Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Płyn chłodniczy - poziom po postoju
Autor Wiadomość
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 444
Skąd: Suwałki
Wysłany: 29-12-2019, 19:38   Płyn chłodniczy - poziom po postoju

Cześć,

Jak Wasze auto postoi dlużej, np dobę - dwie, nie uruchamiane, to jaki macie poziom płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym ?
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 31-12-2019, 09:38   

Ja przez dwa lata nie wiem czy dolalem 50ml,odpukać w nie malowane
 
 
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 444
Skąd: Suwałki
Wysłany: 31-12-2019, 11:06   

U mnie jak misiek postoi - poziom płynu ze zbiorniczka robi się 0 w zbiorniczku.
I zastanawiam się teraz: czy on gdzieś spływa, i później podczas jazdy wraca do obiegu, czy gdzieś mi ucieka, czy misiek go po prostu żre .....
Jak do tej pory, pomimo takiego stanu podczas jazdy po mieście jak i tras do 30 - 40km nie mrugało nic ani nie piszczało związanego z temperaturą , ale wolę dmuchać na zimne ....
 
 
Hipolit
[Usunięty]

Wysłany: 31-12-2019, 15:01   

m4rud3r, masz założony gaz?
 
 
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 444
Skąd: Suwałki
Wysłany: 31-12-2019, 15:02   

Nie.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 31-12-2019, 15:30   

Jeśli zawsze masz tyle i nie dolewasz to raczej normalne bo płyn zwiększa swoją objętość wraz ze wzrostem temperatury.
 
 
KrzysiekC 
Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2018
Posty: 75
Skąd: Gdynia
Wysłany: 31-12-2019, 19:06   

W zbiorniczku wyrównawczych poziom płynu chlodzacego powinien być między minimum a maximum.
Jeżeli płynu ubywa to gdzieś jest pobierany.
Może być nieszczelność układu kutry ujawnia się po nagraniu lub może być nawet pęknięta głowica przy zawsze ssącym.
Najlepiej sprawdź w ten sposób by w naczynie przepływowe włożyć lejek dolać do połowy lekka na nagrzanym silniku i obserwuj czy płynu ubywa czy też pojawiają się bombie gazu.
_________________
Krzysiek CarMitsu
 
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 01-01-2020, 00:20   

Jest specjalny tester do sprawdzenia plynu
 
 
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 444
Skąd: Suwałki
Wysłany: 01-01-2020, 14:16   

Taka sytuacja zachodzi u mnie, gdy auto postoi nie jeżdzone np dzień - dwa.
Jak doleję, i auto jeździ codziennie, to jest wszystko ok - poziom jest pomiędzy min a max.

Dopiero po 6 stycznia zacznę coś szukać w temacie. Zastanawia mnie czemu taka sytuacja ma miejsce, czy któryś wężyk może gdzieś puszcza, czy coś poważniejszego .....
 
 
elmundialo 
Forumowicz
elmundialo

Auto: outlander 2.4 MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lis 2014
Posty: 136
Skąd: lesna
Wysłany: 05-01-2020, 06:52   

Testerem sprawdzisz i wykluczysz lub potwierdzasz czy płyn idzie w cylindry. U Ciebie raczej ucieka w inne miejsce. Tak czy inaczej test warto zrobić. Kontroluj olej. Jak nie tam to wycieka na zewnątrz i plama musi być. Płyn po wymianie 2 lata temu , stan trzyma idealnie
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 05-01-2020, 12:56   

U mnie przed wymiana paska rozrzadu (2.0DID) kapalo kilka kropel na oslone pod silnikiem
Latem gdy bylo sucho bylo widac ze delikatnie mokre sie robi (oslona w tym miejscu ciemniejsza byla)

Ubytek jakas 100ka na 2 tys km
Moje podejrzenia byly na pompe plynu
A ze mi sie zblizyla wymiana paska rozrzadu i wraz z nia tez pompa to ...

Problem znikl :wink:

Nie wiem jak w 2,4 ale tez moze na pompie kapac :twisted:
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.