Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
4G93 i regulacja zaworów
Autor Wiadomość
ReaperEzg 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 131
Skąd: Zgierz
Wysłany: 18-12-2012, 17:31   4G93 i regulacja zaworów

Tak jak w temacie, carisma msx, 4g93, czy w tym motorze, zawory reguluje się ręcznie czy jest hydraulika ? Bo coś zaczyna pukać niepokojąco na zimnym, sporadycznie na ciepłym.
_________________

 
 
scoratir 
Forumowicz


Auto: Carisma II 1.6 99KM 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 328
Skąd: RLA
Wysłany: 18-12-2012, 20:28   

Jeśli dobrze kojarzę to 4G93 w MSX jest DOHC 140KM, tak? Jeśli tak to według manuala zawory regulowane są hydraulicznie. Jeśli wymiana oleju na lepszy nie pomaga to pewnie hydraulika do roboty... Ale może ktoś bardziej obeznany z MSX podpowie.
_________________
Carisma 1.6 R4 '99 4G92 moja http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Galant 2.0 V6 '94 6A12 MIVEC brata http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=47575
 
 
ReaperEzg 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 131
Skąd: Zgierz
Wysłany: 20-12-2012, 18:11   

czyli wychodzi na to że raczej bez mechanika się nie obejdzie, ciekawe jakie to będą koszta.
_________________

 
 
FTOrek 
Forumowicz

Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 668
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 20-12-2012, 19:11   

Mam taki silnik w moim Colcie.Jeśli stuka sporadycznie i na zimnym to nie ma się czym przejmować.Taki ich urok.Jeśli stuka na ciepłym to wyczyść popychacze,przepłucz je,zalej dobrym olejem.Jeśli to nie pomoże kup nowe-gwarancji że będzie super też nie ma.
_________________
161261
 
 
ReaperEzg 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 131
Skąd: Zgierz
Wysłany: 20-12-2012, 20:22   

czyli rewelacji nie ma, jeśli chodzi o ten motor, trzeba będzie pomyśleć w takim razie nad zmianą auta.
_________________

 
 
FTOrek 
Forumowicz

Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 668
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 21-12-2012, 09:28   

Wymiana popychaczy lub ich czyszczenie wraz z wymianą oleju to jest regeneracja.
Gdy wypracowane są krzywki na wałkach to problem jest większy.Nie myślę jednak aby tak było.Jeśli tylko z tego powodu chcesz sprzedać takie auto to pisz cenę.
_________________
161261
 
 
scoratir 
Forumowicz


Auto: Carisma II 1.6 99KM 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 328
Skąd: RLA
Wysłany: 21-12-2012, 10:43   

4G93 DOHC 140 KM... sam coś takiego bym kupił. Jaka tam jest skrzynia biegów? Dalej renault, czy już oryginalna japońska? Jak mówił kolega... pisz cenę :D
_________________
Carisma 1.6 R4 '99 4G92 moja http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Galant 2.0 V6 '94 6A12 MIVEC brata http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=47575
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 21-12-2012, 10:58   

A zamiana za GDI po lifcie wchodzi w grę?
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
kamil 
Forumowicz

Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 243
Skąd: wrocław
Wysłany: 21-12-2012, 11:49   

Skrzynia niestety dalej renault ale mozna połączyc z japońska .Jaka cena??
_________________

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 21-12-2012, 14:42   

scoratir napisał/a:
4G93
nie występowały ze skrzynią francuską, a już szczególnie DOHC
 
 
ReaperEzg 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 131
Skąd: Zgierz
Wysłany: 21-12-2012, 14:54   

Olej nie dawno był zalany, zmienię na syntetyk, zresztą gdzieś zakładałem temat w sprawie wyboru oleju. Jeśli to nie pomoże, nie bede się zastanawiał. Auto nie jest użytkowane na codzień, więc łaski mi nie robi, ale nie lubię jak cos nie jest zrobione na tip top. Co do ceny, nic w tej sprawie na dzien dzisiejszy nie powiem, a nawet jeśli dojdzie do sprzedaży to nie chce wam sprzedawać auta z defektem.
Co do zamiany, zagorzałym entuzjastą czy też specjalnym fanem carismy nie jestem( bez obrazy dla użytkowników), auto nie było kupowane pod konkretną marke, więc dzięki, ale nie skorzystam.
_________________

Ostatnio zmieniony przez ReaperEzg 21-12-2012, 15:02, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
FTOrek 
Forumowicz

Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 668
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 21-12-2012, 14:56   

Carisma MSX to skrzynia francuska.
My maniacy weżmiemy nawet z defektem.
_________________
161261
 
 
scoratir 
Forumowicz


Auto: Carisma II 1.6 99KM 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 328
Skąd: RLA
Wysłany: 21-12-2012, 18:30   

ReaperEzg, to jaką w końcu masz skrzynię? Na linki czy na drążku?
_________________
Carisma 1.6 R4 '99 4G92 moja http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Galant 2.0 V6 '94 6A12 MIVEC brata http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=47575
 
 
ReaperEzg 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 131
Skąd: Zgierz
Wysłany: 21-12-2012, 20:45   

scoratir napisał/a:
ReaperEzg, to jaką w końcu masz skrzynię? Na linki czy na drążku?

Od czasu zakupu, w aucie wymieniony olej i tarcze hamulcowe, poza tym nie było nic robione, kosmetycznie silnik reflektorów i anteny. Nic więcej nie robione, co do skrzyni, mieszka nawet nie podniosłem :-D a co dopiero zebym się interesował co to za skrzynia, nawet nie wiedziałem ze to auto robione bylo tylko i wyłącznie w europie, a przekonany bylem ze kupuje japonczyka.
_________________

 
 
PINO87 
Forumowicz

Auto: CARISMA1.6 100KM 2000R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 84
Skąd: LUBELSKIE
Wysłany: 26-12-2012, 11:40   

msx francuska skrzynia
tak zmień msx na gdi wtedy jeszcze bardziej będziesz slyszal klekoczące zawory :D walczyl z zarastającą przepustnicą lub ją wymienial jak wersja bez linki :wink: (pada w niej sterownik a urzywana od ok 1000-1500pln) :D
do tego pompa wysokiego ciśnienia której też niczego nie brakuje
i mnustwo innych pierdułek które w tym motorze są zawodne i sprawiają spore problemy serwisowe
_________________
jedyna taka!
http://img5.imageshack.us/img5/8307/zdjcie078.jpg
http://img687.imageshack..../zdjcie133z.jpg
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.