| 
		elastyczność 2,5 V6 | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 pompec  		  
		 
         Mitsumaniak misiu-maniak
  
  
                  Auto: EA5W Avance'02 tiptronic 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2007 Posty: 698 Skąd: Warszawa [WF] 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-02-2009, 00:48   elastyczność 2,5 V6
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | czy któryś z Mitsumaniaków mierzył może elastyczność jednostki 2,5 V6 w Galancie EA5X? chodzi dokładnie o 60-100 km/h na IV biegu i 80-120 na V biegu... | 
             
						
				_________________ Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tommyc1  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Saab 9-3 TTiD kombi 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-02-2009, 08:19   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               nie mierzylem, ale w odczuciach bardzi slaba, z 60-100 jak chce przyspieszyc zwawo, to na 3 biegu, bo na 4 to slimak, ponizej 3500obr/min zapomnij o sensownym przyspieszeniu, to nie diesel, to sie musi krecic szybko    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pompec  		  
		 
         Mitsumaniak misiu-maniak
  
  
                  Auto: EA5W Avance'02 tiptronic 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2007 Posty: 698 Skąd: Warszawa [WF] 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-02-2009, 11:12   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | tommyc1 napisał/a: | 	 		  | nie mierzylem, ale w odczuciach bardzi slaba, z 60-100 jak chce przyspieszyc zwawo, to na 3 biegu, bo na 4 to slimak, ponizej 3500obr/min zapomnij o sensownym przyspieszeniu, to nie diesel, to sie musi krecic szybko   | 	  
 
no tak... ale jest przecież osławiony już moment obr. Vałki... napewno nie jest słaba... pytanie tylko ile... | 
             
						
				_________________ Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 KamilR10  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Galant Avance 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Mar 2008 Posty: 791 Skąd: Okolice Międzyrzecza 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Owczar  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: CLS 450 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14394 Skąd: Pruszków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-02-2009, 14:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | KamilR10 napisał/a: | 	 		  z 60-100 km/h polecam drugi bieg    | 	  
 
 
 
Eee tam, kto by cisnął na drugim, ja bym na jedynce pociągnął   
 
 
A tak, w ogóle to pytanie chyba dotyczyło IV i V biegu... | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 KamilR10  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Galant Avance 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Mar 2008 Posty: 791 Skąd: Okolice Międzyrzecza 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-02-2009, 14:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Owczar napisał/a: | 	 		  | A tak, w ogóle to pytanie chyba dotyczyło IV i V biegu... | 	  
 
Na IV biegu to jeszcze jakoś, ale na V to jak czołg    | 
             
						
				_________________ Mitsubishi Galant GLS 2.0 97r  - Sprzedany
 
Mitsubishi Galant Avance 2.5 V6 03r - Jest 
 
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=60097
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pompec  		  
		 
         Mitsumaniak misiu-maniak
  
  
                  Auto: EA5W Avance'02 tiptronic 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2007 Posty: 698 Skąd: Warszawa [WF] 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-02-2009, 14:39   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ciekaw jestem jak się ma elastyczność 2,5 do 2,0... ja swoim 2,0 mierzyłem i 60-100 na IV wychodzi koło 10s. a 80-120 na V koło 15s. myślę, że różnice powinny być rzędu 3 s. ale chcę to potwierdzić empirycznie... | 
             
						
				_________________ Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 yam1530  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Galant  2.0TDi 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 386 Skąd: Brzeg/Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-02-2009, 15:26   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Ciekaw jestem jak by wypadł test porównawczy elestyczności silników galantów EA no i na którym miejscu uplasował by sie 4d68. | 
             
						
				_________________ Galant EA6A 4D68
 
Moja była Carisma '96 1.6 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bartek  		  
		 
         Mitsumaniak friendly admin
  
  
                  Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6989 Skąd: że znowu? (W-wa) 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-02-2009, 15:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | pompec napisał/a: | 	 		   	  | tommyc1 napisał/a: | 	 		  | nie mierzylem, ale w odczuciach bardzi slaba, z 60-100 jak chce przyspieszyc zwawo, to na 3 biegu, bo na 4 to slimak, ponizej 3500obr/min zapomnij o sensownym przyspieszeniu, to nie diesel, to sie musi krecic szybko   | 	  
 
no tak... ale jest przecież osławiony już moment obr. Vałki... napewno nie jest słaba... pytanie tylko ile... | 	  
 
 
W tym zakresie obrotów (do 3500 rpm) jest słaba niemiłosiernie......
 
 
60-100 tylko 2 bieg     
 
80-120 w automacie 2, w manualu 3..... 
 
 
[ Dodano: 17-02-2009, 15:41 ]
 
yam1530, jakby porównywać minimalne czasy, to raczej na szarym końcu, jakby porównywać czasy na wysokich biegach - na czele tabeli....
 
 
Za jakiś miesiąc zamieszczę wyniki - w obecnym automacie (w MSW) nie mam możliwości blokowania biegów..... | 
             
						
				_________________ Pozdrawiam
 
MITSUMANIAK Bartek
 
 
Outlander III '14
 
Galant 1600 L '82
 
Legnum VR-4 '99
 
Space Star '14
 
Space Wagon '99 V6 - 24    sprzedany   
 
 
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 koniar  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Mitsubishi Galnt 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 23 Skąd: kutno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-02-2009, 16:01   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               hmm ja mam taki problem w swoim 2.5 że jak włącze V bieg przy 180 czy 190 km/h to nie ciagnie juz w ogole... nie wiem czym to jest spowodowane, a elastyczność z niskich obrotów tego auta uważam że nie jest najgorsza, jak mi sie nie spieszy jeżdże do 2500-3000 obrotów, co innego że prawie zawsze mi sie śpieszy wiec wtedy jest non stop max   
 
 
pozdrawiam! | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pompec  		  
		 
         Mitsumaniak misiu-maniak
  
  
                  Auto: EA5W Avance'02 tiptronic 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2007 Posty: 698 Skąd: Warszawa [WF] 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-02-2009, 16:56   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Bartek napisał/a: | 	 		  | W tym zakresie obrotów (do 3500 rpm) jest słaba niemiłosiernie | 	   no już bez przesady... chyba nie aż tak niemiłosiernie... albo mi się zdaje, albo jako jedną z zalet 2,5 V6 wymienia się często elastyzcność... napewno czasy na poszczególnych biegach są lepsze (co najmniej nieco) od 4G63, a i tu już nie jest tragicznie... jak czytam gazety to zwracam uwagę na elastyczność poszczególnych jednostek i czasy takie jak ja zmierzyłem dla silników benzynowych są uważane za przyzwoite... 
 
 
[ Dodano: 17-02-2009, 17:20 ]
 
 	  | yam1530 napisał/a: | 	 		  | Ciekaw jestem jak by wypadł test porównawczy elestyczności silników galantów EA no i na którym miejscu uplasował by sie 4d68. | 	  
 
nic prostrzego... stoperek w rękę i mierzysz... poczekamy jeszcze jak ktoś zmierzy 2,5 i 2,4 i już jakiś polgląd będzie... dodam, że ja pomiarów dokonywałem oczywiście na płaskim, prostym odcinku drogi, bez pasażerów i z 1/4 baku... wyniki powtarzalne również w innych pomiarach... | 
             
						
				_________________ Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tommyc1  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Saab 9-3 TTiD kombi 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-02-2009, 18:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jak ja jechalem 180km/h na V biegu i wcisnalem gaz, to auto zaczelo wyraznie przyspieszac-no, wgniata w fotel oczywiscie juz tu niema, ale wyraznie przyspieszal do 200km/h (przy tej predkosci zdjalem noge z gazu bo to polska autostrada byla   ) | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kooks  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 2,5 1999r 
                  Dołączył: 26 Gru 2007 Posty: 59 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-02-2009, 18:20   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ... | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez kooks 18-02-2009, 00:34, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mar111cin  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: galant 2.5 V6 '03 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 982 Skąd: FSW 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-02-2009, 19:54   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               no nie przesadzajcie. W końcu galant to dość ciężki wóz i uważam że bardzo dobrze się zbiera. Musielibyście pojeździć czymś z silnikiem 1.3 żeby zobaczyć jak się mylicie    Jakoś u mnie automat na ostatnim biegu jak przyśpiesza w granicach 100-140 to nawet tego nie zauważam jak szybko to zrobił. 
 
Drugą dziwną rzeczą jest dla mnie to, że wszyscy tutaj gadają że do 3500obr/min galant nie jedzie, a mimo to palą wam galanty po 10litrów     ja jeżdże praktycznie do 3500rpm i pali jednak troche więcej    Zresztą nawet jazda powyżej 3500rpm po mieście to jednak troche agresywna jazda jakby nie było. | 
             
						
				_________________ Galant 2.5 V6 2003r. automat  +VSI Prins
 
witaj Gość    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tommyc1  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Saab 9-3 TTiD kombi 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-02-2009, 20:19   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               wiesz, jak sie szybko jezdzi to oczywiscie, ze pala nam po 10l/100, ale na autostradzie     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |