Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] Błąd 11 i nierówna praca na wolnych obrotach
Autor Wiadomość
byczeks
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2013, 16:29   [Cari 1.6] Błąd 11 i nierówna praca na wolnych obrotach

Witam!
Wczoraj pytałem w wątku FAQ błędy, ale założę nowy wątek bo zrobiłem odczyt EvoScanem.

Dla przypomnienia – wczoraj podczas jazdy zapalił mi się check. Świecił może z 10 min. i sam zgasł podczas jazdy. Po podpięciu w garażu kabelka wymrugal błąd nr 11. W sumie to auto pracuje dobrze, może jak sie rozgrzeje i jest ciepły to delikatnie czuć na wolnych obrotach, że trochę poszarpuje. Podczas jazdy nic sie nie dzieje. Dziś rano jak go odpalilem po nocy to rownież nie pracował równo tylko szarpał trochę.

Robertdg (jeszcze raz dzięki za pomoc) postawił na sondę lambda.

Wczoraj wieczorem odpiąłem klemę, wykasowałem błąd.

Dziś rano żona pojechała do pracy. W sumie w obie strony ok. 80 km. Check podczas jazdy się nie zapalił. Po przyjeździe podpiąłem kabelek i … zero błędów. Podłączyłem EvoScana i sczytałem log na ciepłym silniku – odpalenie, praca na wolnych obrotach, przygazówka do 3000 obr. i znów praca na wolnych obrotach.

Może ktoś rzucić okiem na log i ewentualnie podpowiedzieć czy coś jest nie tak?

Zaznaczę, że auto delikatnie „tyrpie” na wolnych obrotach. Dodam, że niedawno mechanik wymieniał mi zawory, po wymianie było je słychać, ale pracował równo, wziął auto do ponownego ustawienia zaworów i po tej regulacji niby jest lebiej już ich tak nie słychać ale właśnie nie pracuje równo na wolnych obrotach.

Auto - Carisma 1.6 i + gaz 90 KM.
Co to może być?
Pozdrawiam!

LOG EvoScan do pobrania
 
 
szunaj 
Forumowicz
szunaj

Auto: Mitsubihi Carisma 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 32
Skąd: Myslowice
Wysłany: 19-02-2013, 09:33   

Witam z tego co się orientuje to błąd 11 oznacza że coś nie tak z sondą lambda lub z jej obwodem
_________________
Anusi
 
 
TrzecI 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 89
Skąd: Poznań
Wysłany: 21-02-2013, 16:28   

błąd 11 to
Heateted oxygen sensor (HO2S) no change of signal
coś nie tak z czujnikiem
 
 
Jasskier 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 14
Skąd: Sulmierzyce
Wysłany: 26-03-2013, 09:05   

Kolego @byczeks możesz poda jeszcze raz logi z twojej carismy 1.6.Mam ten sam problem od 2-3 lat i nigdy nic wiecej nie było jak kasowanie błędu. Tej zimy zauważyłem większe spalanie i szukam co może by przyczyną.Tłumaczyłem to sobie niską temperaturą ale po sprawdzeniu na dystansie 400 km spalanie nie jest normalne. U ciebie w logach też jest tak gdy na rozgrznym silniku dodam trochę gazu to AFR spada do granicy 13. I gdy na 3 biegu wcisnę max gaz przy 2000rpm afr od razu idzie do 13. Wiem ze rok temu w tych samym przypadku wzbogacał delikatnie mieszankę dopiero przy 4000rpm i przy odcięciu jest 11.98.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.