Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Korek-odwadniacz filtra paliwa
Autor Wiadomość
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 22-11-2012, 17:27   Korek-odwadniacz filtra paliwa

Z uwagi na różne komplikacje związane z odkręceniem korka-odwadniacza filtra paliwa chciałbym dorobić sobie klucz. Próbowałem zwymiarować go w aucie ale dostęp suwmiarką jest strasznie kiepski. Może ktoś ma filtr na wirzchu i byłby w stanie go zwymiarować. Ten plastik jest mało odporny na szczypce i kiepsko wygląda po kilku odkręceniach.
Dzięki z góry ,pozdrawiam.
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 22-11-2012, 23:17   

Tam masz 41mm ale to jakiś 12-kątny,
prościej odkręcić podstawę i wtedy dobre szczypce... :p
 
 
Mirek1275 
Forumowicz
Mirek1275


Auto: PajeroII Long 2.8SS Kitaro'96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 142
Skąd: Świdwin
Wysłany: 23-11-2012, 00:11   

Można tez pewnie użyć zwykły klucz oczkowy 41mm o profilu 12-kątnym.
Sam to wykręcałem w imadle. :oops:
_________________
Jest dobrze :)
 
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 23-11-2012, 08:39   

no ja kilka dni temu też bez imadła nie dałem rady, spieszyłem się i nie pomierzyłem
szczypce strasznie niszczą ten plastik
czas pomyśleć nad kluczem
kupiłem na wszelki wypadek kompletny filter z podstawą od mazdy MPV ...
http://www.fotosik.pl/pok...e8e70f0eb5.html
na dniach będzie u mnie nowa za grosze się trafiło :lol:
podstawa filtr i czujnik z kostką wyglądają podobnie
według katalogów filtry są jak w Pajero
tyle ,że ta podstawa nie ma pompki mazdy miały zewnetrzną, ale to nie problem
panowie pewni co do tego 41 mm bo ja zamawiam klucz :wink:
ps. z nasadką będzie problem bo tam są kable
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 23-11-2012, 10:49   

Zrób sobie klucz z blachy, płaski. przełożysz przewód przez otwór i łatwo odkręcisz czujnik wody.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Mirek1275 
Forumowicz
Mirek1275


Auto: PajeroII Long 2.8SS Kitaro'96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 142
Skąd: Świdwin
Wysłany: 23-11-2012, 10:55   

100% jest 41mm.
_________________
Jest dobrze :)
 
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 23-11-2012, 16:06   

dzięki za informacje
na razie czekam na filtr od mazdy pomierzę i ewentualnie odrysuję sobie wzór na blasze do wydziergania klucza
ewentualnie w grę wchodzi też klucz plasko-oczkowy
http://allegro.pl/klucz-p...2783368613.html
lub kupno takiej nasadki i naciecie jej z boku fleksem na przewody
http://allegro.pl/nasadka...2784625518.html
plus nasadki to to że mozna do niej użyć dynamometryka
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 23-11-2012, 18:05   

a jak założysz klucz dynamometryczny to co przewodem elektr?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 23-11-2012, 18:55   

z nasadówki mozna zrobić coś takiego tylko nacięcie może być płytsze i węższe bo to cienkie przewody a klucz zachodzi na korek płytko
http://www.google.pl/imgr...,r:64,s:0,i:280
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 23-11-2012, 22:25   

ale to i tak nie będzie 12-kąt,
mierzyłem suwmiarką, wychodzi równiutko 41mm, a ścianki są proste, więc nasadka 41mm - nawet 12-kątna nie załatwi sprawy, bo ma zęby i będzie za luźna,
pomysł z blachą jest lepszy - przecież to tylko plastik, a nad nim oring gumowy.

Jak ciężko zdobyć kawałek blachy to wytnij sąsiadowi kawałek błotnika i heja - wystrugasz sobie klucz do filtra :wink: :twisted:
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 23-11-2012, 23:18   

dobra to wytnę ten błotnik i zostawię kartkę "Rico z forum mitsumaniaki mi kazał " :lol:

[ Dodano: 01-12-2012, 00:07 ]


tak wyszło
następny bedzie ładniejszy i z plastiku
Ostatnio zmieniony przez lukas 78 03-12-2012, 16:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 02-12-2012, 21:30   

:thumbright: ... a po co nastepny, i to z plastiku?
plastik + plastik to raczej nie bedzie wytrzymałe, a poza tym chyba nie masz zamiaru aż tak często tam zaglądać?
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 02-12-2012, 23:19   

a tak sobie gdybam musiałbym znaleźć taki gruby wytrzymały kawałek plastiku :lol:
w metalu trzeba się nadziergać pilnikiem aż łapy pieką
tan jest wytrzymały sprawdzałem i bez problemu można gwint przekręcić a się nie omknie na korku :wink:
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 03-12-2012, 00:44   

Sugerowałbym wyrysować to w jakimkolwiek CADzie w rzucie z góry i wyciąć z blachy trójki na drutówce. I będzie wieczne.
Albo ofrezować frezem jedynką z grubej pleksy.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 03-12-2012, 16:39   

na razie będzie ten ale pleksa też mi chodziła po głowie :wink:
mam pilniejsze sprawy na głowie-końcówki wtrysków się kończą ale to nie robota pod chmurą a garażu w Hamburgu nie mam zastanawiam się nad boschem za 90 zł i denso 60 zł
podkładki zamawiam w serwisie no i sprzęgło by się przydało do tego łożyko na kole zamachowym ...:wink: całe szczęście ,że graty do miśków niedrogie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.