Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odpalaniem po dłuższym postoju - Peugeot307 2.0 PB
Autor Wiadomość
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 09-07-2013, 23:37   Problem z odpalaniem po dłuższym postoju - Peugeot307 2.0 PB

Panowie,
Mam pierwszy poważny problem z moim Peugeotem. Przebieg 215kkm, rocznik 2007, przy 140kkm wstawiony nowy silnik.
Mianowicie po dłuższym postoju czasami starczy nawet z 1h jest kłopot z odpaleniem, tzn trzeba go bardzo długo krecić. Zaczeło sie to tak powoli objawiać od dłuższego czasu, ale teraz to już przegięcie. Pali sie go jak starego malucha, czasem na 2-3 razy. Po pierwszym odpaleniu jak sie go zgasi to już zapala jak by nigdy nic???
To co do tej pory udało mi sie ustalić:
1. Jest włąsciwe cisnienie na listwie wtryskowej - 3.5bar zaraz po przekreceniu kluczyka. Filtr paliwa nie istnieje, tzn jest ale sitko w baku.
2. Wykasowałem interfejsem do peugeota błedy silnika i komputera sterującego.
3. Swiece zmienione, nie ma różnicy czy stare czy nowe.
4. Odpiołem LPG aby wykluczyć że zalewa go przez nieszczelne wtryski - nie pomogło.
5. Jak zpali i się rozchodzi to silnik pracuje równiutko, przełancza się na LPG nie szarpie, no i nie czuję żadnego spadku mocy.
6. Zalane nowe porzane paliwo z Shela V-power
7. Sondy lambda działają poprawnie 0.1-1.0V
8. Ładownie jest - wstawiłem nawet aku z galanta
9. Inpulsy na cewkach coś koło 1.85mv , nie wiem czy to dobrzxe
Skonczyły sie pomysły.... może cewka ale nie chce w ciemno strzelać. Niestety na forum Peugota nikt nie chce albo nie wie jak pomóc.. Licze na MM:)

Może ktoś z pracujących w serwisach podpowie jak sprawdzic cewkę. Niestety jest tu cała listwa, a widziałem ze oprogramowanie PP2000 ma chyba opcje sprawdzenia zapłonu tzn iskry, tylko jak to zrobić?? wyjąć cewkę, wykręcić świece, załozyć wszytkie, i zwierać po kolei do masy silnika i sprawdzać czy daje iskrę? Niestety ale jestem nowy jesli chodzi i program Peugeot Planet 2000.

Aha.. stał już u polecanego diagnostyka... ale jakoś nic nie wymyslił oprócz zmierzenia ciśnienia paliwa za moją namową. A pytany czy sprawdzał kody błedów powiedział że oczywiste rzeczy nalezy wykluczyć najpierw. Zabrałem więc na weekend do domu, a dziś mi powiedział ze sie nie wezmie za neigo znowu... bo ma 2 dni obsuwy a pożniej idzie na urlop.... ech. Może jeszcze znajde w pomorskim jakiegoś magika.

Pozdrawiam
Marcin

[ Dodano: 10-07-2013, 22:27 ]
Serio.. nikt ????
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.