Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Po prostu nie odpala
Autor Wiadomość
bieruta 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 7
Skąd: grodzisk wlkp
  Wysłany: 20-06-2013, 22:00   [EA5A/W 2.5] Po prostu nie odpala

Witam wszystkich.

W ostatni weekend sporo jeździłem autem i było wszystko ok, a wczoraj wsiadam do auta przekręcam kluczyk a auto nie odpala. Próbowałem tak kilka razy, kręciłem 30 sekund z gazem a on nic. Jakieś czas temu naprawiałem sprzęgło w automacie oraz świece z kablami palcem, kopułką i palcem. Co to może być? Jak narzazie nie miało takich problemów aż do teraz. A z błędów: to 21-24 i mrugające N

Dzięki za jakieś pomysły
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 21-06-2013, 00:10   

Te błędy to są z ECU silnika ? Nie chciałbym źle wróżyć ale okręć osłonę od paska rozrządu i popatrz na pasek.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
bieruta 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 7
Skąd: grodzisk wlkp
Wysłany: 21-06-2013, 05:53   

Te błędy pokazala kontrolka od ABS
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 21-06-2013, 16:24   

bieruta, odkręć korek od wlewu oleju i niech ktoś inny przekręci kluczyk, tak na chwilę, a Ty patrz czy się dzwigienki poruszają. Jeżeli nie to poszedł pasek.
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
bieruta 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 7
Skąd: grodzisk wlkp
Wysłany: 21-06-2013, 18:14   

Na szczęście dźwigienki się poruszają. Dziś też parę razi pokręciłem i co dziwne, za którymś razem odpalił na kilka sekund, potem jak by się zadławił. Silnik pracował na tyle krótko że nawet nie zdążyłem dodać gazu
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 21-06-2013, 19:33   

Pompka paliwa?
Masz LPG?
Jeżeli tak to ustaw awaryjne odpalanie z gazu i sprawdź czy zaskoczy. (przy tych temperaturach nie powinno być problemu jeżeli układ WN sprawny)
Sprawdzałeś iskrę?
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
górek 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 46
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-06-2013, 20:14   

Chciałem podpiąć się do tematu. Mam silnik 2.5 z instalacją gazową prinsa.
Mam problem z odpalaniem samochodu. Raz odpala a raz nie, nie ma na to wpływu czy jest ciepło czy zimno, czy mokro czy sucho. Jak jest rozgrzany i nie chce odpalić na benzynie to odpala z gazu i jest wszystko oki. Dodatkowo na gazie silnik pracuje normalnie, równo, ale niestety na benzynie pali nie równo, jakby nie pracował na jednym garze. Czy jedno ma związek z drugim?
Pompa paliwa wymieniona, filtr również, świece denso i przewody wymieniane jakieś dwa lata temu.
 
 
 
bieruta 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 7
Skąd: grodzisk wlkp
Wysłany: 21-06-2013, 22:24   

Moja sytuacja wygląda tak że obecnie jestem w Szwajcarii, a samochód stoi bokiem na górce. Moja pierwsza myśl to to że przez przechylenie silnik nie zaciąga paliwa, ale szybko o tym zapomniałem bo stan baku to prawie 1/4 baku. Auto miało rok temu montowane lpg i przejechałem na lpg ok 20 tyś. Pytanie mam jak włączyć ten tryb awaryjny? Instalacja to STAG 300 ISA2, wtryskiwacze Hana H2000
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 21-06-2013, 22:32   

Trzymając przycisk od centralki LPG włącz zapłon. Wtedy odpali na LPG.
 
 
bieruta 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 7
Skąd: grodzisk wlkp
Wysłany: 25-06-2013, 22:07   

Pomogło. Jednak pompa paliwa. Dziękuję
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.