Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Problem i wielka niewiadoma
Autor Wiadomość
piotrek91911 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 8
Skąd: Garwolin
Wysłany: 02-12-2012, 12:16   [Cari 1.8 GDI] Problem i wielka niewiadoma

Witam. Jakis czas temu kupilem cari 1.8gdi 1998r uszkodzona w sensie ze na komputerze wyskakiwal blad ze to czujnik cisnienia paliwa. po wymianie czujnika niby wszystko w porzadku. po przejechaniu jakis 5-6km autko znowu zaczelo wariowac nie wchodzil na obroty, nie mial sily i dodajac gazu przy obrotach okolo 3500obr. obroty nagle spadaly i gasl. mechanik powiedzial ze to prawdopodobnie pompa wysokiego cisnienia. kupilem pompe. niby ok da sie jechac ale problem nadal pozostal. auto przy wiekszych obrotach szarpie i traci moc. jadac normalnie po jakies 3tys obr auto sie sprawuje w miare dobrze co roz nieco szrpnie ale da sie jechac. po kolejnym podlaczeniu komp. do auta po tym szarpnieciu wyskakuje blad. " za male cisnienie paliwa" i "wtrysk". czy to mozliwe ze przez uszkodzony wtrysk jest taki problem ze dostaje za male cisnienie paliwa. dodam ze przy szarpnieciu cisnienie z 5bar spada ponizej 1bar. Moze mogl by ktos doradzic co jest grane z takim przypadkiem? dodam ze w cewki i swiece tez byly juz wymienione. A i dodam ze autko stalo jakies pol roku nie jezdzone. Z gory dziekuje i pozdrawiam
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 02-12-2012, 12:46   

Może wina filtra paliwa, może wina regulatora ciśnienia a może też jest jakiś problem z pompą w baku.
Tu masz ciekawy temat odnośnie układu paliwowego: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213
Ja osobiście zaczął bym od rozruszania i ponownego wyregulowania regulatora ciśnienia.
Ostatnio zmieniony przez plecho1 02-12-2012, 12:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Xiah 
Forumowicz

Auto: Carisma 97r 1.6 GL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 231
Skąd: Płock
Wysłany: 02-12-2012, 12:49   

kiedyś mój brat miał podobny problem, przy prędkościach 60-80 i dalej przy przyspieszaniu samochód ostro szarpał (nissan almera tino) okazał się walnięty czujnik położenia wału, a w konsekwenci poszedł rozrząd do wymiany. sprawdz czy ni emasz moze obluzowanej rolki od napinacza paska, może pasek przeskauje po ząbkach, albo jest wyszczerbany.
 
 
piotrek91911 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 8
Skąd: Garwolin
Wysłany: 02-12-2012, 13:26   

no to w tym tygodniu sprawdze czy to moze byc to o czym piszecie. jak cos bede informowal na bierzaco.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 02-12-2012, 14:17   

Jeśli masz takie sparki ciśnienia i wyskakują Ci błędy dotyczące układu paliwowego to najprawdopodobniej tu leży problem.
 
 
piotrek91911 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 8
Skąd: Garwolin
Wysłany: 02-12-2012, 20:55   

To na co bys stawial w ukladzie paliwowym? co radzil bys sprawdzic ewentualnie co wymienic?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 02-12-2012, 21:35   

Poczytaj w temacie z linku jak sprawdzić i wyregulować ciśnienie i wymień filtry paliwa. Jeden masz w komorze silnika pod bezpiecznikami i pod puszką z filtrem węglowym i dwa małe w samej pompie wysokiego ciśnienia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.