Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Misiek nie odpala pomocy moze ktos tak mial:-)
Autor Wiadomość
Quessir 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.9 DID
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 21
Skąd: Cieszyn - południe
Wysłany: 31-07-2013, 21:22   Misiek nie odpala pomocy moze ktos tak mial:-)

Witam,

Jak w temacie po przekreceniu stacyjki zamiast rozrusznik odpalic silnik slychac tylko tyl tyk tyk lub cyk cyk cyk jak kto woli tak dlugo jak trzymam kluczyk w pozycji odpalania silnika. Podejrzewam ze to rozrusznik moze szczotki? Jesli ktos mial podobna historie chetnie dowiem sie wiecej. Akumlator jest chyba ok po pomiarze voltomierzem wskazania sa na poziomie 10,2V.
Ktokolwiek mial podobna sytuacje prosze o wpisy. Pzdr
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21020
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 31-07-2013, 22:00   

Napięcie na wyłączonym zapłonie powinno być około 12.5-12.8V
przy włączonym powinno być 14.0-14.4V.
Czyli aku pod prostownik lub odpalamy na kable od auta sąsiada :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Quessir 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.9 DID
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 21
Skąd: Cieszyn - południe
Wysłany: 31-07-2013, 22:20   

Bizi78 napisał/a:
Napięcie na wyłączonym zapłonie powinno być około 12.5-12.8V
przy włączonym powinno być 14.0-14.4V.
Czyli aku pod prostownik lub odpalamy na kable od auta sąsiada :wink: .


Ok czuje ze mozesz miec racje ale czy roznica w napieciu 2 volt z hakiem moze miec az takie znaczenie. Wydaje mi sie ze powinien choc troche krecic a tu tylko tyk tyk tyk.....
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 31-07-2013, 22:59   

Tak niskie napięcie może mieć i na pewno tu ma znaczenie. Sprawdź jakie jest ładowanie na klemach akumulatora na pracującym silniku. Jeśli będzie w granicach 14 - 14,4 V to akumulator raczej do wymiany.
 
 
Quessir 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.9 DID
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 21
Skąd: Cieszyn - południe
Wysłany: 01-08-2013, 13:35   

Co racja to racja podpiolem kabelkami kolegi auto i bez problemu odpalil. Temat zakonczony dziekuje za pomoc.PZdr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.