[Cari 1.9TD] carisma 1.9 td 90 km vs vw golf III kombi 1.9 t |
Autor |
Wiadomość |
runi
Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 92 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 20-03-2013, 18:58 [Cari 1.9TD] carisma 1.9 td 90 km vs vw golf III kombi 1.9 t
|
|
|
Witam
wczoraj miałem okazję jechac vw kolegi i szczerze powiem po przesiadce do swojej carismy 1.9 td 90 KM 2000r jestem bardzo zawiedziony z sojego silnika poniewaz golf z taka sama iloscia KM lepiej "ciągnie" i zrywniejszy . Teraz moje pytanie czy u was Też tak jest ? bo ja mam problemy podjazdu pod górke w 2 osoby na 3 biegu a jak zredukuje na 2 i przytrzymam tak do 3 tys i na III bieg wrzuce to robi buuuuuuu i znowu redukcja na II bieg . miałem scenica z podobnym wizualnie silnikiem tylko 98 KMi byłem zadowolony a osiagi były porownywalne do wspomnianego wczesniej vw |
Ostatnio zmieniony przez runi 11-04-2013, 10:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 20-03-2013, 19:22
|
|
|
A może warto przyjrzeć się kondycji silnika lub zrobić duży i porządny serwis |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
|
|
|
 |
pamar
Mitsumaniak Kainamustim

Auto: Carisma 1,9TD Colt VII 1,3
Zaproszone osoby: 2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 4173 Skąd: Andrespol/Radków
|
Wysłany: 20-03-2013, 20:55
|
|
|
1,9 TD to długodystansowiec! Jeśli znajdziesz górki na drodze (np. drogę stu zakrętów) trzeci bieg powinien załatwić sprawę! Umiejętne korzystanie z silnika pozwoli odstawić nawet listonoszy w swetrach |
_________________ ad futuram rei memoriam:
Demokracja - to jednak kupa a świat to może tylko wyobrażenie
http://www.mitsumaniaki.com/
http://www.mmdzieciom.pl/
 |
|
|
|
 |
runi
Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 92 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 20-03-2013, 22:05
|
|
|
hmmmmm. koledzy nic nie rozumiem mozecie troche prościej ??co do przegladu silnika ostatnio wymieniony rozrząd i uszczelniona pompa ale przed Tymi czynnościami było tak jak do tej pory |
|
|
|
 |
scoratir
Forumowicz

Auto: Carisma II 1.6 99KM 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 328 Skąd: RLA
|
|
|
|
 |
ReaperEzg
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 131 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 21-03-2013, 18:40
|
|
|
co do różnicy jazdy golfem a mitsubishi, to jest kilka różnic, nie wiem jak tam waga auta, ale inne przełożenia skrzyni, zapewne nieco inny moment obrotowy, no i kondycja silnika, jak napisano wyżej, na pewno robią swoje chyba że są to te same motory |
_________________
 |
|
|
|
 |
scoratir
Forumowicz

Auto: Carisma II 1.6 99KM 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 328 Skąd: RLA
|
Wysłany: 21-03-2013, 19:29
|
|
|
Ale moim zdaniem u kolegi coś jest nie tak... na trzecim biegu to ja samochodem z silnikiem benzynowym (1.6) wyjeżdżam pod strome górki. Diesel powinien to zrobić z palcem w d... . Mam porównanie. Tata ma galanta 2.0d 90km i naprawdę ciężko go zmulić i pod większość górek wyjeżdża na 4 biegu. Do 3-ciego redukuje na bardzo stromych podjazdach, a 2 jest używana sporadycznie. |
_________________ Carisma 1.6 R4 '99 4G92 moja http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Galant 2.0 V6 '94 6A12 MIVEC brata http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=47575 |
|
|
|
 |
runi
Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 92 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 21-03-2013, 21:13
|
|
|
właśnie coś jest napewno nie tak miałęm wcześniej jak już wspominałem sceniola z silnikiem 1,9dti 98 kM i szedł jak oszalały, Natomiast przed sceniolem był niezawodny VW golf II 1.6 TD. i ta o to maszyną to nie miałem takich problemów jak Carismą znaczy chodzi o podjazdy o górki . Te same górki a całkiem inne biegi w Tych autach . i jeszcze jedno pytanie . Dziś trochę tzn o jakieś 1/4 obroty odkręciłęm śrubkę na imbusa 4mm od LDA i przy tym zabiegu połamałem biały plastik chyba jakas ochrona . czy muszę szukać nowego czy może być bez tego ustrojstwa |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 22-03-2013, 09:31
|
|
|
Miałem okazję jeździć i Carisma TD i Golfem TDi i powiem, że osiągi mają porównywalne. Podejrzewam, że masz coś nie tak ze swoim wozem... |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 22-03-2013, 11:51
|
|
|
kąt wtrysku ustawić i rakieta znowu |
|
|
|
 |
Xiah
Forumowicz
Auto: Carisma 97r 1.6 GL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 231 Skąd: Płock
|
Wysłany: 22-03-2013, 12:31
|
|
|
a może po prostu trzeba przyznać ze golf ma lepszy ten silniczek a nie doszukiwac sie problemów w swoim samochodzie. |
|
|
|
 |
runi
Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 92 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 22-03-2013, 20:10
|
|
|
Xiah napisał/a: | a może po prostu trzeba przyznać ze golf ma lepszy ten silniczek a nie doszukiwac sie problemów w swoim samochodzie. | Powiem Ci kolego ze scenic z takim samym silnikiem wcale nie odbiegał vw |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20739 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
runi
Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 92 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 22-03-2013, 20:30
|
|
|
Panowie dodam ze auto odpala bez problemów nawet przy mrozach . jedno co mnie zastanawia to chyba duże spalanie choć jeszcze nie tankowałem do pełna. ale 35 l i ok 400 km i wskazówka juz na 0 . ale to nie watek o tym .Więc może to być kąt wtrysku? hmmmm wymieniał mi rozrząd spec od diesli przy okazji uszczelniał pompe paliwa i teraz włąśnie się zastanawiam czy ustawił kąt czy tylko zablokował wszystko i założył spowrotem |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20739 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
|