SIGMA PROŚBA O OPINIĘ |
Autor |
Wiadomość |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 05-07-2013, 11:37
|
|
|
Za 3500zł co można chcieć więcej.
Po zdjęciu komory silnika, moim zdaniem: gazownia do poprawy i dziwnie ufajtana chłodnica przy korku. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 05-07-2013, 12:26
|
|
|
No właśnie tanio dość
Mocno rdzewieją Sigmy ? Bo w galach np przednie kielichy i podłoga z tyłu przy nadkolach samych słaba - każdy galant to ma. A jak w Sigmie ?
Ten gaz to chyba jakaś sekwencja co ?
Kurcze, no cena niewygórowana , szkoda od handlarza , ale może by był to dobry okaz do zajęcia się nim i przywróceniem do pięknego stanu ? Co myślicie ? |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 05-07-2013, 15:17
|
|
|
Kielichy w sigmie kombi, trzymają się lepiej niż w sedanach. Rdza najczęściej pojawia się na nadszybiu i słupkach. Oraz na błotnikach w miejscu przykręcania zderzaków. Gaz sekwencja "wersja dla sknery". Na alledrogo jest sigma z Poznania, w tej samej cenie. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
t0m3k
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 956 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 05-07-2013, 15:38
|
|
|
no w moim sedanie rdza jest dokładnie w tych miejscach o których napisał Wojtas za 3500 zł nie ma co duzo wymagac... instalacja gazowa na bank do poprawy, a przynajmniej wtryskiwacze na pierwszy rzut oka, pytanie jak ta Sigma wygląda od dołu... |
_________________
Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6 |
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 05-07-2013, 15:50
|
|
|
A jak z zawieszeniem w Sigmie ? - w Galu np, trzeba wymieniać całe wahacze (jeżeli chodzi o zawiechę z przodu) . W Sigmie też tak samo ? , czy wymienialne są sworznie/tuleje na wahaczach ?
No i ile pali taka Sigma czy to benzynkę, czy gazu ?
Z częściami macie jakieś problemy ?
Ta akurat co zapodałem w linku to wersja 170 konna, może lepiej czekać i jak już kupować Sigmę to tą 205 konną ? Trochę poczytałem o tych Waszych Sigmach, ale jakoś ciężko mi to ogarnąć i sobie zdanie wyrobić, która byłaby lepsza |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 05-07-2013, 15:57
|
|
|
Jeśli chodzi o 205KM to tylko sedan, tuleje i sworznie są wymienne. Moje sigmy, gazu spalają do 15l/100km |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
t0m3k
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 956 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 05-07-2013, 20:46
|
|
|
no moja gazu spala w trasie 11-12l a w miescie 14 przy eko jeźdie a 17 mi zjadła przy butowaniu.
Licz sie z tym że do takiej Sigmy troszku kasy dołożyć będziesz musiał, bo wątpie zeby wlasciciel dokłądał teraz... |
_________________
Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6 |
|
|
|
 |
angelos
Forumowicz

Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 578 Skąd: Kraków\Biecz
|
Wysłany: 06-07-2013, 10:09
|
|
|
t0m3k napisał/a: |
Licz sie z tym że do takiej Sigmy troszku kasy dołożyć będziesz musiał, bo wątpie zeby wlasciciel dokłądał teraz... |
kasy + własnej pracy lub kasy + kasy(zamiast własnej pracy)
Chyba Wojtek swego czasu napisał bardzo trafne spostrzeżenie. Meritum brzmiało mniej więcej, że jeżeli sam nie będziesz naprawiał, a nie masz nie wiadomo ile kasy, to raczej się nie pchaj w starsze auta z duszą |
_________________ "Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 |
|
|
|
 |
t0m3k
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 956 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 06-07-2013, 10:55
|
|
|
wlasnie tak na oko policzylem ile bym musiał zaplacic mechanikom za wszystkie rzeczy ktore naprawiłem sobie sam i chyba ponad 10 tysiecy zaoszczędziłem :D:D |
_________________
Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6 |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 06-07-2013, 15:22
|
|
|
t0m3k napisał/a: | chyba ponad 10 tysiecy zaoszczędziłem :D |
To z czystym sumieniem możesz teraz sobie wakacje za granico zrobić |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 06-07-2013, 17:59
|
|
|
mazda10000 napisał/a: | t0m3k napisał/a: | chyba ponad 10 tysiecy zaoszczędziłem :D |
To z czystym sumieniem możesz teraz sobie wakacje za granico zrobić |
I ile Sigm w niezłym stanie można by z z zagranicy przywieźć |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
t0m3k
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 956 Skąd: Bielsko-Biała
|
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 07-07-2013, 15:45
|
|
|
Nie no Panowie, logiczne że trzeba by w nią trochę kasy włożyć i swojej własnej pracy Ale też i o to właśnie chodzi Luknijcie sobie na mój wątek Gala - kupiłem go 1,5 roku temu - teraz wygląda i ma się zupełnie inaczej Pracy sporo włożone, kasy trochę ale satysfakcja gwarantowana
Poza tym, jak się ma brata mechanika, który naprawia m.in Sigmy, Gale itp (czyli zna się na tych autach ) to mnie to w ogóle nie przeraża . Ja płacę tylko w sumie za części za robociznę to bratu trawnik skoszę czy piwko przywiozę :) a tę Sigmę można doprowadzić to fajnego stanu - pod warunkiem że nie zgnita od spodu - tylko właśnie nie chce mi się gonić 300 kilometrów w jedną stronę żeby się okazało np. że podłogi nie ma.... |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
barthez2183
Mitsumaniak 01354/KMM

Auto: Carisma 1.9 DID, XF106.460
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 15 Sie 2008 Posty: 407 Skąd: NML
|
Wysłany: 15-07-2013, 12:31
|
|
|
marycjusz, chciałem dzisiaj obejrzeć tą Sigmę, ale nie było jej na placu. Z tego co się dowiedziałem to na dwa tygodnie właściciel wstrzymał się ze sprzedażą bo nowe auto mu się sypnęło i jeździ teraz nią. Oprócz tej ma jeszcze drugą na części gdybyś był zainteresowany. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
 |
|
|
|
 |
|