Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A 2.0] Problem z układem zapłonowym?
Autor Wiadomość
lutekwwl 
Forumowicz
pan życia i śmierci


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 228
Skąd: Wołomin
Wysłany: 08-07-2013, 21:51   [EA2A 2.0] Problem z układem zapłonowym?

Witam, opisywałem swój problem niedawno w temacie LPG, niestety problem zaczął pojawiać się również na benzynie, już piszę o co chodzi.

Jakiś czas temu (może ponad miesiąc) samochód zaczął mi strasznie szarpać na wolnych obrotach, tzn przy przyspieszaniu tak do 2,2 tys obr/min. Podejrzewałem świece, tak więc zostały wymienione na NGK. Po odebraniu auta od mechanika problem ustąpił, ale jedynie na ok tydzień. Po tygodniu szarpnięcia zaczeły się powtarzać na takich samych obrotach przy przyspieszaniu, tylko że na samym LPG (sekwencja). Gdy autko stoi na biegu jałowym słychać i czuć typowe takie jakby "pierdnięcia" z rury wydechowej, oraz dosłownie chwilowy spadem obrotów, delikatny, tak jak by któryś z cylindrów nie pracował. Otóż samochód ponownie trafił na warsztat gdzie zostały wymienione przewody wysokiego napięcia na NGK (niebieskie). Niestety problem nie ustąpił, a wydaje mi się że nasilił się, bo zaczeło objawiać się to również na benzynie, nie tak bardzo jak na gazie, ale już coś się dzieje :( I teraz moje pytanie brzmi, w czym może tkwić problem, czyżby cewki? Czy może co innego? Proszę o pomoc gdyż nie chce wymieniać pół auta zanim dojdzie się do przyczyny, chcę w jakiś sposób nakierować mechanika (gazownika)

Pozdrawiam, Łukasz
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-07-2013, 08:27   

Sprawdzić cewki oraz fajki.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
lutekwwl 
Forumowicz
pan życia i śmierci


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 228
Skąd: Wołomin
Wysłany: 13-07-2013, 22:04   

a jakie cewki polecacie?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-07-2013, 22:49   

lutekwwl napisał/a:
a jakie cewki polecacie?
Używki z pewnego źródła.
 
 
lutekwwl 
Forumowicz
pan życia i śmierci


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 228
Skąd: Wołomin
Wysłany: 13-07-2013, 23:02   

coś polecisz? :) bądź kogoś? :)
 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 14-07-2013, 18:32   

Tych panów (znani jako czescigalant, teraz pod nickiem afdraper)
http://allegro.pl/mitsubi...3329026128.html

Od razu wymień fajki cewek (ok.50 zł) Oyodo np. tu:
http://allegro.pl/fajka-z...3382971356.html
 
 
 
lutekwwl 
Forumowicz
pan życia i śmierci


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 228
Skąd: Wołomin
Wysłany: 29-07-2013, 21:32   

a więc po raz kolejny odświeżam temat. Samochód tak jak wspominałem drastycznie zaczął szarpać, bardzo nierówna praca silnika na jałowych obrotach, oraz okropne szarpanie przy przyspieszaniu do 2,5-3 tys obrotów (na gazie) na benzynie dużo lepiej chodzi ale również na jałowym biegu pracuje nierówno, tzn nie cały czas tylko z takimi przerwami co pare sek spadają obroty i są ciche pierdnięcia z rury. W weekend zrobiłem trase ok 550km, auto nie sparawiało problemów ogólnie gdy jechało powyżej 2.5 tys obr. Ale dziś zauważyłem że coś w silniku zaczeło cykać, dosłownie cyk cyk cyk cyk i wraz z zwiększaniem obrotów cyka szybciej. Czy jest to spowodowane objawami opisanymi wyżej i co to może być? Czego moge się spodziewać?
 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 29-07-2013, 23:49   

Cytat:
Ale dziś zauważyłem że coś w silniku zaczeło cykać, dosłownie cyk cyk cyk cyk i wraz z zwiększaniem obrotów cyka szybciej. Czy jest to spowodowane objawami opisanymi wyżej i co to może być? Czego moge się spodziewać?

To będzie zupełnie co innego, a dokładnie to będzie to:
:arrow: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=26496
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.