 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Facelift czy prefacelift |
Autor |
Wiadomość |
zinqzinq
Nowy Forumowicz
Auto: Vr4
Kraj/Country: UK
Dołączył: 12 Lip 2013 Posty: 11 Skąd: Nottingham
|
Wysłany: 12-07-2013, 00:10 Facelift czy prefacelift
|
|
|
Witam mam zamiar kupic vr4 jak narazie niemoge znalesc nic ciekawego ale nurtuje mnie jedno pyatnko
otoz znalazlem 2 furki jedna na pistonheads
1: Galant 1
i drugi
2. Galant 2
roznica w przebiegu jest dosc znaczaca ale zastanawiam sie czy oplaca sie brac galant z faceliftem i wiekszym przebiegem czy przedfaceliftowa wersje z mniejszym , czy facelift wniosl znaczace zmiany w aucie czy tylko kosmetyke?
dzieki za pomoc |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 12-07-2013, 10:03
|
|
|
bierz 2 zalety - manual,280KM,ładniejszy wygląd
Na przebieg według mnie nie ma co patrzec |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 12-07-2013, 12:04
|
|
|
Tylko drugi, jakim trzeba być skończonym idiotą, żeby tak zainstalować filtr powietrza jak w pierwszym |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
adaxo
Mitsumaniak

Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sie 2005 Posty: 200 Skąd: Manchester
|
Wysłany: 12-07-2013, 22:57
|
|
|
Patrz przede wszystkim na ruda, widziałem kilka z bliska (pod spodem) i zdarzały się zgniłe na amen FL a zdowizny PFL,
Jeśli musi to byc sedan to szczególnie zmiana pfl-fl jest bardzo prosta, fl ma lepszy ecu i mniej podciśnień pod maska (brak tcl) |
_________________ Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
 |
|
|
|
 |
zinqzinq
Nowy Forumowicz
Auto: Vr4
Kraj/Country: UK
Dołączył: 12 Lip 2013 Posty: 11 Skąd: Nottingham
|
Wysłany: 13-07-2013, 05:26
|
|
|
koresponduje z goscie od pierwszego galanta i napisal mi
Cytat: | My VR-4 comes with RALLI ART 4 level adjustable front & back suspensions, which originally worth over 3000 pounds!!
After i bought the car i also spent around 1400 pounds for the K&N air filter and HKS EVC boost controller and HKS TURBO TIMER. |
no i przebieg 50k mil to swiezutki i pytalem o ayc i dziala poprawnie
caly czas bije sie z myslami bo bialy przypada mi do gustu z tym ze gosc o niego napewno dbal bo ma caly serwis zrobiony, no i przeslal mi wykres z chamowni na 306 kucy heh |
|
|
|
 |
|
|