Przesunięty przez: Hubeeert 14-05-2014, 13:28 |
zakup mitsubishi |
Autor |
Wiadomość |
tupak1992
Nowy Forumowicz
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2013 Posty: 5 Skąd: sanok
|
|
|
|
 |
volve
Mitsumaniak

Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 4047 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 01-07-2013, 21:31
|
|
|
Tak na szybko:
- dziwny rdzawy nalot na śrubach w komorze silnika - ale tym się nie ma co sugerować do końca
- w komorze silnika na ścianie pod wycieraczkami jakiś dziwny bodajże przekaźnik(czerwone kable) - nie kojarzę, aby coś takiego tam było
- oczywiście handlarz bajeruje, nie jest to full opcja, brak np. skóry, podgrzewanych foteli czy też szyberdachu
- jeśli zainteresujesz się autem, to możesz spróbować w ASO Niemieckim sprawdzić przebieg. Ale w ASO, nie serwisie Mr. Wash - tam mógł gościu pojechać na wymianę aleju już z przekręconym licznikiem
Poza tym pamiętaj, to GDI. Silnik fajny, ale tylko, jeśli jest zadbany. Nie wiem, czy obecnie odważyłbym się na zakup GDI od handlarza bez np. EvoScana. |
_________________ Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance
 |
|
|
|
 |
Xiah
Forumowicz
Auto: Carisma 97r 1.6 GL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 231 Skąd: Płock
|
Wysłany: 02-07-2013, 14:12
|
|
|
rocznik 2003, wiec silnik 122 km a nie 125 |
|
|
|
 |
Centosz
Forumowicz
Auto: Carisma 1,9 DiD '00r.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 426 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 02-07-2013, 17:34
|
|
|
Mi się wydaje że za tania. |
|
|
|
 |
MichuGdy
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 389 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 02-07-2013, 17:57
|
|
|
Zdecydowanie za tania. Aczkolwiek różnie może być. Pamiętaj, że trzeba jeszcze zarejestrować czyli tak na oko + 1000 zł
Przebieg nie realny.
Full opcja to to nie jest.
Carismy to auta, o które trzeba dbać i niestety decydować się na dobre, sprawdzone części.
Jest co sprawdzać przy oględzinach carismy.
Jeśli masz okazję jedź sprawdź |
|
|
|
 |
kryss
Forumowicz kryss
Auto: Sonata 2,0 GLSi; Lancer CK1A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 41 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 13-09-2013, 22:00
|
|
|
Hey "młody" na priva już dostałeś wiadomość.
Wrzucę na ogólny dlatego jakbyś nie mógł się zdecydować na silnik 1,6 to chcę żeby koledzy ci napisali że to nic złego i że 100 koni spokojnie uciągnie taką furkę. Ja w starym Galancie miałem 1,8 DOHC tam było zdaje się koło 90 koni i dawał rade.
CARISMA MISTRZOSTWO ŚWIATA znalazłem przez przypadek bo to właśnie tupakowi tą srebrną 1,8 GDI "podkupili". Niech cena was nie zraża bo już została wynegocjowana.
Patrzcie i płaczcie auto w stanie perfekcyjnym w każdym calu, jest oczywiście kilka niuansów typu rozwalone "otwieracze szyb" ale to przysłowiowy pryszcz bo która Carisma tego nie ma. Może ktoś z nas to kupi chyba warto.
http://www.mn-motocykle.o...-C30448464.html
Napisze jeszcze co dokładnie w takim silniku sprawdzić, bo ja to bardziej od blachy.
A naprawdę żal by było gdyby nikt od nas tego nie kupił. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 13-09-2013, 22:32
|
|
|
Jeśli silnik równo pracuje, temperatura ok, nie ma żadnych błędów silnika, w oleju nie ma żadnego syfu typu "moto doktor" to raczej silnik jest OK. Czasem może nierówno pracować na biegu jałowym z powodu niewyregulowania zaworów głowicy na czas. Te silniki są podobno nie do zajeżdżenia przy normalnej eksploatacji. Według mnie jest to najlepszy (praktycznie bezproblemowy) silnik w tym aucie. |
|
|
|
 |
|