4G93 i regulacja zaworów |
Autor |
Wiadomość |
ReaperEzg
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 131 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 18-12-2012, 17:31 4G93 i regulacja zaworów
|
|
|
Tak jak w temacie, carisma msx, 4g93, czy w tym motorze, zawory reguluje się ręcznie czy jest hydraulika ? Bo coś zaczyna pukać niepokojąco na zimnym, sporadycznie na ciepłym. |
_________________
 |
|
|
|
 |
scoratir
Forumowicz

Auto: Carisma II 1.6 99KM 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 328 Skąd: RLA
|
|
|
|
 |
ReaperEzg
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 131 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 20-12-2012, 18:11
|
|
|
czyli wychodzi na to że raczej bez mechanika się nie obejdzie, ciekawe jakie to będą koszta. |
_________________
 |
|
|
|
 |
FTOrek
Forumowicz
Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 668 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 20-12-2012, 19:11
|
|
|
Mam taki silnik w moim Colcie.Jeśli stuka sporadycznie i na zimnym to nie ma się czym przejmować.Taki ich urok.Jeśli stuka na ciepłym to wyczyść popychacze,przepłucz je,zalej dobrym olejem.Jeśli to nie pomoże kup nowe-gwarancji że będzie super też nie ma. |
_________________ 161261 |
|
|
|
 |
ReaperEzg
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 131 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 20-12-2012, 20:22
|
|
|
czyli rewelacji nie ma, jeśli chodzi o ten motor, trzeba będzie pomyśleć w takim razie nad zmianą auta. |
_________________
 |
|
|
|
 |
FTOrek
Forumowicz
Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 668 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 21-12-2012, 09:28
|
|
|
Wymiana popychaczy lub ich czyszczenie wraz z wymianą oleju to jest regeneracja.
Gdy wypracowane są krzywki na wałkach to problem jest większy.Nie myślę jednak aby tak było.Jeśli tylko z tego powodu chcesz sprzedać takie auto to pisz cenę. |
_________________ 161261 |
|
|
|
 |
scoratir
Forumowicz

Auto: Carisma II 1.6 99KM 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 328 Skąd: RLA
|
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 21-12-2012, 10:58
|
|
|
A zamiana za GDI po lifcie wchodzi w grę? |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
kamil
Forumowicz
Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 243 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 21-12-2012, 11:49
|
|
|
Skrzynia niestety dalej renault ale mozna połączyc z japońska .Jaka cena?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 21-12-2012, 14:42
|
|
|
nie występowały ze skrzynią francuską, a już szczególnie DOHC |
|
|
|
 |
ReaperEzg
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 131 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 21-12-2012, 14:54
|
|
|
Olej nie dawno był zalany, zmienię na syntetyk, zresztą gdzieś zakładałem temat w sprawie wyboru oleju. Jeśli to nie pomoże, nie bede się zastanawiał. Auto nie jest użytkowane na codzień, więc łaski mi nie robi, ale nie lubię jak cos nie jest zrobione na tip top. Co do ceny, nic w tej sprawie na dzien dzisiejszy nie powiem, a nawet jeśli dojdzie do sprzedaży to nie chce wam sprzedawać auta z defektem.
Co do zamiany, zagorzałym entuzjastą czy też specjalnym fanem carismy nie jestem( bez obrazy dla użytkowników), auto nie było kupowane pod konkretną marke, więc dzięki, ale nie skorzystam. |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez ReaperEzg 21-12-2012, 15:02, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
FTOrek
Forumowicz
Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 668 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 21-12-2012, 14:56
|
|
|
Carisma MSX to skrzynia francuska.
My maniacy weżmiemy nawet z defektem. |
_________________ 161261 |
|
|
|
 |
scoratir
Forumowicz

Auto: Carisma II 1.6 99KM 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 328 Skąd: RLA
|
|
|
|
 |
ReaperEzg
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 131 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 21-12-2012, 20:45
|
|
|
scoratir napisał/a: | ReaperEzg, to jaką w końcu masz skrzynię? Na linki czy na drążku? |
Od czasu zakupu, w aucie wymieniony olej i tarcze hamulcowe, poza tym nie było nic robione, kosmetycznie silnik reflektorów i anteny. Nic więcej nie robione, co do skrzyni, mieszka nawet nie podniosłem a co dopiero zebym się interesował co to za skrzynia, nawet nie wiedziałem ze to auto robione bylo tylko i wyłącznie w europie, a przekonany bylem ze kupuje japonczyka. |
_________________
 |
|
|
|
 |
PINO87
Forumowicz
Auto: CARISMA1.6 100KM 2000R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Lip 2011 Posty: 84 Skąd: LUBELSKIE
|
Wysłany: 26-12-2012, 11:40
|
|
|
msx francuska skrzynia
tak zmień msx na gdi wtedy jeszcze bardziej będziesz slyszal klekoczące zawory walczyl z zarastającą przepustnicą lub ją wymienial jak wersja bez linki (pada w niej sterownik a urzywana od ok 1000-1500pln)
do tego pompa wysokiego ciśnienia której też niczego nie brakuje
i mnustwo innych pierdułek które w tym motorze są zawodne i sprawiają spore problemy serwisowe |
_________________ jedyna taka!
http://img5.imageshack.us/img5/8307/zdjcie078.jpg
http://img687.imageshack..../zdjcie133z.jpg |
|
|
|
 |
|