| [Cari 1.8 GDI] Spadają obroty, silnik gaśnie | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Dawid92   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Cari 1.8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 09 Maj 2013
 Posty: 7
 Skąd: Siedlce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-05-2013, 17:36   [Cari 1.8 GDI] Spadają obroty, silnik gaśnie |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam Mój problem wygląda następująco: W czasie postoju np. na światłach gdy silnik jest już dobrze rozgrzany obroty spadają, trzęsie całym samochodem i najczęściej silnik gaśnie, lub nie raz jakoś sam do końca się nie zdusi tylko da radę znów podwyższyć obroty ale dużo to nie daje bo za chwilę znów spadają. Muszę w czasie postoju cały czas chociaż minimalnie wciskać gaz żeby taka sytuacja nie miała miejsca.
 Na zimnym silniku takie coś zdarza się bardzo rzadko a czym robi się cieplejszy jest tylko gorzej. Proszę o pomoc co to może być
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bolth   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Volvo s40 SE 1.8 GDI '03
 Kraj/Country: UK
 Dołączył: 30 Kwi 2013
 Posty: 26
 Skąd: Wodzisław Śl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-05-2013, 18:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | akumulator był rozłączony przed tą dolegliwością? |  
				| _________________ Była Carisma jest S40
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Dawid92   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Cari 1.8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 09 Maj 2013
 Posty: 7
 Skąd: Siedlce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-05-2013, 18:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie przy akumulatorze nic nie było ruszane, ogólnie to ten problem ma miejsce już dłuższy czas z tym, że wcześniej to się może zrobiło raz na dwa tygodnie. A np. wczoraj jak było już bardzo ciepło na dworze i silnik się mocno nagrzał to co postój to samochód gasł :/ |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robert78   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Eclipse 4g
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 5 razy
 Dołączył: 29 Sty 2012
 Posty: 1171
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-05-2013, 19:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | naucz cari  obrotow wczesniej zalecam czyszczenie przepustnicy |  
				| _________________ Eclipse 4g 07r
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Szymuś   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Carisma 1.8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 18 Lut 2013
 Posty: 30
 Skąd: Warszawa
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Dawid92   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Cari 1.8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 09 Maj 2013
 Posty: 7
 Skąd: Siedlce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-05-2013, 21:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzieki wielkie, a jeszcze spytam... czy to moze byc tez wina silniczka krokowego ? Ewentualnie swiec bo co jakis czas robia sie czarne ale to juz pewnie temat na inna dyskusje. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vivare   Forumowicz
 
 Auto: Carsima 1.8 GDI LNPGL6
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 02 Maj 2013
 Posty: 44
 Skąd: Festung Breslau
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-05-2013, 22:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | Po wyczyszczeniu fajnie było kilka dni,teraz powoli wraca do do poprzedniego stanu (wachania obrotami,spadku obrotów). Trzeba sie pozbyć egr-u i tyle. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bolth   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Volvo s40 SE 1.8 GDI '03
 Kraj/Country: UK
 Dołączył: 30 Kwi 2013
 Posty: 26
 Skąd: Wodzisław Śl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-05-2013, 22:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | świece okopcone  -ten typ tak ma czarny olej jak smoła
  - ten typ tak ma "cykanie" silnika na wolnych -ten typ tak ma mi osobiście nie przeszkada
   "grzmoty" popychaczy
  -ten typ tak ma ale to chyba rzadko spotykane |  
				| _________________ Była Carisma jest S40
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vivare   Forumowicz
 
 Auto: Carsima 1.8 GDI LNPGL6
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 02 Maj 2013
 Posty: 44
 Skąd: Festung Breslau
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-05-2013, 08:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tak mi sie wydaje ze takie delikatne cykanie, to wtryskiwacze (elektromagnesy?). Bo zawory to słychac zaraz po odpaleniu. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bolth   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Volvo s40 SE 1.8 GDI '03
 Kraj/Country: UK
 Dołączył: 30 Kwi 2013
 Posty: 26
 Skąd: Wodzisław Śl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-05-2013, 10:07 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | vivare napisał/a: |  	  | Tak mi sie wydaje ze takie delikatne cykanie, to wtryskiwacze (elektromagnesy?). Bo zawory to słychac zaraz po odpaleniu. | 
 
 Mi cyka caly czas tak delikatnie przebieg 160K
 W carsmie tez tak bylo przebieg 160K
 Tak ten typ ma dla mnie moze byc,kiedys podjechal Galant pod szkole jak czekalem na dziecko to co sie z niego wydobywalo to cos okropnego,ktos dal filmik z forum na jutub z tymi popychaczami
 
 Jedynie co mnie wkurzało ze cari brala olej ale teraz wiem czemu,lałem castrola do volvo motula zapodam 6100 i sie zobaczy
 |  
				| _________________ Była Carisma jest S40
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Dawid92   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Cari 1.8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 09 Maj 2013
 Posty: 7
 Skąd: Siedlce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-05-2013, 16:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | U mnie tez oczywiscie cyka ale to jest chyba najmniejszy problem, tez mi to nie przeszkadza. A silnik dzisiaj jak zrobil sie cieply to gasl przy kazdym zatrzymaniu sie a raz to nawet w czasie jazdy jak do swiatel dojezdzalem  Moze to byc tez wina silniczka krokowego ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Adrians   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant EA2A '01
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 01 Sty 2009
 Posty: 129
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-05-2013, 17:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | Miałem podobne objawy. Czyszczenie silniczka krokowego pomogło. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bolth   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Volvo s40 SE 1.8 GDI '03
 Kraj/Country: UK
 Dołączył: 30 Kwi 2013
 Posty: 26
 Skąd: Wodzisław Śl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-05-2013, 20:28 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Adrians napisał/a: |  	  | Miałem podobne objawy. Czyszczenie silniczka krokowego pomogło. | 
 
 tylko że nie wszytkie roczniki miały krokowy
 |  
				| _________________ Była Carisma jest S40
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Dawid92   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Cari 1.8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 09 Maj 2013
 Posty: 7
 Skąd: Siedlce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-05-2013, 18:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przepustnica i krokowy wyczyszczony i dalej to samo :/ Ma ktoś jakieś pomysły jeszcze ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Szymuś   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Carisma 1.8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 18 Lut 2013
 Posty: 30
 Skąd: Warszawa
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |