Zamknięty przez: fj_mike 19-06-2013, 21:11 |
[EAx 97-04] Mitsubishi Galant Niemiec + LPG 2001/2002 |
Autor |
Wiadomość |
onager1
Nowy Forumowicz
Auto: nie mam
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2013 Posty: 3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 18-06-2013, 23:53 [EAx 97-04] Mitsubishi Galant Niemiec + LPG 2001/2002
|
|
|
Witam. jestem nowy chciałbym kupic kombi galant. Słyszałem o jego niezawodności i wytrzymałym silniku. Chciałbym byście mi podpowiedzieli o tym samochodzie czy jest dobry. na co zwrócić uwage w czasie oględzin. A może ktoś z forumowiczów już go oglądał? Z góry dzięki
http://otomoto.pl/mitsubi...-C29061581.html |
Ostatnio zmieniony przez onager1 19-06-2013, 00:09, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 18-06-2013, 23:59
|
|
|
Jakiegoś linka zapodaj i temat ustaw jak ma być |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
misza116
Mitsumaniak
Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 638 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19-06-2013, 07:16
|
|
|
Może i godne uwagi, ale ja omijam cwaniaków szerokim łukiem... Kilo wosku i fota w lesie...za samo to powinno się wieszać |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 19-06-2013, 08:26
|
|
|
Jeśli auto ma niemiecki gaz, to raczej ma większy przebieg. Na zachodzie montuje się gaz jeśli planuje się jeździć min. 30000 km rocznie. Cena szczerze mówiąc jakaś niska, gość kupił tam auto, przetransportował do Polski, co też kosztuje od około 500zł do nawet 1500zł i jeszcze chce na nim zarobić pewnie z 2000 zł. Na zachodzie aut za darmo nie dają dobre sztuki cenią się tam tak samo jak w Polsce. Ja osobiście w to auto bym się nie pchał. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 19-06-2013, 09:57
|
|
|
misza116 napisał/a: | Kilo wosku i fota w lesie...za samo to powinno się wieszać |
No własnie dlaczego fotki są robione w lesie?
Co do auta... ciekawe co za lpg i jak to serwisować?
Jak jest purchel na nadkolu to zaraz wypadnie dziura, |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
onager1
Nowy Forumowicz
Auto: nie mam
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2013 Posty: 3 Skąd: Jelenia Góra
|
|
|
|
 |
misza116
Mitsumaniak
Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 638 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19-06-2013, 12:05
|
|
|
Tym się sam interesowałem, ale spróbuj do gościa zadzwonić |
|
|
|
 |
geggor
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant Kombi 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2013 Posty: 1 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 19-06-2013, 15:36
|
|
|
Witam wszystkich serdecznie, jestem tu nowy.
Oglądam do kupienia Galanta z silnikiem 2.0 (136 koni) z 1997 roku i grubo zastanawiam się nad tym czy by go nie zagazować, ale pojęcia nie mam jak ten silnik znosi LPG ani jaką wybrać dla niego instalację żeby miśka nie skrzywdzić ale też i nie dać za ostro po kieszeni.
Muszę policzyć ile będę musiał wydać na instalację żeby na niej jeszcze konkretnie pojeździć i na ile kłopotliwe będzie ewentualne regulowanie zaworów. Czy w nim się reguluje płytkami, czy wymienia całe popychacze:?:
Czy możecie coś podpowiedzieć?
A może to było omawiane już gdzieś na forum, ale ja nie umiałem znaleźć?
Dzięki! |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 19-06-2013, 21:11
|
|
|
onager1, jedno auto na temat oraz post zgodnie z : http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40247
Zamykam. Robi się bałagan.
[ Dodano: 19-06-2013, 21:13 ]
geggor napisał/a: | Czy w nim się reguluje płytkami, czy wymienia całe popychacze:?: |
Wymienia popychacze.
geggor napisał/a: | A może to było omawiane już gdzieś na forum, ale ja nie umiałem znaleźć? |
Polecam FAQ: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38803 |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
|