Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Odpowietrzenie układu chłodzenia
Autor Wiadomość
sylvek 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 7
Skąd: Łódź
Wysłany: 22-06-2013, 18:15   Odpowietrzenie układu chłodzenia

Witam,

wymieniałem chłodnicę. W jaki sposób odpowietrzyć układ chłodzenia ?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 22-06-2013, 20:03   

sam się odpowietrzy. Ew. korek od czasu do czasu odkręć.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
sylvek 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 7
Skąd: Łódź
Wysłany: 22-06-2013, 23:15   

A takie pytanie, płyn uzupełniamy korkiem w chłodnicy, czy w zbiorniku wyrównawczym ?
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 23-06-2013, 00:47   

sylvek napisał/a:
płyn uzupełniamy korkiem w chłodnicy
na wolnych obrotach powoli dolewasz, otwierasz na ful nagrzewnicę ->>nawiew ciepłego powietrza. Jak poleci już ciepłe powietrze to tak na dobrą sprawę powinien układ być odpowietrzony. Na zgaszonym silniku dobrze jest tez pościskać rury (górną i dolną) doprowadzające płyn chłodniczy. W zbiorniczku wyrównawczym dolewamy płynu do zaznaczonego poziomu i lepiej jak jest go troszkę więcej niż ma być za mało.
Z korkiem od chłodnicy to raczej ostrożnie->> jak sprawdzisz na nagrzanym silniku to "tracisz" podciśnienie które zassało by (po ostygnięciu silnika) wyrzucony płyn do zbiorniczka wyrównawczego. Korek w chłodnicy musi być też i szczelny a i sprężynka dawał się ugiąć pod naciskiem palcy--nie może być sztywna.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Born 
Forumowicz

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 48
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-01-2017, 11:29   Za dużo płynu w zbiorniczku wyrównawczym

Witam
Odgrzeję temat. U mnie leci raz ciepłe raz zimne powietrze, płyn chłodniczy mam w zbiorniczku wyrównawczym dużo ponad kreskę full, czy to przez to, że jest powietrze w układzie chłodzenia?
Wystarczy wtedy tylko odkręcić korek od chłodnicy i odpalić silnik i dać grzanie na full? Czy odkręcić też trzeba korek zbiorniczka?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.