Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
POMOCY !!! Brak mocy, obroty cały czas na poziomie 500 rpm
Autor Wiadomość
Wyczajus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 4G18
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lip 2020
Posty: 84
Skąd: Słupsk
Wysłany: 24-07-2020, 10:49   POMOCY !!! Brak mocy, obroty cały czas na poziomie 500 rpm

Witam w sobotę zakupiłem Lancerka 2007 r w kombi silnik 1.6 + gaz wszystko było dobrze aż do środy gdzie jadąc zaczął przerywać przy dodawaniu gazu zarówno na gazie jak i na benzynie. Dziś już nie da się normalnie jechać obroty są na poziomie 500 rpm i przy dodawaniu gazu prawie nie ma reakcji po czym za chwile szarpnie i znowu niema reakcji. Wymieniłem świece,cewki,kable. Podmieniłem czujnik MAP na przepustnicy oraz silniczek krokowy i dalej niema zmian.

Może ktoś miał podobny objaw i wie co się mogło tak nagle zepsuć.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20985
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-07-2020, 10:56   

A podpinałeś pod kompa :?:
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyczajus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 4G18
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lip 2020
Posty: 84
Skąd: Słupsk
Wysłany: 24-07-2020, 11:06   

tak podpinałem najpierw pokazał wypadanie zapłonu na 4 cylindrze, jak założylem nowa cewke pokazał wypadanie zaplonu na 2 cylindrze znowu nowa cewka i juz nie pokazał błędu a dalej takie same objawy
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20985
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-07-2020, 11:10   

A nie miałeś czasem oleju w gniazdach świec :?:
Może kable lub cewki kiepskiej jakości :? .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyczajus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 4G18
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lip 2020
Posty: 84
Skąd: Słupsk
Wysłany: 24-07-2020, 11:15   

na 1 cyindrze byl olej ale nie na swiecy tylko jak wlozylem klucz do swiec to na nim byl a cewki denso wiec niema opcji zeby byly kiepskiej jakosci.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20985
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-07-2020, 11:19   

To w pierwszej kolejności bym się zajął tym olejem (uszczelniacze) bo możesz uszkodzić nową cewkę.
Drugie co mi wpadło to może rozrząd przeskoczył, warto by było zdjąć pokrywę i sprawdzić czy jest na znakach.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyczajus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 4G18
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lip 2020
Posty: 84
Skąd: Słupsk
Wysłany: 24-07-2020, 11:24   

przekaze uwagi do mechaniora zobaczymy co i jak,ale podejrzewam ze ten olej nie bedzie winny bo samochod zrobil troche kilometrow wiec jesli by byla wina oleju to juz dawno by sie to stało.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20985
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-07-2020, 11:26   

Miejmy nadzieję, że to jakiś chochlik typu wtyczka niedopięta a nie rozrząd.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyczajus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 4G18
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lip 2020
Posty: 84
Skąd: Słupsk
Wysłany: 24-07-2020, 11:28   

najgorsze ze wszystkie wtyczki byly sprawdzane, mechanior zajal sie wymienianiem po kolei czujnikow na przepustnicy, ale na razie nie dzwoni wiec raczej problem dalej jest

[ Dodano: 24-07-2020, 11:34 ]
rozrzad tez grosze kosztuje wiec niebylo by tragedii

[ Dodano: 24-07-2020, 12:31 ]
niestety wszystko jest sprawdzone i nadal niema poprawy juz nie wiemy co mamy sprawdzac zeby moc dojsc co sie stalo ;/

[ Dodano: 24-07-2020, 19:59 ]
Najprawdopodobniej sonda lambda przed katem powoduje takie zaklucenia po odłączeniu jej problem znikl jutro wymiana na nową i zobaczymy co będzie 😀💪
 
 
MitsuGo 
Forumowicz
LPG 11.6 l/100km


Auto: cs9w 2.0, CY 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2018
Posty: 369
Skąd: z PL
Wysłany: 25-07-2020, 10:34   

Mamy podobny problem w Colcie 1.6 z 4G92 z tym, że na wyższych obrotach moc jako taka jest ale na niższych są szarpnięcia motorem.
Wymienione świece na nowe, podmieniane cewki na w pełni sprawne z mojego Lancera ale nie pomaga na chorobę.
Zastanawiam się czy może to być przyczyna np. padającego czujnika wałka MR560132. Nie wiem czy wówczas mogłyby być tego typu objawy. Założyłem temat w dziale warsztat bo może ktoś miał ten problem np. w Carismie 1.6 i sobie z tym poradził.
Zapraszam do czytania i dzielenia się doświadczeniem.
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1630334#1630334
_________________
Go MitsuGo
 
 
Wyczajus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 4G18
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lip 2020
Posty: 84
Skąd: Słupsk
Wysłany: 25-07-2020, 18:37   

U mnie wymieniona sonda przed katem i maszyna chodzi jak marzenie 😀
 
 
cygan84 
Forumowicz


Auto: Lancer 2.0,06,Colt 1.3,10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 185
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 25-07-2020, 18:51   

To dziwne że były aż takie problemy z autem od sondy, u mnie jak padła pierwsza sonda to tylko się świecił check i poza tym żadnych objawów.
 
 
Wyczajus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 4G18
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lip 2020
Posty: 84
Skąd: Słupsk
Wysłany: 25-07-2020, 18:57   

Też się zdziwiłem ale pomogło, dobrze ze znajomy mial drugi taki silnik i nie kupowalem czujnikow na przepustnicy tylko podmienil 😀 koszt sondy 200zl i problem z glowy😀teraz tylko cieszyć sie jazda Lancerkiem😀

[ Dodano: 25-07-2020, 19:10 ]
Teraz pozostaje pomalowanie paru elementow zakup felg i bede mogl sie pochwalic tu i owdzie Lancunia😀
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25-07-2020, 19:24   

cygan84 napisał/a:
To dziwne że były aż takie problemy z autem od sondy, u mnie jak padła pierwsza sonda to tylko się świecił check i poza tym żadnych objawów.


Podejrzewam, że jak odczyty są poza zakresem to zgłasza bład i z niej nie korzysta. A jak odczyt jest w zakresie, ale nieprawdziwy to będzie problem.
 
 
Wyczajus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 4G18
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lip 2020
Posty: 84
Skąd: Słupsk
Wysłany: 25-07-2020, 19:30   

Na komputerze nie zmieniala napiecia przy dodawaniu gazu, gdy zlapala dobre napięcie Lancunia chodzila dobrze ale obroty falowaly gdy dodalo sie pary razy gaz to zaczynaly sie problemy teraz po wymianie wskazuweczka ani drgnie na luzie 😀
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.