Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Facelift czy prefacelift
Autor Wiadomość
zinqzinq 
Nowy Forumowicz

Auto: Vr4
Kraj/Country: UK
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 11
Skąd: Nottingham
Wysłany: 12-07-2013, 00:10   Facelift czy prefacelift

Witam mam zamiar kupic vr4 jak narazie niemoge znalesc nic ciekawego ale nurtuje mnie jedno pyatnko
otoz znalazlem 2 furki jedna na pistonheads
1: Galant 1
i drugi
2. Galant 2

roznica w przebiegu jest dosc znaczaca ale zastanawiam sie czy oplaca sie brac galant z faceliftem i wiekszym przebiegem czy przedfaceliftowa wersje z mniejszym , czy facelift wniosl znaczace zmiany w aucie czy tylko kosmetyke?

dzieki za pomoc
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 12-07-2013, 10:03   

bierz 2 :) zalety - manual,280KM,ładniejszy wygląd

Na przebieg według mnie nie ma co patrzec
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 12-07-2013, 12:04   

Tylko drugi, jakim trzeba być skończonym idiotą, żeby tak zainstalować filtr powietrza jak w pierwszym :? :? :?
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
adaxo 
Mitsumaniak


Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 200
Skąd: Manchester
Wysłany: 12-07-2013, 22:57   

Patrz przede wszystkim na ruda, widziałem kilka z bliska (pod spodem) i zdarzały się zgniłe na amen FL a zdowizny PFL,

Jeśli musi to byc sedan to szczególnie zmiana pfl-fl jest bardzo prosta, fl ma lepszy ecu i mniej podciśnień pod maska (brak tcl)
_________________
Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
 
 
 
zinqzinq 
Nowy Forumowicz

Auto: Vr4
Kraj/Country: UK
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 11
Skąd: Nottingham
Wysłany: 13-07-2013, 05:26   

koresponduje z goscie od pierwszego galanta i napisal mi
Cytat:
My VR-4 comes with RALLI ART 4 level adjustable front & back suspensions, which originally worth over 3000 pounds!!
After i bought the car i also spent around 1400 pounds for the K&N air filter and HKS EVC boost controller and HKS TURBO TIMER.

no i przebieg 50k mil to swiezutki i pytalem o ayc i dziala poprawnie

caly czas bije sie z myslami bo bialy przypada mi do gustu z tym ze gosc o niego napewno dbal bo ma caly serwis zrobiony, no i przeslal mi wykres z chamowni na 306 kucy :) heh
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.