Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Wolne obroty - silniki krokowy
Autor Wiadomość
bongozuch 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2013
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-05-2013, 20:03   [CA1A 1.3] Wolne obroty - silniki krokowy

Cześ wszystkim!
Wiem że temat silnika krokowego i wolnych obrotów był nie raz poruszany, mój problem jest jednak nietypowy dlatego założyłem nowy temat.
1. Auto sprawowało się bez zarzutu aż zaczęły się typowe problemy z wolnymi obrotami: po uruchomieniu samochodu silnik działał poprawnie jak był zimny, w momencie wejścia na temperature pracy obroty zaczynały falować, z wysokich na niskie i z powrotem (na biegu jałowym)
2. Następnie nastapiła zmiana i po zapaleniu zimnego silnika samochód nie włączał ssania, miał od razu za niskie obroty - brak mocy, silnik gasł przy próbach ruszenia (po rozgrzaniu silnika auto zachowywało się poprawnie)
Po obejrzeniu postów na forum postanowiłem przeczyścić przekładnie silnika krokowego i przepustnice. Przepustnica była praktycznie czysta. Po zdjęciu blaszki osłaniającej przekładnie silnika krokowego wyczyściłem zębatki plus nałożyłem nowy smar. Wszystkie czynności wykonałem przy zdjętych klemach z akumulatora. Nie zmieniałem położenia śrub regulacyjnych. Po przeczyszczeniu wszystkich elementów podłączyłem akumulator i zaczął się problem... Po przekręceniu stacyjki silnik krokowy zaczął bezustannie, intensywnie (głośno) pracować od skrajnego do skrajnego położenia. Pomimo tego zdecydowałem się odpalić samochód, odpalił się bez problemu. Silnik krokowy jednak cały czas pracuje tak jak opisałem wcześniej. Czy ktoś miał podobny problem z silnikiem krokowym po przeczyszczeniu przekładni? Pomocy!
 
 
JACA_1978 
Forumowicz


Auto: gal GLXi wagon 2.0 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 1045
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 14-05-2013, 21:47   

Nie wiem za bardzo co ci doradzić...najprościej było by kupić przepustnicę nową (używaną jak tak zrobiłem, kosztowała 60zł) 15 min pracy i prawdopodobnie problemy znikną być może silniczek jest już uszkodzony stąd te skoki.
_________________
JACA_1978
dwa blekitne :) diamenty
Colt 1.3 95r.
Lancer 1.3 GLX 98r.
Galant 2.0 GLXi wagon 99r.
Premacy 2.0 citd 101 KM 03r.
Bydgoszcz
marcin [']
[edit]
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.