Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwne objawy po wymianie głowicy
Autor Wiadomość
Darek4151 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.9TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 25
Skąd: Lądek Zdrój
  Wysłany: 24-07-2013, 19:41   Dziwne objawy po wymianie głowicy

Witam. Mam pewien problem a mianowicie strzelił mi pasek rozrządu. Wymieniłem cały rozrząd głowice itp. Po odbiorze samochodu niby wszystko ok ale dziwnie głośno klekocze i przy wyższych obrotach potrafi się zaświecić kontrolka silnika. Dodam jeszcze ze głowica była po pełnej regeneracji. Mechanik stwierdził ze jakiś czas tak poklekocze bo to wszystko musi się "poustawiać i dotrzeć" Co o tym myślicie ?? Teraz wole dmuchać na zimne bo trochę mnie to już kosztowało
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-07-2013, 20:31   

Sprawdzić bład jaki wyskoczył, najprawdopodobniej pompa wtryskowa wymaga ustawienia kąta wtrysku.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Darek4151 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.9TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 25
Skąd: Lądek Zdrój
Wysłany: 02-08-2013, 09:11   

Byłem u mechanika ustawił mi kat wtrysku i zapłon i silnik wrócił do normy. Po podłączeniu do komputera niby do wymiany mam jeszcze jakiś czujnik pompy wtryskowej. Czy ktoś orientuje się może jakie sa objawy jego zużycia ?? mniej więcej koszt tego i gdzie to dostane bądź jakaś inna nazwę tego bo na allegro nie moglem znalesc. Z Góry dzięki za pomoc :)
 
 
vivare 
Forumowicz

Auto: Carsima 1.8 GDI LNPGL6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 44
Skąd: Festung Breslau
Wysłany: 04-08-2013, 12:22   

Czujnik masz do wymiany czy regulator wyprzedzenia kąta wtrysku?
http://sklep.salko.pl/pro...E.1,9D-F8Q.html

Jesli chodzi o objawy to odpal silnik,odłącz ten zawór,usłyszysz dzwieki niemiłe. Jeśli takie miewasz w czasie jazdy to znaczy ze zawór jest do naprawy ,lub jak nie chce Ci sie grzebać do wymiany.
 
 
Darek4151 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.9TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 25
Skąd: Lądek Zdrój
Wysłany: 07-08-2013, 18:42   

Zrobiłem jak opisał kolega wyżej. Jak odłączyłem to brak reakcji i jak podłączyłem to tez, jakby nic się nie stało. Silnik dalej chodził normalnie. Ale od jakiś kilku dni zauważalnie później odpala. I zaczęła się znowu świecić kontrolka..... Ale nie ma reguły na nią. Juz powoli mam dość :( .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.