Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Reduktor SS
Autor Wiadomość
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 10-04-2013, 22:10   Reduktor SS

Witam
Koledzy mam pytanie, czy reduktor z anglika będzie pasował do wersji europejskiej ?

Pozdr.
_________________
Artur
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 10-04-2013, 22:18   

Teoretycznie tak, tylko wajchy będziesz miał na odwrót. Wiąże się to z tym, ze trzeba mieć też od anglika plastik między siedzeniami. I o ile pamiętam otwór w karoserii też będzie trzeba przerobić.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 11-04-2013, 15:36   

Zbyszek
Ale jak się ma to do samego reduktora, bo w angolu wajchy są na odwrót.
Wodzik idzie przez skrzynię biegów do reduktora, którędy ?
Po tej samej stronie co w europejczyku czy analogicznie do wajchy po drugiej stronie ?

Jak wezmę reduktor od angola czy podepnę go do mojej skrzyni - europejskiej
czy będę musiał coś kombinować ?

Pozdr.
_________________
Artur
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 11-04-2013, 15:52   

Podepniesz.
czy w angliku cz w europie wodzik do biegów idzie centralnie przez środek.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 11-04-2013, 16:36   

Jeśli masz europejską obudowę całą to przeżuć bebechy z angielskiej i plastiki zostaną na swoim miejscu itd itd.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 11-04-2013, 17:24   

to nie trzeba przerzucać bebechów, Z swojego starego reduktora, musisz tylko przełożyć dwa wałki z wodzikami. I poprzerzucać na druga stronę czujniki.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.