DESPERAT prosi o pomoc |
Autor |
Wiadomość |
Kozik
Nowy Forumowicz
Auto: Hyundai Galloper 2.5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2012 Posty: 4 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: 01-02-2013, 13:40 DESPERAT prosi o pomoc
|
|
|
Witam wszystkich w szczególności Waldka nick jawaldek za polecenie mi forum panowie wiem że galloper to nie pajero ale proszę pomóżcie
Jakiś czas temu autko przestało paliś okazało się jak twierdził mechanik że padła pompa poszła więc do regeneracji po regeneracji odpalał w miarę aczkolwiek stracił na dynamice no i jeszcze nie trzyma wolnych obrotów mechanik mówil że nie umie właściwie ustawić dawki paliwa na czym to polega otóż jeśli troszkę zwiększe dawkę paliwa to wolne obroty są cacy ale jak przegazuje i obroty wzrosną do 1800 rpm to samoczynnie zwiększają się do 3000rpm i już tak zostają jak przydusi się go sprzęgłem to obroty spadają i utrzymują się niskie jeśli zmniejsze dawkę paliwa na tyle aby obroty same nie rosły to wolnych obrotów nie trzyma wcale pomóżcie co mam sprawdzić może we własnym zakresie a jeśli nie to może mechanikowi coś podpowiedzieć bo ten z serwisu diesla widocznie nie dał rady dzięki wielkie za pomoc |
_________________ Prawdziwy przyjaciel : Gdy ty powiesz - Zabiłem kogoś, on zapyta - gdzie go zakopiemy |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 01-02-2013, 20:10
|
|
|
Wolne obrot ustawiasz śrubką tam gdzie zakłada sie linke "gazu". Czy jak uda się rozgrzać silnik i zgasisz go, czy odpala od strzała? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
bmw1705
Nowy Forumowicz
Auto: misiu pajero 1 2.5td 87r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2012 Posty: 29 Skąd: bełchatów
|
Wysłany: 01-02-2013, 20:43
|
|
|
to co to za mechanik ze nie umie ustawic a czy ten mechanik sam regenerowal pompe
najlepiej zmien warsztat (mechanika) |
|
|
|
 |
Kozik
Nowy Forumowicz
Auto: Hyundai Galloper 2.5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2012 Posty: 4 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: 01-02-2013, 23:20
|
|
|
Więc tak wiem gdzie obroty się niskie ustawia tyle że jak ustawie dawkę paliwa aby obroty się same niezwiększały to musze dość wysoko ustawić tą przepustnice czyli śróbke od niskich obrotów wtedy nie ma mocy czy na ciepłym czy zimnym odpala nie jak powinien 3 -6 sek kręcenia w paliwie powietrza nie ma czy jest jakaś regulacja dawki paliwa rozruchu czy jakoś tak czy zawsze jest stała dawka jest to pompa mechaniczna więc o kompie nie mam mowy a mechanik trzymał auto 2 razy raz regeneracja pompy było w miarę po tym zabiegu po pewnym czasie objawy jak wyżej więc wziął auto i 3 tygodnie trzymał mówił że pierwszy raz takie coś mu się zdarzyło pytałem czy to napewno wina pompy mówił że tak jakoś nie jestem przekonany aczkolwiek niby to jest serwis diesla ludzie polecali więc spróbowałem i masakra napewno do niego nie pojade więcej tyle że nie znam innych może polecicie jakiś warsztat w śląskim na diagnoze bym podjechał dziękuje bardzo za zainteresowanie |
_________________ Prawdziwy przyjaciel : Gdy ty powiesz - Zabiłem kogoś, on zapyta - gdzie go zakopiemy |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 02-02-2013, 22:14
|
|
|
Sprawdzałeś wtryski? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|