Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Światła do jazdy dziennej NIE LED
Autor Wiadomość
Sir_Futur 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA5W '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 83
Skąd: Kielce
Wysłany: 01-09-2012, 08:46   [EAxx] Światła do jazdy dziennej NIE LED

Czy montował ktoś coś takiego?

http://allegro.pl/swiatla...2574062899.html

Fajna alternatywa dla LEDowych świateł DRL, któych widoku na swoim zderzaku bym nie zniósł...
A czemu chcę dzienne? Bo jak włączę mijania w dzień, to panel klimy jest niewidoczny, bo świeci się cała deska, światła z tyłu, a przecież nie potrzeba tyle... :)

Dajcie znać. Pozdro.
_________________


Pogromca TDI
 
 
 
Uwex 
The Hitman :-)


Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 3273
Skąd: okolice W-wia Śl.
Wysłany: 01-09-2012, 09:09   

Sir_Futur napisał/a:
Bo jak włączę mijania w dzień, to panel klimy jest niewidoczny, bo świeci się cała deska, światła z tyłu, a przecież nie potrzeba tyle... :)


tylko że taki moduł tego nie zmieni.
_________________

 
 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 01-09-2012, 09:34   

Mylisz sie, panel klimy nie bedzie sie sciemnial bo modul podlaczasz do swiatel drogowych (dlugich).
Panelem steruje sygnal ze swiatel pozycyjnych,a w tym przypadku je omijasz.
Pomysl fajny tylko nie dokonca jestem przekonany do tej regulacji mocy swiecenia.
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 01-09-2012, 10:21   

ja to stosowalem dziala swietnie tylko ze jak podlaczysz pod dlugie to i tak nie bedzie to zgodne z przepisami
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-09-2012, 10:42   

Sir_Futur napisał/a:
A czemu chcę dzienne? Bo jak włączę mijania w dzień, to panel klimy jest niewidoczny, bo świeci się cała deska, światła z tyłu, a przecież nie potrzeba tyle...
Wystarczy przerwać jedną ścieżkę w klimatroniku i po sprawie.
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 01-09-2012, 10:50   

sampler napisał/a:
ja to stosowalem dziala swietnie tylko ze jak podlaczysz pod dlugie to i tak nie bedzie to zgodne z przepisami


dokładnie, chyba że na lampie masz wytłoczony znaczek RL ;)
 
 
Jackall 
Mitsumaniak


Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 1244
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-09-2012, 13:03   

Również zastanawiam się nad tym modułem i podobnie jak Sir_Futur nie podobają mi się podokładane gdzie się tylko da LED'y.

Tak na marginesie to co poniektórym powinni dowód za to zabierać. Czasem widuję gościa w Kia Ceed z dziennymi na... desce rozdzielczej wewnątrz auta :| a inni mają tak mocne dzienne, że u mnie pozycyjne są chyba bardziej widoczne...

IMO takie dzienne w drogowych są fajną alternatywą bez "upiększania" samochodów wykorzystując istniejące światła.

Tomii napisał/a:
sampler napisał/a:
ja to stosowalem dziala swietnie tylko ze jak podlaczysz pod dlugie to i tak nie bedzie to zgodne z przepisami


dokładnie, chyba że na lampie masz wytłoczony znaczek RL ;)
To jest tak samo nie legalne jak wstawianie soczewek w lampy o zenonach już nawet nie wspominając.

A biorąc pod uwagę, że i tak mam nie zgodne z przepisami oznaczenia na kloszu (lampy z VR) to niewielką różnicę mi robią świecące na 30% drogowe :mrgreen:
_________________
Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)

Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY :D


Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 01-09-2012, 18:11   

Ja moze zaloze ponowne ten modul ale tym razem podepne go tylko pod zarowki od swiatel mijania. Swiatla beda, 30% mocy, nie bedzie swiecila reszta i nie powinien sie nikt przyczepic.

Dla tych co chca zakladac dlugie od razu uprzedzam ze trzeba i tak dac przekaznik odcinajacy bo dlugie maja wspolne zasilanie z mijaniem i bedzie wam swiecilo wszystko :)
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Jackall 
Mitsumaniak


Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 1244
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-09-2012, 21:22   

sampler napisał/a:
Ja moze zaloze ponowne ten modul ale tym razem podepne go tylko pod zarowki od swiatel mijania
IMO dlatego podpina się pod drogowe żeby "trochę oślepiały" tzn świeciły równolegle do jezdni a nie po drodze tak jak mijania. Zauważ, że seryjne dzienne świecą w górę i nawet gdy są dosyć słabe żarówki czy diody widać je dobrze nawet z daleka.
sampler napisał/a:
Dla tych co chca zakladac dlugie od razu uprzedzam ze trzeba i tak dac przekaznik odcinajacy bo dlugie maja wspolne zasilanie z mijaniem i bedzie wam swiecilo wszystko
dziękujemy na przydatną informację :wink:
_________________
Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)

Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY :D


Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 01-09-2012, 21:45   

Ja mam dobre rozwiązanie. Auto ma szwedzkie pochodzenie więc światła zapalają się po przekręceniu stacyjki i ma to swoje plusy:
+nie trzeba pamiętać o zapalaniu świateł
+panel klimatronika świeci się mocnym światłem w dzień
+jadąc w nocy przekręcam włącznik świateł na włączone i klimatronik przygasa :)
_________________


 
 
Sir_Futur 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA5W '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 83
Skąd: Kielce
Wysłany: 03-09-2012, 23:30   

Rozwiązaniem jest po prostu automatyczny włącznik świateł mijania.
:)
Co do legalności świateł dziennych w tym wydaniu, zdaję sobie sprawę, że to niezgodne z przepisami, ale jakoś to do mnie nie trafia.
W BMW można uaktywnić taką samą funkcję komputerem auta. Homologacji na kloszach nie ma, a i tak ludzie jeżdżą. Z USA przyjeżdżają i też tak jest i nikt się nie czepia. W gruncie rzeczy zagrożenia na drodze to nie powoduje, no bo przecież zasada działania jest ta sama. Chyba się zdecydowałem... :)
_________________


Pogromca TDI
 
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 04-09-2012, 07:32   

Sir_Futur, moim zdaniem całą filozofią tematu o światłach do jazdy dziennej jest oszczędność paliwa i żarówek. W tym kontekście
Sir_Futur napisał/a:
automatyczny włącznik świateł mijania
jest bez sensu, no chyba, że włącza tylko przednie światła.
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 04-09-2012, 13:18   

Po to ktoś wymyślił ledy żeby te lepsze z homo ciągli tylko 1 amper prądu a nie jak zwykłe mijanki po 10A(może i nie jest to duża oszczędność paliwa ale ogólnie baterii, altka i żarówek)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Sir_Futur 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA5W '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 83
Skąd: Kielce
Wysłany: 04-09-2012, 21:51   

Mnie oszczędzanie paliwa w ten sposób nie przekonuje...
Litr, dwa, a co to za różnica...?
Najbardziej chodzi o żarówki i panel klimy. :)
Dziękuję jednak za odpowiedzi.
_________________


Pogromca TDI
 
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 05-09-2012, 05:49   

Sir_Futur, wiesz jak robisz 10kkm/rok to pewnie nie. Ja robię 6-10 kkm/miesiąc więc 1litr/100km ma dla mnie jakieś tam znaczenie. chociaż przy założeniu przebiegu rocznego na poziomie 100kkm to oszczędność na lpg i tak nie przekroczy 2,5-3kzł w skali roku.... więc żadna rewelacja.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.