Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5 TD] Problem z odpaleniem
Autor Wiadomość
Firek 
Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2012
Posty: 38
Skąd: łeba
Wysłany: 25-11-2012, 12:38   [2.5 TD] Problem z odpaleniem

Witajcie mam problem otóż misiek stał miesiąc czasu nie odpalany nie używany, wymieniany był rozrząd itp. pierdoły, rozrząd ustawiony na znaki itd. a misiek nic nie odpala mam chyba problem z grzaniem świec otóż przekręcam kluczyk jest pyknięcie za okolo 10-20 sekund jest znowu pyknięcie a misiek i tak nie odpala i tak. Nie próbowałem jeszcze odpalania na plak(muszę zakupić) i spróbować jak sądzicie co się mogło stać??
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 25-11-2012, 14:16   

zapowietrzył się sprawdzałeś czy jest paliwo w filtrze. Podpompuj pompką i spróbuj odpowietrzyć. Jesli paliwo jest a coś jest nie tak ze sterowaniem podgrzewania świec mozesz na krótko podać plus na listwię świec. A tak poza tym to jak wróżenie z fusów.
 
 
Firek 
Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2012
Posty: 38
Skąd: łeba
Wysłany: 25-11-2012, 14:30   

pompką paliwo podpompowałem i nic, jedyne co zauważyłem to to że wychodzi siwy dymek z filtra powietrza :/ Zawory? czy złe ustawienie? powoli brak mi sił do tego auta....
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 25-11-2012, 14:53   

to że podpompowałeś nie znaczy,że się odpowietrzył
po wymianie rozrządu dobrze odpalił /odpalał ?
 
 
Firek 
Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2012
Posty: 38
Skąd: łeba
Wysłany: 25-11-2012, 15:05   

no właśnie po wymianie rozrządu w ogóle nie odpalił... ustawione wszystko było na znaki, wymieniałem jeszcze uszczelke pod pokrywą zaworów bo ciekła nie wiem czy to ma znaczenie :/
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 25-11-2012, 15:09   

no to co ty szukasz problemu w świecach czy paliwie rozrząd schrzaniłes i tyle módl się żeby ci zaworów tłoki nie pogięły
 
 
Firek 
Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2012
Posty: 38
Skąd: łeba
Wysłany: 25-11-2012, 15:12   

czyli co pozostaje ponowne rozkręcanie i na nowo wszystko ustawiać czy jak??
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 25-11-2012, 15:20   

tak sprawdzić ustawienie na znaki i poczatkowy kąt wtrysku
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 25-11-2012, 18:37   

Przekręć kluczyk i w tej samej chwili niech ktoś przyłoży próbówkę do listwy łączącej świece żarowe i zobacz czy dochodzi napięcie. Od tego zacznij. Napisz jak jest.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Firek 
Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2012
Posty: 38
Skąd: łeba
Wysłany: 26-11-2012, 15:04   

napięcie jest, odpowietrzałem ponownie układ paliwowy i z dziury przy filtrze po odkręceniu śrubki wypłyneło paliwo i pompka wyraźnie stwardniała, czy teraz wystarczy parę razy zakręcić ?? by paliwo przeszlo dalej?? aku póki co się ładuje więc dziś już tego nie sprawdzę
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 26-11-2012, 21:43   

Popuść przewody na wtryskach i daj rozruch, na każdym powinno rzucić troche paliwa wtedy zakręć i spróbuj odpalić
a pompa na pewno dobrze ustawiona?
 
 
Firek 
Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2012
Posty: 38
Skąd: łeba
Wysłany: 27-11-2012, 11:22   

Paliwo dochodzi sprawdzone, czekam teraz na znajomego spróbujemy odpalić po kablach bo mój akumulator powoli pada zakręci 3-4 razy i juz jest kaplica.

Edit;
Czy problem może leżeć w samym akumulatorze?? że po prostu już wyziewa ducha i nie ma takiej siły by odpalić? akumulator ma już z 6-7 lat...
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 27-11-2012, 14:18   

przecież to diesel akumulator to podstawa
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.