Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] Problemy z głowicą :(
Autor Wiadomość
mskiba03 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-07-2013, 17:02   [Cari 1.9TD] Problemy z głowicą :(

Witam,

Pół roku temu wymianieałem uszczelke pod glowica: info tutaj:
http://forum.mitsumaniaki...1155335#1155335

Teraz sytuacja następująca. Jak odpalę po niedługim postoju, auto kopci na biało, płyn chłodniczy jest wydmuchiwany przez zbiorniczek wyrównawczy. Oddałem do sprawdzenia do warsztatu, żeby zobaczyli co się dzieje, czy to nie wada uszczelki która założyli. Dzis dzwoni mechanik i mowi mi, ze głowica zdjęta, uszczelka w porządku, że to prawdopodobnie mikropeknieca glowicy :/ I sugeruje mi zeby oddac glowice na sprawdzenie szczelnosci, a jesli okaze sie szczelna, to ze to moze byc blok silnika i tam jakies pekniecia.

Nie chce sie ani wqurzac, ani nakrecac, ale caly czas chodzi mi poglowie jedna mysl, ze to jednak cos z uszczelka, ale zeby koles nie ponosil kosztow to chce mnie wkrecic w kolejne awarie.

Dajcie mi prosze jakies rady co mam zrobic, bo glowica 800zł, uszczelka wymiana i znowu bede musial zostawic 1500 albo i lepiej w warsztacie :/
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-07-2013, 22:11   

Albo uszczelka albo głowica raczej innych możliwości nie ma jeśli płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania. Może jaszcze być pęknięta tuleja cylindra bądź uszczelka tulei od strony głowicy ale raczej wątpię w taki scenariusz.
 
 
Legionista 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 57
Skąd: Bielsko
Wysłany: 30-07-2013, 10:26   

Miałem ten sam problem, olej rzygał, był w płynie do chłodnicy. Trzeba było wymienić głowicę. Zostawiłem w sumie ponad 2000 zł u mechanika, ale opłacało się, bo autko z miejsca stało się żwawsze. Wcześniej miał problemy z odpaleniem i niesamowicie kopcił.
_________________
Mitsubishi Carisma 1.9 TD
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20739
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 30-07-2013, 10:56   

Ja dla świętego spokoju dałbym głowicę do sprawdzenia aby wyeliminować jej niesprawność. Miałem to samo i w moim przypadku była to uszczelka. Ja za sprawdzenie głowicy i planowanie jej zapłaciłem 150 pln i mam święty spokój.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
mskiba03 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-07-2013, 14:53   

Dzisiaj wziąłem głowice i bede ja zawozil do sprawdzenia. W warsztacie powiedzieli mi, ze przyzyna moze byc to ze to co jest na zdjeciu 3 luzno daje sie wyjac.

Zdjęcia

Prosba o opinie ;)
 
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20739
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 31-07-2013, 21:52   

No to raczej nie powinno wychodzić sobie ot tak. Być może goście z warsztatu mają rację.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
kamiljan 
Nowy Forumowicz

Auto: 3.2 did 1.8 / 3.5 gdi 1.9 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 13
Skąd: Bełżyce
Wysłany: 25-08-2013, 00:59   

te glowice sa na tyle gówniane ze 1/3 z tych co wypriodukowali juz pękła ... sprawdz plaszcz wodny w kilkju temp
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.