 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.6] Wyłamany kluczyk, nie odpala z zapasowego. |
Autor |
Wiadomość |
Duli
Nowy Forumowicz
Auto: Space Star 1.6 16V 4G18 2002r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 18 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 11-06-2013, 08:08 [Cari 1.6] Wyłamany kluczyk, nie odpala z zapasowego.
|
|
|
Wersja: w podpisie.
Problem: dosyć powszechny, jak poczytałem kilka wątków. Inny użytkownik otwierał bagażnik z klucza (mam uszkodzony silniczek zamka w klapie), po czym wyłamał się sam klucz od gumowej obudowy (ja nie miałem problemu z otwieraniem kluczem, wkładka nie zacinała się, ani nie wskazywała na zużycie - pewnie szarpnął i poszło...). Mam (właściwie to miałem ) 2 komplety kluczy z pilotami, ale niestety po tej "operacji" nie chciała odpalić z zapasowego. Jest jakaś możliwość "aktywacji" zapasowego klucza? Jak na razie nie widzę sensu posiadania zapasowego klucza w wersji z immobiliserem... Pewnie się mylę, bo się nie znam, stąd moje pytanie. |
_________________ LPG: Lovato Smart, Lovato RGJ 3.2L |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 11-06-2013, 08:16
|
|
|
Jeśli ten zapasowy jest nieoryginalny czyli był dorabiany i nie działa siedzący w nim transponder immobilisera, to możesz z uszkodzonego oryginalnego wydostać oryginalny transponder i przełożyć go do tego nieoryginalnego. Trzeba tylko uważać przy wyciąganiu transpondera z oryginalnego klucza aby go nie uszkodzić.
Poczytaj też ten temat http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=27006 |
|
|
|
 |
rogal133
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2010 Posty: 184 Skąd: Radziejów
|
|
|
|
 |
Duli
Nowy Forumowicz
Auto: Space Star 1.6 16V 4G18 2002r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 18 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 16-06-2013, 04:08
|
|
|
Złamanie kluczyka w bagażniku zbiegło się z innym faktem i to mnie początkowo zmyliło. Tym bardziej, że szyby elektryczne i radio na początku chodziły. Myślałem, że po złamaniu klucza immobiliser odcina, ale z drugiej strony dumałem nad tym, że nie chce odpalić z zapasowego (takie tam przemyślenia nieznającego się). Wyszło na to, że bateria rozładowała się. Najśmieszniejsze jest to, że po ładowaniu po kablach ok. 10 min. z drugiej Carismy z trzymaniem wyższych obrotów nie chciał na miejscu odpalić, a jak postał ok. 5h to odpalił z klucza na dotyk W końcu prawie wszystko jest dobrze. Prawie, bo wyskoczył na kompie błąd komunikacji immobilisera z ECU, ale ponoć tak pokazuje, jak próbuje się kilkakrotnie odpalić na rozładowanym akumulatorze i na razie nie ma problemów z odpalaniem. Takie próby odpalania pociągnęły również za sobą utratę pamięci sterownika w moim kompie instalacji gazowej i muszę jeździć na razie na benzynie Dochodzi jeszcze włożenie klucza i transpondera w nową obudowę.
W sumie temat jest do zamknięcia/wywalenia, bo wyszło zupełnie co innego, niż zakładał temat i raczej nikomu nie pomoże. |
_________________ LPG: Lovato Smart, Lovato RGJ 3.2L |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 16-06-2013, 08:17
|
|
|
Raczej komputer gazowy nie powinien utracić ustawień po odłączeniu zasilania. Błąd immobilisera też nie powinien się zapalić z podanego przez Ciebie powodu. W Carismach czasem nie łączą wtyczki w połączeniach przewodów od immobilisera lub pada antena przy stacyjce, może z któregoś z takich powodów pojawił się błąd Immo i miałeś problem z odpaleniem auta. |
|
|
|
 |
|
|