Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] Wyłamany kluczyk, nie odpala z zapasowego.
Autor Wiadomość
Duli 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.6 16V 4G18 2002r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 18
Skąd: Kielce
Wysłany: 11-06-2013, 08:08   [Cari 1.6] Wyłamany kluczyk, nie odpala z zapasowego.

Wersja: w podpisie.

Problem: dosyć powszechny, jak poczytałem kilka wątków. Inny użytkownik otwierał bagażnik z klucza (mam uszkodzony silniczek zamka w klapie), po czym wyłamał się sam klucz od gumowej obudowy (ja nie miałem problemu z otwieraniem kluczem, wkładka nie zacinała się, ani nie wskazywała na zużycie - pewnie szarpnął i poszło...). Mam (właściwie to miałem :P ) 2 komplety kluczy z pilotami, ale niestety po tej "operacji" nie chciała odpalić z zapasowego. Jest jakaś możliwość "aktywacji" zapasowego klucza? Jak na razie nie widzę sensu posiadania zapasowego klucza w wersji z immobiliserem... Pewnie się mylę, bo się nie znam, stąd moje pytanie.
_________________
LPG: Lovato Smart, Lovato RGJ 3.2L
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 11-06-2013, 08:16   

Jeśli ten zapasowy jest nieoryginalny czyli był dorabiany i nie działa siedzący w nim transponder immobilisera, to możesz z uszkodzonego oryginalnego wydostać oryginalny transponder i przełożyć go do tego nieoryginalnego. Trzeba tylko uważać przy wyciąganiu transpondera z oryginalnego klucza aby go nie uszkodzić.
Poczytaj też ten temat http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=27006
 
 
rogal133 
Forumowicz


Auto: mitsubishi carisma 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 184
Skąd: Radziejów
Wysłany: 12-06-2013, 21:08   

podczas zapalania przyłóż ten stary złamany klucz tnz tą gumową czesc jesli zapali tzn ze w tamtym zapasowym nie ma transpondera
_________________
historia mojej carismy http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=53679
 
 
Duli 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.6 16V 4G18 2002r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 18
Skąd: Kielce
Wysłany: 16-06-2013, 04:08   

Złamanie kluczyka w bagażniku zbiegło się z innym faktem i to mnie początkowo zmyliło. Tym bardziej, że szyby elektryczne i radio na początku chodziły. Myślałem, że po złamaniu klucza immobiliser odcina, ale z drugiej strony dumałem nad tym, że nie chce odpalić z zapasowego (takie tam przemyślenia nieznającego się). Wyszło na to, że bateria rozładowała się. Najśmieszniejsze jest to, że po ładowaniu po kablach ok. 10 min. z drugiej Carismy z trzymaniem wyższych obrotów nie chciał na miejscu odpalić, a jak postał ok. 5h to odpalił z klucza na dotyk :shock: W końcu prawie wszystko jest dobrze. Prawie, bo wyskoczył na kompie błąd komunikacji immobilisera z ECU, ale ponoć tak pokazuje, jak próbuje się kilkakrotnie odpalić na rozładowanym akumulatorze i na razie nie ma problemów z odpalaniem. Takie próby odpalania pociągnęły również za sobą utratę pamięci sterownika w moim kompie instalacji gazowej i muszę jeździć na razie na benzynie :( Dochodzi jeszcze włożenie klucza i transpondera w nową obudowę.

W sumie temat jest do zamknięcia/wywalenia, bo wyszło zupełnie co innego, niż zakładał temat i raczej nikomu nie pomoże.
_________________
LPG: Lovato Smart, Lovato RGJ 3.2L
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-06-2013, 08:17   

Raczej komputer gazowy nie powinien utracić ustawień po odłączeniu zasilania. Błąd immobilisera też nie powinien się zapalić z podanego przez Ciebie powodu. W Carismach czasem nie łączą wtyczki w połączeniach przewodów od immobilisera lub pada antena przy stacyjce, może z któregoś z takich powodów pojawił się błąd Immo i miałeś problem z odpaleniem auta.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.