepsza instalacje niz przesadnie dbac i niewiadomo jak uwazac a oszczedzic....w koncu jazda na gazie przynosi "zysk". Wiec zwroci sie raptem nieco pozniej.
A dbac to trzeba o kazdy samochod i na bierzaco serwisowac. |
_________________ "Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 28-09-2005, 11:03
|
|
|
Nie trzeba wcale przesadnie dbać...
Ja mam I generację i moje dbanie sprowadza się do wymiany przewodów (1 raz od kupna) i okresowej wymiany świec. No i regulacja gazu jak obserwuję jakieś zmiany w pracy silnika... |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 28-09-2005, 15:43
|
|
|
jestem ciekawy czy wymieniłeś swiece i przewody przed zagazowaniem???? jeśli nie to zacznij od tego bo kolejna przepływka wyleci w powietrze... i komputer gazu nic nie ma do tego... |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 24-10-2005, 17:00
|
|
|
kochajj napisał/a: | jestem ciekawy czy wymieniłeś swiece i przewody przed zagazowaniem???? |
Ja nie wymienialem
Szkoda bylo oryginalne w idealnym stanie na smietnik odsylac.
Ostatnio po 32kkm zmienilem swiece z denso na ngk szkoda bylo, bo byly w b.dobrym stanie, ale musialem cos wreszcie pogrzebac przy mojej carismie
Przy okazji moja carisma nalezy chyba do wyjatkow, nadal 0 (slownie: zero) strzalow. |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
|