Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] CA0 --> Pasek klinowy a zrywność autka??
Autor Wiadomość
debillos
[Usunięty]

Wysłany: 15-01-2007, 23:42   [ALL] CA0 --> Pasek klinowy a zrywność autka??

Witam!
No i znowu mam problemik a mianowice zaczął mi piszczec pasek klinowy ten co idzie do pompy wodnej (bardziej naciągnąć sie nie da) i od tego czasu autko strasznie sie muli czy jest to mozliwe??? Czy pasek moze miec na to wpływ???
Dodam ze ładowanie chyba jest ok bo nie zauważyłem zadnych problemow z odpalaniem, swiatła tez swieca ok wiec wydaje mi sie ze to nie prad... ale jezeli to nie pasek to co.
Dodam ze wszystkie elementy eksploatacyjne jak kable swiece filtry wymienione ok 2 miesiecy temu. Akumlator nowka. Zapłon takze ustawiony i na 100% dobrze. HELP
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez karolgt 12-10-2007, 16:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 16-01-2007, 00:33   

Może być walnięty akumulator albo alternator, co za tym idzie bardzo duże opory kręcenia alternatorem - pasek ledwo łapie przyczepność, silnik obciążony.
Albo pasek piszczał (ze starości, nie ze słabego naciągu) i po naprężeniu na max padło (przytarło się) łożysko alternatora.
 
 
debillos
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2007, 01:48   

ale jezeli padnie lozysko w alternatorze to cyba ni epowinno byc ladowania a u mnie z pradem tak jak mowilem jest wszystko ok sprawdzalem miernikiem i ladowanie jest w granicach normy 14v cos tam??
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-01-2007, 08:09   

moze miec wplyw poniewaz sklad mieszanki jest ustalany takze z uwzglednieniem napiecia ladowania - wiec sprawdz jakie masz napiecie na aku podczas dzialania silnika (na roznych obrotach)
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 16-01-2007, 09:33   

Dobrze naciągnięty pasek powinien się dać się "wywinąć" o około 90st. Sprawdź jak jest u Ciebie. Zbyt mocny naciąg paska skutkuje przyspieszonym padnięciem łożyskowania alternatora i pompy.
 
 
debillos
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2007, 20:10   

Hej
U mnie pasek juz na bank ma dosyc wiec pojechałem do sklepu kupic nowy i tu ciekawostka..!!
Koleś wyciągnal katalog BOSH`A w ktorym czarno na białym pisze ze rozmiar to 13x800 wziałem przymierzylem i... dupa za długi;( Niestety Pan ze sklepu nie potrafił mi powiedziec jaki mam w takim razie kupic!

Wiec pytanie do was jaki rozmiar powinien byc tego cholernego paska???
Pzdr

Ps na moje oko to bedzie cos kolo 13x600 albo 610 ale wole miec pewnosc!!
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2007, 13:10   

kup firmy contitech...ostatnio kupilem i nie bylo problemu z dopasowaniem..dlugosci nie jestem w stanie podac..
 
 
debillos
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2007, 14:46   

Juz sie dokopałem:)
Długość tego paska to 13x600
Pozd

[ Dodano: 06-02-2007, 01:11 ]
Z braku czasu dzisiaj dopiero wzialem sie za miska...
Paski wymienione, ale okazało sie ze profilaktycznie bo dalej sie mulil:(
Rozwiazanie:
Padł mi katalizator, wydech był niedrozny;)
Po zdjeciu katalizatora znowu rakieta wiec problem rozwiązany dzieki za pomoc
pzdr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.