 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z odpalaniem po dłuższym postoju - Peugeot307 2.0 PB |
Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 09-07-2013, 23:37 Problem z odpalaniem po dłuższym postoju - Peugeot307 2.0 PB
|
|
|
Panowie,
Mam pierwszy poważny problem z moim Peugeotem. Przebieg 215kkm, rocznik 2007, przy 140kkm wstawiony nowy silnik.
Mianowicie po dłuższym postoju czasami starczy nawet z 1h jest kłopot z odpaleniem, tzn trzeba go bardzo długo krecić. Zaczeło sie to tak powoli objawiać od dłuższego czasu, ale teraz to już przegięcie. Pali sie go jak starego malucha, czasem na 2-3 razy. Po pierwszym odpaleniu jak sie go zgasi to już zapala jak by nigdy nic???
To co do tej pory udało mi sie ustalić:
1. Jest włąsciwe cisnienie na listwie wtryskowej - 3.5bar zaraz po przekreceniu kluczyka. Filtr paliwa nie istnieje, tzn jest ale sitko w baku.
2. Wykasowałem interfejsem do peugeota błedy silnika i komputera sterującego.
3. Swiece zmienione, nie ma różnicy czy stare czy nowe.
4. Odpiołem LPG aby wykluczyć że zalewa go przez nieszczelne wtryski - nie pomogło.
5. Jak zpali i się rozchodzi to silnik pracuje równiutko, przełancza się na LPG nie szarpie, no i nie czuję żadnego spadku mocy.
6. Zalane nowe porzane paliwo z Shela V-power
7. Sondy lambda działają poprawnie 0.1-1.0V
8. Ładownie jest - wstawiłem nawet aku z galanta
9. Inpulsy na cewkach coś koło 1.85mv , nie wiem czy to dobrzxe
Skonczyły sie pomysły.... może cewka ale nie chce w ciemno strzelać. Niestety na forum Peugota nikt nie chce albo nie wie jak pomóc.. Licze na MM:)
Może ktoś z pracujących w serwisach podpowie jak sprawdzic cewkę. Niestety jest tu cała listwa, a widziałem ze oprogramowanie PP2000 ma chyba opcje sprawdzenia zapłonu tzn iskry, tylko jak to zrobić?? wyjąć cewkę, wykręcić świece, załozyć wszytkie, i zwierać po kolei do masy silnika i sprawdzać czy daje iskrę? Niestety ale jestem nowy jesli chodzi i program Peugeot Planet 2000.
Aha.. stał już u polecanego diagnostyka... ale jakoś nic nie wymyslił oprócz zmierzenia ciśnienia paliwa za moją namową. A pytany czy sprawdzał kody błedów powiedział że oczywiste rzeczy nalezy wykluczyć najpierw. Zabrałem więc na weekend do domu, a dziś mi powiedział ze sie nie wezmie za neigo znowu... bo ma 2 dni obsuwy a pożniej idzie na urlop.... ech. Może jeszcze znajde w pomorskim jakiegoś magika.
Pozdrawiam
Marcin
[ Dodano: 10-07-2013, 22:27 ]
Serio.. nikt ???? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|
|