 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
PAJERO BARDZO DZIWNY OBJAW |
Autor |
Wiadomość |
S1JUMBO
Forumowicz
Auto: MITSUBISHI DELICA UK
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 31 Skąd: TYCHY
|
Wysłany: 28-07-2013, 10:45 PAJERO BARDZO DZIWNY OBJAW
|
|
|
witam ponownie wlascicieli pajerakow,pisalem pare tyg,temu problem bl z kopceniem i tkz,trybem awaryjnym,2 tys,obr,min,i 50 km/h,a dziś odpaliłem go po 3 tyg,bezruchu,i czarna magia,auto jedzie bez problemu zero czarnego dymu itd.,pojezdzilem około 1h po miescie i nic,ale nadal swieci ten check i ta reszta,i już nie wiem oco tu biega,experci twierdza jedni ze to pompa paliwowa inni ze komputer sterujący silnikiem,a zeczywistosc pokazuje co innego,,,może ktoś tu ma podobne refleksje, |
_________________ JUMBO |
|
|
|
 |
Szyszkowa
mod Pajero seek&destroy

Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 308 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-07-2013, 15:34
|
|
|
Kolego- przyłóż się trochę do jakości swoich postów, to może o odpowiedź będzie łatwiej |
_________________
 |
|
|
|
 |
S1JUMBO
Forumowicz
Auto: MITSUBISHI DELICA UK
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 31 Skąd: TYCHY
|
Wysłany: 09-08-2013, 20:47
|
|
|
witam,o jaka to jakość chodzi bo nie kapuje,opisuje problem jaki mam i tyle,to co to ma wsolnego z jakoscia? |
_________________ JUMBO |
|
|
|
 |
TangoKK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 359 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 10-08-2013, 09:03
|
|
|
S1JUMBO napisał/a: | witam,o jaka to jakość chodzi bo nie kapuje,opisuje problem jaki mam i tyle,to co to ma wsolnego z jakoscia? |
Kolega ma rację. Piszesz chaotycznie co utrudnia zrozumienie o co Ci tak właściwie chodzi. Na przykład "ale nadal swieci ten check i ta reszta" jaka reszta co tam jeszcze świeci? |
_________________ HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY |
|
|
|
 |
S1JUMBO
Forumowicz
Auto: MITSUBISHI DELICA UK
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 31 Skąd: TYCHY
|
Wysłany: 10-08-2013, 09:55 pompa niby,
|
|
|
cala reszta nto kontrola trakcji bodajże,malo ważne ,ważne ten check engin,bo kolego widzocznie nie czytasz wszystkiego co napisałem,a pisałem wiele o tm moim przypadku,ze az mnie rece bola,bo spienia mnie ze najtęższe glowy tu czasem odpisują to sramto tamto,a w efekcie nie jest to,to o co chodzi, |
_________________ JUMBO |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 10-08-2013, 10:32
|
|
|
To się kolego nie spieniaj, tylko skoro najtęższe głowy nie wiedzą a ciebie to denerwuje to zrób sam. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
TangoKK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 359 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 10-08-2013, 10:44
|
|
|
OK, a jakie kody błędów pokazuje komputer, bo pisałeś wcześniej, że mechanik sprawdzał?
Od tego należy zacząć. |
_________________ HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY |
|
|
|
 |
S1JUMBO
Forumowicz
Auto: MITSUBISHI DELICA UK
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 31 Skąd: TYCHY
|
Wysłany: 10-08-2013, 11:15 pompa,
|
|
|
witam,jak już pisałem wcześniej,pare tyg,temu,pojawil się czarny dym o do 2 tys,max obroty,bylem tu w okolicy u jedynego chyba który się tymi autami zajmuje i ma komputer do tego oryginalny,tak wiec było podobno 80% bledow,pokasowal ich trochę i były te kody typu Dge 48,35 i takie tam dziwne,wymienil od razu czujnik doładowania turbo,skasowal tsiaka i dalej była dupa,zostal tylko ten 48,bylem autem u pompiarza cus tam pogrzebal ze niby wyeliminowal ze to pompa,a ze to na 90% komputer,znow ten kolega Zbyszek pisze mi tu ze nigdy nie roszal komputera w tych autach,wiec auto stało w garażu około ponad miesiąc,odpalelem go 2 tyg temu i widze ze auto normalnie jedzie z tym ze ten check en,zaswieca się po kilku metrach jak dam więcej gazu,ale jedzie wmiare bez kopcenia i tych tylko 2 tys,obr,ale oczywiście to nie jest to tak czy siak,samo się niby cos zpizdzilo ale naprawić się chyba raczej nie naprawi,mysle moim zdaniem ze to nie pompa i nie komputer,ale nie wiem jeszcze co żeby od czegos konkretnego zacząć samemu,,, |
_________________ JUMBO |
|
|
|
 |
Tonio80
Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 long A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 35 Skąd: Jaworzno/Bielsko
|
Wysłany: 10-08-2013, 12:24
|
|
|
Witaj.48 to błąd nastawnika dawki paliwa. |
|
|
|
 |
TangoKK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 359 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 10-08-2013, 12:50
|
|
|
U mnie wyglądało to bardzo podobnie. Samochód odpalał jeździł słabo, aż w pewnym momencie check zapalił się na stałe. Potem odpalić nie mogłem. Do nastawnika dostał się słynny syf ze zbiornika i zrobił zwarcie na cewce. Skończyło się wymianą pompy. Regeneracji nie robiłem, bo trzeba było wywalić 6 tysi. Sprowadziłem używkę z Anglii. Zapłaciłem 2 koła i misiek śmiga jak nowy, odpala od "pyknięcia" spalanie całkiem sensowne i nabrał werwy. A pierwsze problemy jakie były przed wymianą pompy to gorzej odpalał na ciepłym silniku. Myślałem, że to rozrusznik ale wymiana nic nie dała. Teraz wiem, że to już pompa zaczęła padać. |
_________________ HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY |
|
|
|
 |
rafix81
Forumowicz
Auto: Mitsubishi pajero 3,2 did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2013 Posty: 39 Skąd: WROCŁAW
|
Wysłany: 10-08-2013, 16:24
|
|
|
a tak z ciekawości ile wam palą miśki? |
|
|
|
 |
Cyk
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3.2did Long AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 5 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 11-08-2013, 20:51
|
|
|
przerabiałem to..
U mnie skończyło sie czyszczeniem nastawnika + zawór tps (e-pajero.pl)..
Szkoda ,że przez słabych fachowców i ich rady kupiłem dwa czujniki położenia wału w aso i tak 1100zł poszło na głupotę . |
|
|
|
 |
|
|